05-01-2011 | Грузовики

До УралАЗ мають претензії

Схема виходу УралАЗ з банкрутства не влаштовує і ФСФО. Мабуть, банкрутство заводу буде продовжено.  Нагадується, що в 1998 р. арбітражний суд Челябінської області ввів на ВАТ УралАЗ процедуру зовнішнього управління. На момент її введення сумарна кредиторська заборгованість заводу перевищила 3 млрд руб. У 2000 р. на базі ефективного бізнесу заводу було створено ВАТ "Автомобільний завод" Урал "(АЗП). До нової структури поступово було переведено все виробництво старого ОАОКонтрольний пакет акцій АЗУ належить компаніям, що входять у холдинг" Руспромавто ", що є частиною групи" Базовий елемент ".  До теперішнього часу УралАЗ повністю розплатився з кредиторами першої, третьої та частково четвертої черг. На зборах 14 вересня кредитори УралАЗ повинні були підписати мирову угоду. По ньому завод повністю закрив би залишилися борги перед державою, передавши йому блокуючий пакет акцій АЗП. Такий варіант був запропонований гендиректором і зовнішнім керуючим підприємства В. Пановим.  Швидше за все, цей варіант не припав до душі керівництву "Руспромавто" - компанії вигідне збереження процедури зовнішнього управління на УралАЗ і введення на підприємстві конкурсного виробництва. Означені розбіжності з керуючим призвели до того, що на серпневому засіданні ради директорів В. Панов втратив посаду його голови, хоч і утримався в складі ради. У провину керуючому був поставлений і недавній скандал з виставленням на торги недобудованого православного храму.  Як би там не було, збори кредиторів так і не відбулося. Напередодні зборів на УралАЗ надійшла ухвала одного з районних судів Москви, що забороняє проведення загальних зборів акціонерів і кредиторів підприємства до закінчення розгляду позову. Крім того, глава ФСФО Т. Трефілова направила начальникові челябінського територіального управління ФСФО В. Бубенщикова лист до розпорядження взяти участь у намічається зборах і голосувати проти запропонованого паном Пановим мирової угоди. Г-жа Трефілова визнала непереконливою запропоновану схему "акції одного підприємства в рахунок заборгованості іншого".  У пана Панова ця новина викликала подив: "До останнього часу ФСФО була за мирову угоду. Мені невідомо про якісь зміни в їх позиції. Мій план ні в якій мірі не зачіпає інтереси ні міноритарних акціонерів, ні держави".  "Руспромавто" від коментарів відмовилося.


Статьи похожей тематики:

  • Новий капотник УРАЛ
  • Фінансові результати АвтоВАЗу за 2001 рік
  • Сіба продовжує скуповувати заводи
  • Ситуація навколо АТ "Москвич"
  • УРАЛ розширює список спецтехніки.
  • Постачальники продовжують атакувати ГАЗ
  • На Уралі змінять директора
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • УРАЛ буде випускати дорожні вантажівки
  • РусПромАвто вийде на фондовий ринок
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • У ГАЗу можуть бути нові власники
  • Як "розводять" покупців нових автомобілів. Сумний досвід Україні
  • Автозавод «Урал» приступив до виробництва бюджетних вантажівок
  • «АвтоВАЗ» втратив 25 млрд. руб. і без підтримки уряду не виживе




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.