Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

На КАМАЗі запрацювало нове обладнання

На КАМАЗі завершений монтаж першої черги технологічного обладнання, яке постачається за так званим японським кредитом для виробництва силових агрегатів і дизельних двигунів нового покоління, що відповідають міжнародним екологічним стандартам "Євро-2" і "Євро-3".  Цей факт підтверджений відповідним розпорядженням технічного директора ВАТ "КАМАЗ" про прийнятті змонтованого обладнання в експлуатацію.  Наша довідка. У 1993 році японський Банк міжнародного співробітництва (колишній "Ексімбанк") прийняв рішення надати Камському автозаводу кредит для заміни обладнання, знищеного в результаті пожежі на заводі двигунів. Загальна вартість проекту відновлення потужностей оцінювалася в 437 млн. доларів. З цієї суми контракт з японськими партнерами склав 176 млн. доларів, причому з них 150 млн. доларів були виділені Банком міжнародного співробітництва Японії (колишнім Ексімбанком Японії). Замовлення в рамках цієї угоди виконувалися 48 верстатобудівними фірмами з 12 країн - Японії, Західної Європи та США.

 Ще в 1997 році було відвантажено обладнання для обробки блоку циліндрів і коленвала фірми "Хеккерт" і шліфувальні верстати фірми "Рейсхауер", а пізніше і лінія обробки гільзи циліндра фірми "Берінгер", верстати для чистової обробки поршневих кілець фірми "Катаока".  Однак повна реалізація інвестиційного проекту була припинена через дефолт 1998 року і закінчення терміну дії акредитивів Зовнішекономбанку. Рік тому Урядом РФ, гарантом угод з японською стороною, було прийнято комплексне рішення про відновлення цього інвестиційного проекту. Потім був продовжений і термін дії акредитивів банку до кінця 2002 року.

     З початку реалізації "японського кредиту" в підрозділи і на дочірні підприємства КАМАЗу надійшло понад 90 одиниць устаткування. Це горизонтальні і вертикальні обробні центри, лінії з обробки корпусів шатуна і підшипників, програматори, формувальні машини, лабораторне обладнання провідних зарубіжних верстатобудівних корпорацій. Левова частка нового обладнання дісталася ВАТ "КАМАЗ-Дизель", де зосереджені основні потужності по збірці і випуску компонентів силових агрегатів "КамАЗ". У рамках комплексної програми модернізації виробництва двигунів необхідне обладнання отримали також "КАМАЗінструментспецмаш", Заїнська автоагрегатний завод, Камський пресово-рамний, ливарний, ковальський і автомобільний заводи, а також Науково-технічний центр КАМАЗа.

   При цьому треба зауважити, що, незважаючи на тривалий термін реалізації японського контракту, на КАМАЗ поставляється найсучасніше обладнання, оскільки його модельний склад, комплектація і робочі параметри за ці роки неодноразово переглядалися й уточнювалися у відповідність до постійно мінливими запитами ринку збуту камських ваговозів і в міру введення в Росії вимог міжнародних екологічних стандартів.  Тепер на заводах чекають початку реалізації другої черги "японського кредиту", який включає в себе постачання ще 110 одиниць устаткування. Вона почнеться в середині 2003 року.

   Реалізація "японського кредиту" - це найбільше за останні роки комплексне переозброєння виробничих потужностей в автомобільній промисловості Росії. Вона засвідчує про величезний увагу держави до КАМАЗу, що входить в першу двадцятку стратегічно важливих підприємств країни, і про прагнення перетворити його у велику машинобудівну компанію, що випускає конкурентоспроможну продукцію за світовими стандартами.


Статьи похожей тематики:

  • КАМАЗ переозброїв виробництво японським обладнанням
  • Делегація японської компанії "Кенеманцу" відвідала КАМАЗ
  • КАМАЗ купує нову лінію для фарбування кабін
  • КАМАЗ готується перевезти фарбувальну камеру з заводу DaimlerChrysler
  • КАМАЗ повернули під контроль держави
  • Єврокар залучив кредит у 52,4 млн. євро для розширення виробництва автомобі ...
  • КАМАЗ просить 10 млрд. рублів на оновлення модельного ряду
  • На КАМАЗі вважають, що подальше лобіювання техумов вже неможливо
  • Єврокар завершив будівництво будівлі зварювального виробництва
  • У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів
  • КАМАЗ побудує ще один конвеєр для повнопривідних версій
  • КАМАЗ створює СП з виробництва двигунів Cummins
  • ГАЗ купить у Siemens обладнання на $ 3 млн
  • КАМАЗ почне виробництво Mitsubishi Canter в 1 кварталі 2010 року
  • КАМАЗу - 29 років



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.