Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

В Україні презентували новий IVECO Stralis

Сьогодні відбулася презентація в Україну нового магістрального вантажівки IVECO Stralis. Флагман модельного ряду втілив у собі всі передові технології, якими володіє IVECO на сьогоднішній день.  
На відміну від попередника, Stralis отримав повністю нову кабіну з великим внутрішнім об'ємом і безліччю варіантів для трансформації простору кабіни.  Судячи з усього, IVECO Stralis має всі шанси стати одним з найбільш популярних «магістральніков» в Україну.  
 Незважаючи на те, що деякі елементи нової кабіни взяті з конструкції існуючої кабіни EuroStar, кабіна Active Space - абсолютна новинка. Її відрізняють нові рішення, що змінили аеродинамічні характеристики, зовнішній вигляд, оснащення робочого місця водія і зони відпочинку.

 Зовнішні обводи кабіни Stralis розраховані таким чином, щоб забезпечити мінімальний аеродинамічний опір. Заокруглені кути передньої частини кабіни та бамперів, отримала більш обтічну форму високий дах. Сучасні і гармонійні форми Stralis втілили результати досліджень в області аеродинаміки. Потужні бічні дефлектори направляють потоки повітря уздовж боковин, ефективно захищаючи бічні вікна, дзеркала заднього виду та ручки дверей від бруду і бризок, що летять з-під передніх коліс. Стильна передня решітка збільшеного розміру забезпечує надходження більшої кількості повітря до радіатора. В аеродинамічній трубі випробовувалася не тільки сама кабіна, а й окремі деталі: протисонячний козирок, верхній обтічник, елементи, що поліпшують аеродинаміку в зонах між кабіною і кузовом або між тягачем і напівпричепом.

     Якщо кабіна встановлюється на кузовний вантажівка, вона серійно комплектується регульованим обтічником. Для тягачів Iveco на замовлення пропонує тривимірну систему поліпшення аеродинамічних властивостей, що складається з верхнього регульованого обтічника і двох бічних подовжувачів. Лівий подовжувач повертається, забезпечуючи доступ до робочої платформи за кабіною. Таким чином, досягається відсутність аеродинамічного розриву між кабіною і кузовом (або між тягачем і напівпричепом). При цьому висота автопоїзда може досягати 4 метрів.  Аеродинамічний комплект дозволяє знизити коефіцієнт лобового опору і, отже, обмежити витрату палива. Його ефективність максимальна при русі автопоїзда на крейсерській швидкості, тобто в умовах, в яких автомобіль працює найбільш тривалий час.

   Аеродинамічні дослідження визначили обводи нової кабіни в цілому, залишивши при цьому деяку свободу дій дизайнерам. Намір компанії Iveco полягало в тому, щоб сам вигляд автомобілів нової гами передавав відчуття високих характеристик. З іншого боку, не було бажання вдаватися до використання в дизайні агресивних елементів. Важливо було підкреслити відчуття комфорту, гостинності, гармонійно вписати Stralis у світ сьогоднішньої автостради. Плюс до всього, Iveco, компанія, що виросла в «колиски» автомобільного дизайну, не могла не додати автомобілю, покликаному стати одним з ключових елементів у підтримці іміджу її замовників, певної елегантності. У роботі над виглядом кабіни інженерам і дизайнерам Iveco допомагало найвідоміше ательє автомобільного дизайну Гарнер.

     У порівнянні з автомобілем EuroStar, поверхня тепловіддачі радіатора системи охолодження двигуна збільшилася на 23% (з 68 до 84 дм2), а поверхня тепловіддачі проміжного повітроохолоджувача (інтеркулера) - на 21% (з 47 до 57 дм2). У результаті були одночасно вирішені три завдання: скоротився час роботи вентилятора системи охолодження, знизилася температура повітря, що нагнітається в циліндри, і, відповідно, максимальна температура на такті стиску (внаслідок реалізації заходів щодо зниження шкідливих викидів температура згоряння палива в циліндрах неухильно зростала), а також був забезпечений ефективний відвід тепла, що виділяється при роботі все більш і більш потужних гідродинамічних уповільнювачів. Кращому доступу повітря до радіатора сприяють нова конструкція передньої частини кабіни Active Space і розміщення самого радіатора і органів управління безпосередньо за передніми гратами. Крім того, вентилятор приводиться від нової віскомуфти з електронним управлінням, яка забезпечує поступове наростання частоти обертання і роботу вентилятора на проміжних швидкостях, які нижче швидкості обертання коленвала двигуна. За оцінками інженерів Iveco, застосування нової конструкції приводу вентилятора забезпечує 1,5 процентну економію палива. Безпосередньо перед радіатором і інтеркулером розташована гнучка сітка. Вона перешкоджає попаданню в радіатори комах, що може знизити ефективність теплообміну. Грати можна без зусиль зняти і прочистити.

