Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

КАМАЗ переозброїв виробництво японським обладнанням

Топ-менеджери ВАТ "КАМАЗ" і японських компаній "Канемацу корпорейшн", "Міцубісі хеві індастріз" підписали в Набережних Челнах меморандум про завершення поставок, монтажу та запуску технологічного обладнання для докорінної модернізації виробництва двигунів на Камському автозаводі за японським кредитом - найбільшому переозброєння виробничих потужностей в автомобільній промисловості Россіі.Ето була вже третя зустріч сторін на такому високому рівні. На переговорах брали участь віце-президент найбільшої торгової компанії Японії "Канемацу" Акиро Міядзакі, генеральний керуючий департаменту продажів машинобудівної та інженерної компанії "Міцубісі" Томоакі Токунага та заступники генерального директора ВАТ "КАМАЗ" Антон Троянов і Ільдар Халіков, а також провідні фахівці партнерів. Японські гості оглянули змонтоване на заводах КАМАЗу обладнання, раніше поставлене відповідно до згаданого кредитним контрактом, підвели підсумки шеф-монтажних робіт, обговорили поточну ситуацію по виконанню проекту.

 - Основні проблеми щодо реалізації контракту були вирішені ще під час переговорів у грудні минулого року, - пояснив заступник генерального директора ВАТ "КАМАЗ" з корпоративного управління і розвитку Антон Троянов, - це була робоча зустріч, вона носила коригувальний характер з питань завершення контракту .

   НАША ДОВІДКА:

   Влітку 1997 року "Канемацу корпорейшн", "Міцубісі хеві індастріз" та ВАТ "КАМАЗ" оголосили про набуття чинності цього контракту, і почалися перші поставки обладнання в Набережні Челни.

   Це обладнання виготовляється завдяки кредиту Банку міжнародного співробітництва Японії, власним інвестиціям названих вище партнерів і самого Камського автозаводу. Виділення кредитів на закупівлю обладнання передували тоді два з половиною роки терплячою інтелектуальної роботи. Почалася масштабна реконструкція дочірніх підприємств, виробничих і дослідно-конструкторських підрозділів ВАТ "КАМАЗ", що входять у технологічний цикл виробництва дизельних двигунів "КамАЗ" - від проектування нової продукції до її виготовлення. Загальна вартість проекту оцінювалася в 437 млн. доларів. З цієї суми контракт з японськими партнерами становить 176 млн. доларів, причому з них 150 млн. доларів були виділені Банком міжнародного співробітництва Японії (колишнім Ексімбанком Японії). Замовлення в рамках цієї угоди виконувалися 48 верстатобудівними фірмами з 12 країн - Японії, Західної Європи та США. Постачання на КАМАЗ були відновлені навесні цього року після пролонгації терміну дії акредитивів Зовнішекономбанку Росії.  На заводах і підрозділах ВАТ "КАМАЗ" вже змонтовані десятки одиниць імпортних горизонтальних і вертикальних обробних центрів, ліній з обробки корпусів шатуна і підшипників, програматорів, формувальних машин, лабораторного обладнання провідних зарубіжних верстатобудівних корпорацій.

   - Наші японські партнери, - сказав Антон Троянов, - високо оцінили професійні навички і знання технічного персоналу КАМАЗу, який брав участь в монтажі і пусконаладке устаткування. На сьогоднішній на КАМАЗ поставлено обладнання на суму близько 140 млн. доларів, змонтовано на 63 млн. доларів. До завершення контракту нам залишається отримати обладнання на суму 16 млн. доларів (у перерахунку цін з ієни на долар за сьогоднішнім курсом). Відповідно до досягнутих домовленостей, воно буде поставлене протягом 2002 року і введено в дію в наступному році.  Реалізація японського контракту стає одним з вирішальних кроків на шляху перетворення КАМАЗу в найбільшу машинобудівну компанію, що випускає конкурентоспроможну продукцію, відповідну світовим стандартам.

