Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

ЗАПРАЦЮВАВ ЛІЗИНГ ПО-камазівські

Сьогодні КАМАЗ завершив відправку перших 100 вантажівок з числа 500 одиниць, реалізацію яких за новою лізинговою схемою субсидує Татарстан.  Першим клієнтом КАМАЗу, який отримав автомобілі в оренду з подальшим викупом за цією схемою, стало ТОВ "НЧ Арт", дочірнє підприємство відомого московського торгово-промислового холдингу "Промресурс" в Татарстані. Сто камазівські самоскидів будуть працювати на будівництві доріг в Західному Сибіру і на півдні Росії, а також у кам'яновугільних розрізах Бурятії.  Про нову схемі надання лізингових послуг з вантажних автомобілів розповів головний бухгалтер ВАТ "КАМАЗ" Євген Гольдфайн, координуючий роботи за цим напрямом діяльності компанії:  - Вона розроблена спеціальної проектною групою, яку очолює генеральний директор ВАТ "КАМАЗ" Сергій Когогін. Сергій Анатолійович був і ініціатором цієї справи. Камазівські схема спирається на нещодавно прийнятий федеральний закон про лізинг і створює найбільш привабливі за термінами і необтяжливі за поточними платежами умови оренди та вигідні можливості для всіх інших беруть участь у процесі сторін.

 Застосовується схема передачі автомобілів в довгострокову оренду терміном на три роки. Оформлення має відбуватися через дилерську мережу та фірмові автоцентри КАМАЗа. Аванс становить 30 відсотків від вартості автомобіля. Клієнт виплачує орендну плату, яка навіть менше відсотка інфляції, і плату за викуп без урахування податків. За погодженням з КАМАЗом орендар може передати вантажівку в суборенду. Автомобіль на час викупу залишається на балансі ВАТ "КАМАЗ", який, як основний і єдиний орендодавець, бере на себе зобов'язання з оплати податку на майно, транспортного податку, а також виплачує відсотки за банківськими кредитами та страхування фінансових ризиків.

 Споживач навіть ПДВ виплачує не відразу, хоча і приступає до експлуатації автомобіля, заробляючи гроші. За нашими розрахунками, вантажівки "КамАЗ" можуть окупити попередні витрати, пов'язані з орендою, вже через три місяці. Клієнт не вступає у взаємини з банками, а буде мати справу безпосередньо і лише з основним і єдиним орендодавцем - КАМАЗом.

 Крім того, автомобіль на час викупу "прив'язується" до фірмової мережі гарантійного та сервісного обслуговування - це передбачено договором. Та й після переходу у власність лізингоодержувача він залишається під опікою сервісного центру. У цьому сенсі придбання за новою схемою нічим не відрізняється від прямої покупки.  Передаючи вантажівки в довгострокову оренду, ми не "вимиваємо" оборотні кошти КАМАЗу, що особливо важливо для нас. Ці автомобілі служать заставою для отримання кредитів у банках, яким ми також пропонуємо дуже цікаві умови страхування фінансових ризиків. Установка така: всякий можливий ризик повинен бути забезпечений кредитними та страховими ресурсами.  Віце-президент торгово-промислового холдингу "Промресурс" Григорій Колею так прокоментував вибір своєї компанії на користь КАМАЗу:  - Буквально на початку вересня наш холдинг виграв два федеральних тендеру з будівництва автомобільних доріг. Реалізація цих програм потребує залучення великої кількості різноманітної автомобільної техніки. Для обсипання дорожнього полотна і підвезення інших будівельних матеріалів ми вперше вирішили купити "КамАЗи". До цього працювали з іншими автозаводами країни і зарубіжжя.

 Увагу керівництва холдингу до КАМАЗу привернув той факт, що автозавод розробив дуже цікаву і прийнятну для споживача лізингову схему. Наші колишні партнери в цьому відношенні ставили нас в набагато більш жорсткі рамки.

 Для нас важливо і те, що куплені нами самоскиди "КамАЗ-55111-016" оснащені причіпним пристроєм і здатні працювати у складі автопоїзда. Вони, на наш погляд, незамінні в тих місцевостях та умови експлуатації, де йде перехід від повного бездоріжжя до так званих "нафтовим дорогах". Легкі, маневрені, "скорострільні" "КамАЗи" з високою прохідністю і відточеною конструкцією затишно відчувають себе всюди.

 Крім того, в основних регіонах роботи підприємств нашого холдингу - від Санкт-Петербурга до Бурятії - КАМАЗ, єдиний серед автозаводів СНД і далекого зарубіжжя, має досить розвинену та оперативно працюючу сервісну базу.

 Успіх роботи "Промресурс" з КАМАЗом гарантує ту обставину, що одним з акціонерів нашого холдингу є Російський банк розвитку. Крім того, ми тривалий час працюємо з другим за величиною банком столиці Росії - "Московським діловим світом" ("МДМ-банк"). Це також мінімізує ризики в умовах фінансово-економічної нестабільності. Зобов'язання за лізингом, які бере на себе холдинг в особі його безпосереднього одержувача - ТОВ "НЧ Арт", будуть виконані неухильно.

 Після уточнення обсягів майбутньої роботи в регіонах Росії в 2003 році наш холдинг може розглянути питання про оренду з викупом більш великої партії автомобілів "КамАЗ".

 - У той же час КАМАЗ не відмовляється і від співпраці з лізинговими компаніями, що працюють за традиційною, класичною схемою "виробник - дилер - лізингова компанія - клієнт", - сказав головний бухгалтер ВАТ "КАМАЗ" Євген Гольдфайн. - Партнери вже повірили в камазівські продукцію, в наш бізнес і все активніше спрямовують свої ресурси в цей взаємовигідна річ.

 В даний час проектна група ВАТ "КАМАЗ" відпрацьовує бізнес-процес за лізинговою продажу автомобілів у 2003 році. Передбачається реалізувати протягом року через цю форму роботи на ринку від двох до шести тисяч вантажівок.


Статьи похожей тематики:

  • Важку техніку КАМАЗ можна придбати в розстрочку - без відсотків і комісій
  • КамАЗ хоче вийти на світові ринки через дилерську мережу Daimler
  • КАМАЗ наводить порядок на причіпному ринку
  • КамАЗ і Daimler інвестують 300 млн євро у виробництво мостів для вантажівок
  • КАМАЗ оптимізує поставки в Україні
  • У КАМАЗу явився новий імпортер в Україну
  • КАМАЗ тисне тягачами та автобусами
  • Новорічний сюрприз від КАМАЗу
  • КамАЗ почне виробництво малого автобуса
  • Топ-менеджери ВАТ "КАМАЗ" відвідали Україні
  • КАМАЗ продадуть стратегічному інвестору автомобільному до кінця 2008 року
  • Daimler планує купити СП Daimler і КамАЗу, а не частку в КамАЗі
  • У Москві КАМАЗ показав капотний вантажівка
  • Гендиректором КАМАЗу знову став Сергій Когогін
  • "КамАЗ" зупинить виробництво на місяць



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.