   Нова чотирьохточковими пневматична підвіска кабіни, в конструкції якої застосовані амортизатори і стабілізатор поперечної стійкості, більш ефективно поглинає поштовхи, які виходять як від дорожнього покриття, так і від напівпричепа. Крім того, комфорт у кабіні підвищується за рахунок більш низької частоти коливань підвіски. Кабіну можна підняти на кут до 72 °, причому при цьому не потрібно відкривати передню решітку. Автомобілі Stralis серійно оснащуються гідроциліндром підйому кабіни з приводом від електродвигуна. Два розташованих з боків ящика, доступ до яких можливий зовні, а замки відкриваються з кабіни, призначені для розміщення всього, що може стати в нагоді водієві в дорозі (рукавички, взуття, каністри і т. п.). Ящики ізольовані від внутрішньої частини кабіни, через низ всередину не надходять неприємні запахи. Для підйому в кабіну передбачено три не ковзаючі сходинки, розташовані на однаковій відстані один від одного. Повітря, необхідний для роботи двигуна, підводиться по коробу прямокутного перерізу, розташованому на задній стінці кабіни ліворуч.

 Робоче місце проектувалося таким чином, щоб забезпечити ідеальну посадку будь-якого водія.
     Сидіння встановлюється на пневматичній підвісці і регулюється по подовжньому положенню, висоті і куту нахилу. Сидіння оббите велюром і має цілий ряд регулювань глибини посадки та підтримки поперекової області. Крім цього, сидіння обладнане системою підігріву, підголовником і ременем безпеки. Для полегшення висадки водія з автомобіля можна випускати повітря з пневмоподвески.  Кермо регулюється по висоті, завдяки високому шарніру забезпечується значна регулювання керма за кутом нахилу (в межах 20 °), при цьому в крайньому положенні кут нахилу щодо вертикалі складає 40 °. Розблокування керма для його регулювання або відхилення в бік вітрового скла для висадки з автомобіля, так само як і його блокування, виконуються спеціальної пневмопедалью, на яку впливають п'ятою.

 Внутрішня панель дверей виконана з особливою ретельністю: у підлокітнику, розташованому уздовж вікна, змонтовані клавіші управління електричними склопідйомниками, системою відтавання і клавіші управління електроприводом дзеркал заднього виду. Регулювання дзеркал забезпечується двома клавішами: одна для вибору дзеркала, положення якого потрібно відрегулювати, при цьому відповідне дзеркало відображається на моніторі комбінації приладів, друга - для орієнтації дзеркала в чотирьох напрямках. Нижня частина бічного вікна втоплена, щоб захистити водія від «нескромних поглядів». Завершальним елементом панелі двері є дві кишені для різних предметів, менший з яких розташований безпосередньо під рукою водія. І, нарешті, остання деталь: велюрова оббивка внутрішніх панелей дверей поєднується з оббивкою сидінь.

 У центральній частині керма, спроектованої з урахуванням установки подушки безпеки, яка з'явиться в найближчому майбутньому, з боків розташовані кілька клавіш, на які можна натискати кінчиками пальців, не випускаючи керма. Клавіші з лівого боку управляють магнітолою (вибір радіостанції та регулювання рівня гучності) і телефоном. Клавіші, встановлені на правій стороні, дозволяють переміщатися по меню бортового комп'ютера і, відповідно, виводити на дисплей, розташований в центральній частині комбінації приладів, саму різну інформацію.

