Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

КАМАЗ тисне тягачами та автобусами

На Московському «Мотор Шоу 2002» КАМАЗ представив новий сідельний тягач КАМАЗ-5470 з 420-сильним двигуном ЄВРО-2 і «среднетоннажнік» КАМАЗ-4315.  Крім того, КАМАЗ остаточно вирішив утвердитися на ринку автобусних шасі. Притому, ставку зробили на Нефтекамський завод, який і буде реалізовувати всю автобусну програму КАМАЗа.
 Головною сенсацією виставки став вихід КАМАЗа на рівень ЄВРО-2, притому зі своїми двигунами, а також демонстрація нового дизайну базової кабіни.  Схоже в найближчому майбутньому, до появи абсолютно нової кабіни, все камазівські вантажівки будуть мати дизайн, схожий з флагманом КАМАЗ-5470. Цей автомобіль повинен стати «ударним» на ринку міжнародних перевезень. Так, кабіна отримала не тільки новий дизайн, але і нову приладову панель, збільшений простір для спальника. Показово, що новий КАМАЗоскій двигун 740.80-420 розвиває 420 к.с. і відповідає нормам токсичності ЄВРО-2. КАМАЗ декларує, що готовий оснащувати двигунами ЄВРО-2 потужністю 360 к.с. і 260 к.с. практично весь свій модельний ряд.

     Новий камазівські флагман має колісну формулу 4х2 і здатний працювати в складі автопоїзда повною масою 40 т. Коробка передач на новому тягачі - 16-ступінчаста ZF, задній міст - Rockwell. У кабіні є два спальні місця, її висота і довжина збільшена, в порівнянні з найкомфортнішими попередніми кабінами.

   Ще одна сенсаційна новинка КАМАЗу - «среднетоннажнік» КАМАЗ-4315 повною масою 11 т і вантажопідйомністю 5,5 т. Автомобіль спеціально розроблявся як дистриб'юторський, тобто для внутрішньоміських перевезень. КАМАЗ-4315 покликаний потіснити частку МАЗ-4370 на російському ринку, а також іноземних вантажівок даного класу.

   Щоб відповідати вимогам іноземних компаній, КАМАЗ-4315 оснащений 178-сильним двигуном Cummins. При проектуванні нового вантажівки враховувався вдалий досвід будівництва подібних автомобілів фірмою «РІАТ». Так, не дивлячись на те, що 4314 має камазівські кабіну, шасі значно модернізовано в порівнянні з базовим КАМАЗом. Кут розвороту вантажівки значно менше, ніж у звичайного КАМАЗу, а навантажувальна висота складає 860 мм.

     Особливої уваги заслуговують автобуси НЕФАЗ на камазівські шасі. КАМАЗ спеціально став випускати автобусні шасі 5297 для комплектації автобусних виробництв. Представлений на виставці НЕФАЗ-5299, відрізнявся від колишніх Нефтекамські автобусів більш сучасним дизайном і «арктичним» виконанням. Зауважимо, що НЕФАЗ, що випускав раніше тільки самоскиди і спецтехніку, почав процвітати в автобусному виробництві. КАМАЗ також докладає зусиль до модернізації НЕФАЗ. Мета даного консорціуму ясна - вийти на ринок автобусів і тим самим збільшити збут камазівські шасі.

 У Набережних Челнах намагалися налагодити постачання шасі і на ПАЗ, для виробництва міських автобусів, але доля цього альянсу, по всій видимості, буде не самою вдалою. Рішенням Холдингу «РусПромАвто», ПАЗ буде випускати тільки автобуси малого класу. Міські машини - прерогатива тільки ЛІАЗ. У цій ситуації закуповувати шасі у КАМАЗу начебто як і немає чого. З цієї причини, головна надія у КАМАЗу тільки на власний НЕФАЗ.

 Деталі. "AUTO-Consulting"  


   



Статьи похожей тематики:

  • НЕФАЗ відійде під КАМАЗ
  • У Росії почнуть збирати автобуси «НЕФАЗ-VDL»
  • "КАМАЗ" буде поставляти в Туреччину шасі низькопольних автобусів
  • КАМАЗ почав виробництво рестайлінгових вантажівок
  • У Москві КАМАЗ показав капотний вантажівка
  • У Росії починають виробництво ще одного низкопольного автобуса
  • Mercedes-Benz планує відкрити виробництво автобусів в Росії
  • КАМАЗ наводить порядок на причіпному ринку
  • КАМАЗ вийде на ринок з автобусом малого класу
  • Старт виробництва автобусів "Харків&
  • НЕФАЗ виповнилося 25 років
  • КамАЗ почне виробництво малого автобуса
  • КАМАЗ збільшує виробництво вантажівок з рестайлінгової кабіною
  • КАМАЗ планує зайняти 39% важкого ринку
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.