Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Прем&

Голова Уряду Російської Федерації Михайло Касьянов відвідав КАМАЗ і провів у Набережних Челнах нараду з проблем розвитку вітчизняного автомобілебудування з участю вищих менеджерів автозаводу та інших великих підприємств Закамья.В поїздці його супроводжували Президент Республіки Татарстан Мінтімер Шаймієв, Прем'єр-міністр Рустам Міннеханов, міністри та генеральні директори великих підприємств республіки. Гості міста на Камі відвідали завод двигунів і автомобільний завод КАМАЗу, оглянули нововведені потужності з виробництва нових двигунів екологічного класу "Євро-2" і надалі "Євро-3", головний складальний конвеєр автозаводу та виставку нових і перспективних моделей автомобілів "КамАЗ" .

 Пояснення по ходу ознайомлення з КАМАЗом давали генеральний директор автогіганта Сергій Когогін, віце-президент зі стратегічного розвитку, головний конструктор КАМАЗу Даніс Валєєв і інші керівники і спеціалісти заводів. По дорозі високі гості мали грунтовні бесіди з персоналом КАМАЗа.  Потім у генеральній дирекції ВАТ "КАМАЗ" під головуванням глави федерального уряду відбулася нарада. Відкриваючи його, Михайло Касьянов зазначив, що Росія пройшла важкий період осмислення ролі автомобілебудування у вітчизняній економіці.

"Сьогодні можна сказати, що потреби країни у великовантажних автомобілях задовольняються повністю, - сказав він. - Проте нинішнього попиту на внутрішньому ринку як і раніше недостатньо для того, щоб такий величезний завод, як КАМАЗ, здатний бути в десятці найбільших виробників у світі, був завантажений повністю.

Як нам відомо, керівництво підприємства приділяє серйозну увагу пошуку нових ринків збуту, реалізації великих експортних контрактів, підвищенню якості продукції. КАМАЗ займає сьогодні 45 відсотків російського ринку, і його автомобілі багатофункціонального значення по суті є базовими моделями для багатьох галузей економіки і, перш за все, її державних гілок. "

 М. Касьянов наголосив на необхідності розробки чіткого і конкретного плану заходів з підтримки попиту на вантажні автомобілі, які одночасно забезпечували б і впровадження нових технологій і, зокрема, більш екологічних і економічних двигунів.

 Як відомо, КАМАЗ повністю відмовився від застарілих двигунів класу «Євро-0» і в цьому році приступив до виготовлення двигунів «Євро-2». На жаль, Російська Федерація сильно відстає від усіх основних виробників світу щодо освоєння вимог міжнародних екологічних стандартів, що безпосередньо впливає на збут продукції автомобілебудування.  У зв'язку з цим виступив з доповіддю генеральний директор Сергій Когогін загострив увагу учасників наради на найбільш важливих проблемах автозаводу.  "Аналізуючи діяльність КАМАЗу в частині змінних витрат, - сказав він, - ми бачимо, що у нас практично немає збиткової продукції. Однак наявність великої кількості незавантажених потужностей призводить до різкого збільшення постійних витрат, що лягає величезним тягарем на економіку акціонерного товариства."

 У вантажному автопарку країни «КамАЗи» зараз займають 43 відсотки, іномарки - 10 відсотків, «ЗІЛи» - 15, «МАЗи» - 13, «УралАЗ» - 11 і «КрАЗи» 8 відсотків. Ще 200 тисяч «КамАЗів» експлуатуються за межами Росії. На КАМАЗі уважно вивчена програму модернізації транспортної системи Росії, визначено основні регіони перевезення вантажів і, грунтуючись на передбачаються зміни в структурі автопарку країни, зроблено висновок: автозавод у стані з найбільшою вигодою позиціонувати на ринку за рахунок розвинутої мережі технічного обслуговування і внаслідок того, що він почав виготовляти найбільш затребувані на ньому моделі бортових автомобілів, самоскидів, спеціальної техніки на автомобільних шасі. При цьому модельний ряд «КамАЗів» також розвивається відповідно до тенденцій ринку - в бік збільшення вантажопідйомності автомобілів і шасі.

 "Ми приречені йти вперед в цьому напрямку, - продовжив С. Когогін, - хоча і зустрічаємося при цьому з жорсткою конкуренцією з боку старих іномарок випуску 5-7-річної давності. Частка останніх в обсязі продажів по Росії збільшилася з 6 відсотків у 1998 році до 17 відсотків в даний час, що рівноцінно річним випуску цілого російського автозаводу. При цьому західні виробники постійно збивають ціни на свій "second hand", з лишком відіграючи втрати за рахунок наступних продажів запасних частин за нечуваними цінами. Державна політика західних країн щодо стимулювання технічного вдосконалення автомобільної техніки пов'язана насамперед із жорстким законодавчим регламентуванням вимог по екологічності у відповідності зі стандартами "Євро" та застосуванням заходів адміністративно-економічного характеру. "