 Під кермом встановлено два підрульових перемикача. Лівий управляє функціями, що забезпечують видимість та освітлення (управління склоочисниками, покажчиками поворотів і перемикання ближнє світло/дальнє світло). Правий важіль дозволяє управляти круїз-контролем і декомпресійним моторним гальмом, серійно встановлюються на двигуни сімейства Cursor. Передбачена також функція «програмування швидкості», яка автоматично включає моторне гальмо, якщо швидкість автомобіля перевищує значення, введене в пам'ять системи (наприклад, на спуску). Якщо автомобіль обладнаний гідравлічним сповільнювачем в трансмісії (Intarder ZF), управління ним здійснюється за допомогою того ж важеля, який крім положення, що відповідає включенню моторного гальма, має також чотири додаткових положення.

 Серійне використання сервомеханізми ServoShift на двох моделях коробки передач ZF Ecosplit дозволило зменшити довжину і амплітуду переміщення важеля перемикання передач, який тепер встановлюється на підлозі поруч з сидінням в положенні, що полегшує доступ в центральну частину кабіни з місця водія.  Для автомобілів, обладнаних автоматизованою коробкою «EuroTronic full automated», Iveco розробила оригінальний важіль: при зупиненому автомобілі блок, в якому змонтований механізм перемикання, може повертатися на 180 °, повністю звільняючи прохід з місця водія в центральну частину кабіни.

 Панель приладів, розташована перед водієм, округлена у верхній частині для того, щоб можна було бачити показання всіх приладів незалежно від регулювання керма. У комбінації приладів об'єднані спідометр, лічильник загального та добового пробігу, тахометр і два аналогових індикатори: рівня палива і температури охолоджуючої рідини двигуна. Тахограф встановлений під вітровим склом. Поки використовується дисковий тахограф, але вже найближчим часом автомобілі будуть комплектуватися тахографом європейського типу з записом параметрів на магнітний носій. У центрі комбінації приладів розташований кольоровий 5-дюймовий дисплей, розділений на три частини. У верхній частині відображаються сталі параметри (налаштування круїз-контролю та встановлене обмеження швидкості). Центральна частина призначена для відображення даних про рівень масла і тиску повітря, а також для перевірки різних функцій перед зворушенням з місця. Крім цього, водій може виводити на дисплей параметри роботи двигуна і різну інформацію про поїздку (наприклад, витрата палива і середня швидкість руху). Нижня частина призначена для повідомлень про неполадки. З боків, а також над дисплеєм розташовані сигнальні лампи світлових приладів, покажчиків поворотів, працюючого устаткування (моторне гальмо, уповільнювач, блокіратор диференціала, відбір потужності і т. д.) і кілька індикаторів аварійного стану.

  Базове оснащення кабіни
 Традиційне пасажирське сидіння в даному випадку перетворилося в опцію. Нижня спальне місце трансформується в два роздільних табурета, ліворуч і праворуч. Ці сидіння спираються на два контейнери і можуть з'єднуватися жорстким елементом і додаткової подушкою, утворюючи звичайне спальне місце шириною 660 мм. Відкидний столик кріпиться до лівої бічної панелі, і на нього можна встановити невеликий телевізор, для якого є розетка 12 В на задній стінці кабіни. Ізотермічний висувною контейнер встановлений на правій стороні сидіння водія і завжди знаходиться під рукою.  У стінках кабіни серійно передбачаються всі кріплення, необхідні для встановлення додаткового обладнання, включаючи лівий і правий кронштейни верхнього спального місця.

   Така конфігурація є ідеальною для перевезень на короткі відстані і для випадків, коли відбувається неодноразова зміна водіїв.

   Можна передбачити індивідуальне оснащення кабіни в момент замовлення автомобіля з тим, щоб воно було виконане заводом-виробником, або безпосередньо перед передачею вантажівки (в останньому випадку воно виконується дилером), і переоснастити кабіну надалі. У разі перепродажу автомобіля кабіну можна переобладнати без особливих витрат. Наприклад, якщо спочатку автомобіль призначався для роботи з одним водієм, у подальшому можна додати пасажирське сидіння і друге спальне місце, щоб автомобіль обслуговувався екіпажем з двох водіїв.

    Три варіанти оснащення кабіни
 На основі базової комплектації Iveco пропонує різні рішення:  I - Варіант для одного водія, поліпшена комплектація  Холодильник: замінює ізотермічний контейнер і забезпечує тривале зберігання продуктів та напоїв. Для полегшення доступу ящик холодильника висувається з-під сидіння водія.

   Відкидний стіл: кріпиться до задньої стінки. Завдяки цьому можна приймати їжу, «сидячи за столом» удвох, при цьому з боку водія в якості табурета використовуються подушки спинки сидіння.

