05-01-2011 | Грузовики

КАМАЗ тисне тягачами та автобусами

На Московському «Мотор Шоу 2002» КАМАЗ представив новий сідельний тягач КАМАЗ-5470 з 420-сильним двигуном ЄВРО-2 і «среднетоннажнік» КАМАЗ-4315.  Крім того, КАМАЗ остаточно вирішив утвердитися на ринку автобусних шасі. Притому, ставку зробили на Нефтекамський завод, який і буде реалізовувати всю автобусну програму КАМАЗа.
 Головною сенсацією виставки став вихід КАМАЗа на рівень ЄВРО-2, притому зі своїми двигунами, а також демонстрація нового дизайну базової кабіни.  Схоже в найближчому майбутньому, до появи абсолютно нової кабіни, все камазівські вантажівки будуть мати дизайн, схожий з флагманом КАМАЗ-5470. Цей автомобіль повинен стати «ударним» на ринку міжнародних перевезень. Так, кабіна отримала не тільки новий дизайн, але і нову приладову панель, збільшений простір для спальника. Показово, що новий КАМАЗоскій двигун 740.80-420 розвиває 420 к.с. і відповідає нормам токсичності ЄВРО-2. КАМАЗ декларує, що готовий оснащувати двигунами ЄВРО-2 потужністю 360 к.с. і 260 к.с. практично весь свій модельний ряд.

     Новий камазівські флагман має колісну формулу 4х2 і здатний працювати в складі автопоїзда повною масою 40 т. Коробка передач на новому тягачі - 16-ступінчаста ZF, задній міст - Rockwell. У кабіні є два спальні місця, її висота і довжина збільшена, в порівнянні з найкомфортнішими попередніми кабінами.

   Ще одна сенсаційна новинка КАМАЗу - «среднетоннажнік» КАМАЗ-4315 повною масою 11 т і вантажопідйомністю 5,5 т. Автомобіль спеціально розроблявся як дистриб'юторський, тобто для внутрішньоміських перевезень. КАМАЗ-4315 покликаний потіснити частку МАЗ-4370 на російському ринку, а також іноземних вантажівок даного класу.

   Щоб відповідати вимогам іноземних компаній, КАМАЗ-4315 оснащений 178-сильним двигуном Cummins. При проектуванні нового вантажівки враховувався вдалий досвід будівництва подібних автомобілів фірмою «РІАТ». Так, не дивлячись на те, що 4314 має камазівські кабіну, шасі значно модернізовано в порівнянні з базовим КАМАЗом. Кут розвороту вантажівки значно менше, ніж у звичайного КАМАЗу, а навантажувальна висота складає 860 мм.

     Особливої уваги заслуговують автобуси НЕФАЗ на камазівські шасі. КАМАЗ спеціально став випускати автобусні шасі 5297 для комплектації автобусних виробництв. Представлений на виставці НЕФАЗ-5299, відрізнявся від колишніх Нефтекамські автобусів більш сучасним дизайном і «арктичним» виконанням. Зауважимо, що НЕФАЗ, що випускав раніше тільки самоскиди і спецтехніку, почав процвітати в автобусному виробництві. КАМАЗ також докладає зусиль до модернізації НЕФАЗ. Мета даного консорціуму ясна - вийти на ринок автобусів і тим самим збільшити збут камазівські шасі.

 У Набережних Челнах намагалися налагодити постачання шасі і на ПАЗ, для виробництва міських автобусів, але доля цього альянсу, по всій видимості, буде не самою вдалою. Рішенням Холдингу «РусПромАвто», ПАЗ буде випускати тільки автобуси малого класу. Міські машини - прерогатива тільки ЛІАЗ. У цій ситуації закуповувати шасі у КАМАЗу начебто як і немає чого. З цієї причини, головна надія у КАМАЗу тільки на власний НЕФАЗ.

 Деталі. "AUTO-Consulting"  


   



Статьи похожей тематики:

  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • МАЗ в Москві показав перший вітчизняний тягач Євро-3 і середньотоннажний ав ...
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • Компанія «ОМЕГА-Автопоставка» на TIR 2008
  • «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року
  • Прем&
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • КАМАЗ представив модернізовані новинки техніки на українському ринку


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.