Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

ЗІЛ: знову в середній клас

На Московському «Мотор Шоу 2002» КАМАЗ і ЗІЛ представили нові вантажівки що розвозять середнього класу. Колись, у даному секторі були присутні тільки ЗІЛ (зі своїми старими моделями) і МАЗ-4370.
 Інтерес росіян до середнього класу автомобілів для перевезень усередині міста обумовлений розвитком економіки. Бізнес став вимагати не тільки «малотоннажник» типу «Газель» і «Бичок», але і більш важких машин.
 Крім того, ЗІЛу вже пора продемонструвати прототип вантажівки, який замінить «Бичок». Судячи з того концепту, що москвичі показали на Красній Пресні, наступне покоління «среднетоннажніков» у ЗІЛа буде беськапотний.  Прем'єра автосалону ЗІЛ-4362 був явно не схожий на все, що досі вироблялося у світі в даному класі. Фахівці відзначили, що окремі нотки дизайну скидаються на японо-корейські вантажівки. Самі ЗІЛовци стверджують, що дизайн моделі 4362 - унікальний. З ними важко не погодитися.

 «Среднетоннажнік» ЗІЛ-4362 виконано на базі «великого» «Бичка», г.п. 4,5 т. Кабіна досить оригінальна і має непогані рішення. Вантажівка 4362 явно позиціонується як міський, оскільки має низьку раму, колеса невеликого діаметру і з багатьох елементів уніфікований з ЗІЛ-5301. В якості силового агрегату, на прототипі значився дизель ММЗ-245 потужністю 136 к.с.

   Про терміни виробництва і ціни на нову вантажівку ЗІЛовци практично нічого не повідомляли. На те було багато причин. По-перше, ЗІЛ - вже давно відчуває серйозні труднощі і мова навіть йде про зміну власника. По-друге, основний напрямок, по якому сконцентровані всі зусилля ЗІЛовскіх менеджерів - освоєння виробництва легковий «Малолітражки» «Мішка». Цей проект просуває «АСМ-Холдинг». Зауважимо, що початок виробництва «Ведмедик» було б вигідно і Україні, оскільки в якості силового агрегату в нього заявлений Мелітопольський двигун МеМЗ-245, з різними обсягами. Вельми показово і те, що ведмедик має кузов з пластикових панелей, аналогічно нашому ЛУАЗ-1301. Старт серійного великомасштабного виробництва пластикового автомобіля, дозволив би створити громадську думку щодо цього.

   Для ЗІЛа виробництво «Ведмедик» - єдиний шанс вижити, оскільки інвестицій у розвиток виробництво вантажівок, мабуть вже ніхто не дасть.

     Серед інших новацій ЗІЛа - «Бичок» у виконанні сідельний тягач (модель 540100). Цей автомобіль призначений для буксирування спецпріцепов. Також на «Мотор Шоу 2002» був показаний автобус ЗІЛ-32500R в комплектації «люкс». В оснащення цього 19 місцевого автобуса входить кондиціонер, тоновані стекла, м'які сидіння, полиці для багажу і під замовлення: аудіо-і відіосістеми. В якості силового агрегату, на туристичному автобусі, був встановлений 136-сильний дизель Renault. Відзначимо, що навіть з таким обладнанням ЗІЛ-32500R багато в чому поступається нашому «Богдану» А091.1 (24 місць).

   





 Деталі. "AUTO-Consulting"  








   



Статьи похожей тематики:

  • ЗІЛ показав новий "среднетоннажнік"
  • У Москві КАМАЗ показав капотний вантажівка
  • Нарешті Україна отримає сучасний джип. Луцький автозавод розробив новий поз ...
  • ЛуАЗ презентував 10-метровий автобус А501
  • Черкаський автобус презентував нову модель Богдан А092
  • КАМАЗ тисне тягачами та автобусами
  • БАЗ вийшов на третє місце
  • У Тулі презентували "Мишка"
  • ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається
  • У Москві показали міській Богдан
  • На українському ринку з&
  • БОГДАН підкорили Москву
  • Прийнято рішення про виробництво ЛУАЗ-1301
  • ЛУАЗ-1301 все-таки буде
  • Пікап на базі ЛуАЗ-1301



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.