05-01-2011 | Грузовики

УАЗ планує випускати японські ISUZU

Нарешті-то, розсекречена інформація про переговори УАЗу з загадковим іноземним партнером. Вже відомо, хто стане витягати УАЗ на вершини рентабельності. Швидше за все, це буде японська ISUZU.

 Як розповів заступник керівника московського представництва компанії Nissho Iwai Corp. (Вона являє Isuzu в Росії) Такаюкі Ябумото,, "Северсталь" запропонувала Isuzu обговорити перспективи співпраці ще в минулому році. За словами Ябумото, що відповідає за хід переговорів з "Северсталью", сторони обговорюють можливість випуску легкої вантажівки вантажопідйомністю 3 - 4 т. "Зараз ця ніша в Росії майже вільна: ніхто не випускає таких вантажівок для потреб приватних підприємців, ресторанів. І" Северсталь " хоче її зайняти, - говорить Ябумото. - Зараз тільки "Газелі" здатні задовольнити попит на докладні машини ". За його словами, УАЗ може купити право на виробництво самої популярної в Японії моделі Elf і збирати ці машини з використанням японських комплектуючих. Є й інші варіанти: партнери можуть розробити спільну модель або ж провести модифікацію нинішніх моделей УАЗу. Але про спільне виробництво та створення СП мови не йде.

   Прес-секретар "Северсталь-Авто" Станіслав Павлов підтвердив "Відомостям", що в ході переговорів обговорюються всі ці варіанти. "Однак поки остаточного рішення немає: ми ведемо переговори і з іншими компаніями, і не очевидно, що партнером стане саме Isuzu", - говорить Павлов. За його словами, вибір партнера буде зроблено до кінця року. Однак він зазначив, що "Северсталь-Авто" і Isuzu дуже схожі: "І ми, і вони займаємося випуском двигунів, комерційних автомобілів і позашляховиків". Однак Isuzu в Росії свої вантажівки не продає. "Напевно, комерційні автомобілі виходять занадто дорогими після розмитнення та інших податків, і чистий імпорт не має сенсу", - вважає Павлов.

     Російські аналітики утрудняються оцінити, скільки часу та коштів буде потрібно "Северсталі" і Isuzu для запуску проекту. "Це залежить від форми співробітництва, яку вони виберуть, - вважає аналітик Об'єднаної фінансової групи Олена Сахнова. - Якщо буде куплена ліцензія на готову модель, результат з'явиться швидше, до того ж буде забезпечено контроль за якістю. Але перспективніше розробити нову модель разом: у цьому випадку "Северсталь" отримає доступ до закордонних технологій і потім зможе використовувати ці напрацювання для власних моделей ". Сахнова відзначає, що зараз домінуюче становище на ринку вантажівок займає ГАЗ, на частку якого припадає близько 75%. Потреба ринку в легких вантажівках аналітик оцінює в 140 000 машин на рік.

       Вже є реакція холдингу "Руспромавто" (колишній "Сібал"). Володимир Зеленцов, начальник управління громадських зв'язків холдингу "Руспромавто", контролюючого ГАЗ, каже: "Нас, звичайно, турбує посилення конкуренції, ми будемо боротися". Він нагадує, що в рамках співпраці з Iveco - вантажним підрозділом FIAT - "Руспромавто" також планує налагодити випуск таких вантажівок.

 Довідка AUTO-Consulting: Річний оборот Isuzu Motors Ltd. в 2001 р. склав $ 12 млрд. Компанія виробляє джипи, легкі, середні і важкі вантажівки. У 2001 р. Isuzu випустила 355 000 автомобілів, 277 000 з них експортувала. Спеціалізацією компанії є легкі комерційні вантажівки. Кілька років тому 49% акцій Isuzu купила американська General Motors. Однією з причин угоди стали фінансові труднощі японської компанії.


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • СП IVECO і ГАЗу для багатьох стало несподіванкою
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • Сіба продовжує скуповувати заводи
  • Як побудувати автосалон. Поради новачкам
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • СП IVECO і РусПромАвто знайшло обриси
  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • РусПромАвто вийде на фондовий ринок
  • Час дешевих авто проходить, так вважають керівники самих автозаводів.
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Український ринок обрусів


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.