 На нараді було зазначено: "КамАЗ" - продукт інвестиційний, а покупцями КАМАЗу є премущественно великі компанії та підприємства вантажоперевезень. Тому незмінно дотримується пряма залежність обсягів продажів автомобілів від обсягів інвестицій в економіку Росії. Це відбивається відповідно і на частці грошової складової при реалізації продукції. Так, у другій половині 2001 року частка бартеру в продажах КАМАЗу зросла до 53 відсотків, що призвело до повторного утворення "сірого ринку" збуту його продукції. З початку нинішнього року компанія взяла жорсткий курс на реалізацію своєї продукції тільки за грошові кошти, що значною мірою стало причиною падіння рівня продажів у першому кварталі. Сьогодні грошова складова досягла 75 відсотків у загальному обсязі продажів.

 Було висловлено побоювання з приводу того, що відповідно до рішень Європейського Союзу в усіх країнах, що входять до нього, до 2006 року повинна бути проведена утилізація старої автомобільної техніки. Якщо Росія не створить загороджувальні заходи, то ці машини, що виробили свій ресурс, можуть заполонити ринок, що негативно позначиться на розвитку вітчизняного автомобілебудування.

 Найважливішою мірою з подолання відставання від іноземних конкурентів є реалізація японського кредиту для створення сучасних потужностей по виробництву двигунів "КамАЗ" нового покоління. Вона була відновлена в минулому році за рішенням Уряду Росії і при безпосередній участі його голови.

 У цьому контексті було відзначено порочність практики надання та продовження автозаводам країни пільг з випуску автомобілів з двигунами «Євро-0». І це при тому, що тільки 12 відсотків вантажного автопарку Росії припадає на частку автомобілів «молодше» п'яти років. Доцільний введення в Росії з досвіду Заходу заборони на випуск нових «брудних» машин, проте висновок застарілої техніки з експлуатації потрібно стимулювати за допомогою зборів при реєстрації та щорічних техогляди.  Президент Шаймієв відзначив, що камазівські мотори призначені не тільки для вантажних автомобілів, але можуть знайти застосування і в техніці інших виробників, а також у суміжних галузях економіки, зокрема, в сільському господарстві. Спочатку було передбачено, щоб потужності з виробництва камських двигунів завжди перевищували потреби власного випуску автомобілів: при 150 тисячах машин 200 000 двигунів. Та ж пропорція може бути збережена і сьогодні. Двигуни "КамАЗ" адаптовані до комбайнів «Дон» і «Полісся», до тракторів виробництва ХТЗ і Алтайського заводів, до міських і приміських автобусів. За останні три роки тільки в Татарстані камазівські двигунами оснащені 2,5 тисячі одиниць сільськогосподарської техніки. Нові трактори та комбайни закуповуються республікою в основному тільки з двигунами «КамАЗ».

 Учасники наради прийшли до єдиної думки, що перспективи розвитку КАМАЗу пов'язані з використанням надлишкових потужностей. У зв'язку з цим більш докладно були обговорені питання випуску важких вантажівок «КамАЗ-6520» і «КамАЗ-6460» і міських автобусів «НефАЗ-5299» спільно з дочірнім підприємством КАМАЗу в Республіці Башкортостан.

 Було відзначено також важливість створення вільної економічної зони в Закамье на базі КАМАЗа і ЕлАЗ для того, щоб знову залучити у виробництво раніше законсервовані й бездіяльні потужності. Керівництво зацікавлених підприємств обгрунтувало свої пропозиції в цій частині конкретними прикладами передбачуваної співпраці з іноземними компаніями.

 Обговорювалися також і питання діяльності інших промислових підприємств Закам'я. Всі пропозиції учасників наради, як сказав Михайло Касьянов, будуть розглянуті відповідними міністерствами і відомствами Уряду РФ і по них будуть прийняті рішення.


Статьи похожей тематики:

  • КАМАЗ буде поставляти армії вантажівки
  • КАМАЗ продав більше 17 000 вантажівок
  • КАМАЗ почав випускати двигуни Cummins
  • КамАЗ почне виробництво малого автобуса
  • КАМАЗ інвестує в нові розробки 20 млрд. рублів
  • КАМАЗ створює СП з виробництва двигунів Cummins
  • Гендиректором КАМАЗу знову став Сергій Когогін
  • Підсумки КАМАЗу за 2002 рік
  • До 2020 року КАМАЗ планує випускати до 100 тис. вантажівок
  • НЕФАЗ виповнилося 25 років
  • Делегація японської компанії "Кенеманцу" відвідала КАМАЗ
  • На КАМАЗі вважають, що подальше лобіювання техумов вже неможливо
  • КАМАЗ провів нараду дилерів
  • КамАЗ і Daimler інвестують 300 млн євро у виробництво мостів для вантажівок
  • КамАЗ інвестує у виробництво $ 1,5 млрд. і має намір випускати 100 тис. ван ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.