   З завершенням цього контракту ВАТ «КАМАЗ» буде мати:

   1. Гнучке виробництво високоточних деталей для двигунів перспективних сімейств («Євро-2», «Євро-3»). Застосування нового покоління ріжучого інструменту вирішить проблеми точності і якості деталей, що безпосередньо впливають на технічні характеристики і ресурс двигунів (наприклад, точність обробки сідла клапана скласти 0,02-0,03 мм, що в 5 разів перевищує аналогічний показник на замінного обладнанні). Нове виробництво дозволить від 2 до 4 разів (а, наприклад, при виготовленні поршня - у 17 разів) скоротити трудомісткість операцій.

   2. Гнучке виробництво високоточних виливків для середнього та великого лиття з турбінної системою підготовки формувальної землі, повітряно-імпульсної формуванням та автоматизованої заливкою. Це дозволить на 15 відсотків зменшити масу виливків, на 20 відсотків збільшити щільність деталей у формі, на 20 відсотків скоротити потребу в рідкому металі. У кінцевому рахунку новітні технології в ливарному виробництві дають вагомий економічний ефект за рахунок прискорення та здешевлення при виготовленні оснастки, різко зменшують витрати матеріалів, енергії, праці; знижують вартість литих заготовок для двигунів, дозволяють отримати прибуток від виробництва додаткової продукції.

   3. Сучасні високоточні обробні центри, системи проектування і управління підготовкою виробництва, що дозволяють ліквідувати всі «вузькі місця» по виготовленню оснащення і оригінальних деталей. Це дозволить в найкоротші терміни підготувати виробництво до випуску нових сімейств модернізованих важких автомобілів, розширити номенклатуру і обсяги диверсіфікаційній продукції і запасних частин.

   4. Всі необхідні умови для подальшої розробки і виробництва нового типу екологічно чистих двигунів - газових з іскровим запалюванням, автономних когенераторі-мінітеплоелектростанцій.

     Що отримають споживачі:

   1. Високоекономічні і екологічні двигуни для автомобілів, автобусів, сільгосптехніки і т.д., що відповідають міжнародним стандартам.

   2. Сучасні автомобілі - від малотоннажних до важких вантажівок багатофункціонального призначення - зі збільшеним ресурсом до капітального ремонту.: 500 тисяч км з двигунами рівня «Євро-1», 700 тисяч км - рівня "Євро-2». Цим вантажівкам буде відкритий доступ в будь-яку закордонну країну.

   3. Екологічно чистий пасажирський транспорт для міських і міжміських перевезень, а також економічні автономні мінітеплоелектростанціі, що працюють на природному газі.

   За підрахунками фахівців, передбачуваний економічний ефект від реалізації проекту гарантовано дозволяє погасити в строк всі кредитні зобов'язання ВАТ "КАМАЗ", пов'язані з ним.

 Деталі. прес-служби "Камаза"


Статьи похожей тематики:

  • На КАМАЗі запрацювало нове обладнання
  • Делегація японської компанії "Кенеманцу" відвідала КАМАЗ
  • КАМАЗ створює СП з виробництва двигунів Cummins
  • КАМАЗ купує нову лінію для фарбування кабін
  • КАМАЗ просить 10 млрд. рублів на оновлення модельного ряду
  • Гендиректором КАМАЗу знову став Сергій Когогін
  • КамАЗ і Daimler інвестують 300 млн євро у виробництво мостів для вантажівок
  • КАМАЗ оптимізує поставки в Україні
  • Туркменія закуповує 1040 шт. КАМАЗів
  • КАМАЗ почав випускати двигуни Cummins
  • КАМАЗ інвестує в тракторне виробництво $ 40 млн.
  • У КАМАЗу явився новий імпортер в Україну
  • КАМАЗ розглянув бізнес-план 2003
  • На КАМАЗі вважають, що подальше лобіювання техумов вже неможливо
  • КАМАЗ повернули під контроль держави



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.