MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Новий капотник УРАЛ Уральський автомобільний завод показав у Москві свій новий капотний вантажівка «Урал-636142-02» (6х6). Швидше за все мова йде про нову кабіні, як її побачили дизайнери Уралу. \r Зметою, що цей варіант дизайну уральської кабіни викликав неоднозначну реакцію у публіки. Приз за кращий дизайн УРАЛ так і не отримав, зате удостоївся нагороди в номінації «Кращий повнопривідний автомобіль МИМС 2002» \r Тим не менше, ставку в Миассе роблять зовсім не на нову вантажівку у виконанні сідельний тягач, а на 4-вісні вантажівки і 3-вісні повнопривідні шасі. І звичайно, на армійські вантажні автомобілі. Тут УРАЛ - поза конкуренцією.\r Експозиція «Автомобільного заводу« Урал »(АЗ« Урал ») на виставці\" MIMS-2002 \"відображає перспективні напрямки розвитку автозаводу, що включають модернізацію модельного ряду серійних автомобілів« Урал », а також розробку нових автомобілів повною масою 26-33 тонни. Розширення виробничої програми АЗ «Урал» стало можливим, завдяки інвестиційній підтримці холдингу «РусПромАвто» (РПА), до складу якого АЗ «Урал» увійшов у 2001 році. \r \r \r Відповідно до угоди про стратегічне партнерство, підписаної РПА і групою компаній «Фіат» виробництво автомобілів великої вантажопідйомності АЗ «Урал» планує здійснювати з фірмою «ІВЕКО» на базі спільного підприємства «Івеко-УралАЗ». \r \r \r На виставці представлений дослідний зразок автомобіля-самоскида \"Урал-63293» (6х6) з заднім розвантаженням, призначений для перевезення навалювальних і насипних вантажів. Повна маса самоскида - 33,5 тонни. Демонстрований на виставці автомобіль представляє собою варіант установки силового агрегату російського виробництва на автомобіль «Урал-Івеко». Самоскид «Урал-63293» оснащений двигуном ЯМЗ-7511.10, потужністю 400 к.с. («Євро-2», турбонаддув, промохлажденіе), 9-ступінчастою коробкою передач ЯМЗ-239. Установка російського силового агрегату дає зниження ціни автомобіля, доступність подальшого сервісного обслуговування. \r \r Клас автомобілів високої прохідності і великої вантажопідйомності представлений повнопривідним чотиривісних шасі «Урал-532 362» (8х8) вантажопідйомністю 15 тонн (двигун - ЯМЗ-238Б, 300 к.с., з турбонаддувом).\r Необхідно відзначити, що АЗ «Урал» - єдиний автозавод у Росії, який виробляє чотиривісні повнопривідні автомобілі серійно. Дліннобазной шасі «Урал-532361» вже отримало заслужене визнання у споживачів, в даний час воно активно використовується заводами виготовлювачами спецтехніки для монтажу різного технологічного обладнання. Представлена на виставці модифікація, обладнана двома відборами потужності: від коробки передач і від роздавальної коробки. Обидва наведених вище автомобіля беськапотний компонування мають кабіну виробництва СП «Івеко-УралАЗ», обладнану спальним місцем. \r \r \r Одним з варіантів модернізації серійних автомобілів «Урал» капотний компонування є установка нової кабіни. Випуск автомобілів капотний компонування, як і раніше, є основою виробничої програми АЗ «Урал», як найбільш масових і відповідають особливостям російської експлуатації. \r \r На виставці \"MIMS-2002\" представлений дослідний зразок сідельного тягача «Урал-636142-02» (6х6), оснащеного новим типом кабіни з оперенням інтегрального типу. Вона розрахована на три місця і значно відрізняється від традиційної кабіни «Урал». Покращено дизайн кабіни, салон виконаний з урахуванням останніх вимог ергономіки.\r На автомобілі «Урал-636142-02» встановлено двигун ЯМЗ-236БЕ2 потужністю 250 к.с (турбонаддув, промохлажденіе), що відповідає нормам «Євро-2». \r \r \r \r В даний час виробнича програма «Автомобільного заводу« Урал »представлена автомобілями високої прохідності з колісними формулами 4х4, 6х6, 8х8, вантажопідйомністю шасі від 4,5 до 15тонн, здатних ефективно працювати в будь-яких дорожніх і кліматичних умовах. \r \r \r \r У першому півріччі 2002 року на «Автомобільному заводі« Урал »розширився асортимент продукції, що випускається. Серед новинок - серійні автомобілі \"Урал-4320\", \"Урал-5557», «Урал-44202», з двигуном ЯМЗ-236НЕ2, що відповідає вимогам «Євро-2», потужністю 230 к.с. (Турбонаддув, промохлажденіе). Освоєно виробництво автомобілів з посиленим переднім мостом (допустиме навантаження до 6,5 тонн), з посиленим відбором потужності, з антиблокувальною системою. Підготовлено до випуску автомобілі з міжколісного блокуванням середнього та заднього мостів. На замовлення споживачів вантажівки можуть бути обладнані здвоєною кабіною, а також кабіною збільшеного об\'єму з місцем для відпочинку. Надалі планується збільшити обсяги виробництва модернізованих автомобілів, зробити стандартну комплектацію серійних автомобілів «Урал» більш сучасною. \r \r \r Всього за сім місяців 2002 року з конвеєра автозаводу вийшло 5123 автомобіля «Урал». Відповідно до плану виробництва до кінця року буде зібрано ще 5134 автомобіля «Урал».\r Значно збільшився експорт автомобілів «Урал». За перше півріччя 2002 року, за кордон поставлено 2300 одиниць автотехніки, стільки ж планується поставити в другому півріччі. У результаті обсяг експортних поставок до кінця року становитиме 46% від загального обсягу реалізації. \r \r \r Приблизно 60% від загального обсягу виробництва АЗ «Урал» становить випуск шасі. Висока, прохідність, велика вантажопідйомність, зручний відбір потужності, простота технічного обслуговування і ряд інших конструктивних особливостей роблять шасі автомобілі «Урал» затребуваними для виробництва різноманітної спецтехніки. На автомобільних шасі \"Урал\" спільно із заводами-виробниками спецтехніки встановлюється більш 200 модифікацій різного навісного обладнання для нафтогазового та лісового комплексу, дорожнього господарства, будівництва та інших галузей промисловості. \r Деталі. \"AUTO-Consulting\"\r \r \r ') AND id != 31297 AND approve='1' AND date < '2021-01-20 00:42:21' LIMIT 15