05-01-2011 | Грузовики

КАМАЗ буде працювати з прибутком до кінця року

У вересні КАМАЗ випустив і реалізував уоварной продукції - в грошовому виразі і порівнянних цінах - на 5 відсотків більше, ніж рік тому, а в жовтні - на 12 відсотків. Це дуже хороший показник. Важливо, що нам вдалося вийти на реалізацію понад 2 тисяч вантажних автомобілів на місяць, що дозволило зміцнити наші позиції на ринку.  Ми зробили ряд заходів щодо подальшого скорочення витрат, хоча ситуація ще продовжує залишатися досить неоднозначною. Більшість керівників підрозділів КАМАЗу відповідально поставилися до поставлених Радою директорів завданням щодо зниження витрат. Особливо потрібно відзначити завод мікролітражних автомобілів і підрозділу продуктової групи "Компоненти". Однак ще залишаються невирішеними проблеми з виконання нормативів витрати електроенергії в продуктовій групі "Металургія". Сподіваюся, що до кінця року ми і тут зуміємо увійти в планові показники.  У результаті за вересень і жовтень КАМАЗ отримав прибуток від усіх видів діяльності в розмірі 259 млн. рублів, що дозволило частково компенсувати збитки попередніх місяців. Ця тенденція, судячи з усього, збережеться до кінця року. Тому я вважаю, що поява в деяких засобах масової інформації повідомлень про те, що КамАЗ закінчить рік зі збитками мало не півтора мільярда рублів, передчасно. Це всього лише спроба зіграти на ті труднощі, які КАМАЗ відчував протягом року, не особливо замислюючись при цьому про наслідки такого "ясновидіння".  Зараз нам важливо так само, як в ці два місяці, спрацювати і в наступному році, а саме: щомісяця випускати більше 2 тисяч автомобілів при рентабельності не менше 10 відсотків. Аналізи і прогнози при формуванні бізнес-плану на 2003 рік показують, що рік буде для КАМАЗа непростим: доведеться працювати в умовах різкого зростання цін на енергоресурси, метал, матеріали і комплектуючі. Очікується, що, наприклад, енергоносії подорожчають на 34 відсотки. Між тим, старі іномарки з місяця в місяць продовжують зміцнювати свою присутність на ринку вантажних автомобілів Росії. Безліч чинників, як внутрішніх, так і зовнішніх, зажадають від камазовцев згуртованою і скоординованої роботи як в частині реалізації продукції, так і в частині скорочення витрат.


Статьи похожей тематики:

  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Nissan переглядає прогноз на 2009 фінансовий рік
  • Nissan повідомляє про поліпшення фінансових результатів в 2009 році
  • У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ...
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Nissan збільшує світові продажі
  • КАМАЗ коригує бізнес-план
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ...
  • Прем&
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • Новинки автоелектроніки. Огляд ідей


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.