   Знімна спинка з підлокітниками і підголовником: новинка, запатентована компанією Iveco. Встановлюється навпаки правої бічної стінки, завдяки чому табурет перетворюється на справжнісіньке крісло. При розвороті на 90 ° спинка кріпиться до задньої стінки і обладнується ременем безпеки, в результаті чого виходить сертифіковане пасажирське сидіння, яке можна використовувати від випадку до випадку. Завдяки тому, що сидіння лише незначно піднесено щодо кромки вітрового скла, пасажир бачить дорогу.

   Багажник: може кріпитися до кронштейнів, призначеним для кріплення другого спального місця.  Міні-сейф: кріпиться на днище лівого контейнера, збоку від багажного відділення за сидінням водія.

   II - Варіант з одним водієм, перевезення на далекі відстані  Водій, якого часто доводиться ночувати на борту автомобіля, тепер може відпочивати в більш комфортних умовах завдяки більшій товщині матраца на нижньому спальному місці, що складається з трьох частин (ширина - 880 мм в центрі, 700 мм справа і 620 мм за сидінням водія, довжина - 1 м 97 см). У центральній частині, яку можна піднімати і кріпити до задньої стінки, змонтований відкидний столик. У даному випадку також знімна спинка дозволяє обладнати крісло з правого боку кабіни і створити дуже затишну обідню зону. Можна також передбачити відкидається верхнє спальне місце, зберігши тим самим куточок відпочинку/обідню зону. Доступ до верхнього спального місця здійснюється за допомогою відкидною висувної драбини, яка кріпиться до самої кушетці. Передбачена також скручується захисна сітка.

  Двигуни
 На тягачі і кузовні вантажівки Stralis встановлюються двигуни Cursor 10 в двох модифікаціях по потужності - 400 к.с. (294 кВт) і 430 к.с. (316 кВт) - і двигуни Cursor 13, потужністю 480 к.с. (353 кВт) і 540 к.с. (397 кВт). У конструкції обох двигунів реалізований принцип безпосереднього вприскування палива під високим тиском. Насос-форсунки наводяться від розташованого в головці блоку циліндрів кулачкового валу. Повітря, необхідний для роботи двигуна, надходить у циліндри від турбонагнітача зі змінюваною геометрією, що дозволяє оптимізувати роботу двигуна на будь-яких режимах. Крім того, турбонагнітач робить ефективнішою роботу декомпрессионного моторного гальма. Електроніка управляє всіма основними функціями: уприскуванням, кутом випередження уприскування, геометрією турбонагнітача, моторним гальмом і круїз-контролем. Електронний блоку управління роботою двигуна сполучений з іншими електронними блоками автомобіля, що відповідають за роботу коробки передач, гальмівної системи і гідродинамічного сповільнювача. Звичайно ж, обидва двигуни Cursor за змістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах повністю відповідають вимогам стандарту Євро 3.

    Характеристики двигунів Cursor
 Cursor 10: 6-циліндровий, рядний, діаметр циліндра 125 мм, хід поршня 140 мм, робочий об'єм 10308 см3

   Cursor 10-400: Максимальна потужність: 400 к.с. (294 кВт) при частоті обертання колінчастого вала від 1600 до 2100 об/хв  Максимальний крутний момент: 194 кгм (1900 Нм) при частоті обертання колінчастого вала від 1050 до 1480 об/хв  Питома потужність: 38,8 к.с./літр  Сертифікація: 5 екобаллов

   Cursor 10-430: Максимальна потужність: 430 к.с. (316 кВт) при частоті обертання колінчастого вала від 1570 до 2100 об/хв  Максимальний крутний момент: 194 кгм (1900 Нм) при частоті обертання колінчастого вала від 1050 до 1570 об/хв  Питома потужність: 41,7 к.с./літр  Сертифікація: 5 екобаллов

   Cursor 13: 6-циліндровий, рядний, діаметр циліндра 135 мм, хід поршня 150 мм, робочий об'єм 12882 см3

   Cursor 13-480: Максимальна потужність: 480 к.с. (353 кВт) при частоті обертання колінчастого вала від 1530 до 1900 об/хв  Максимальний крутний момент: 224 кгм (2200 Нм) при частоті обертання колінчастого вала від 1000 до 1550 об/хв  Питома потужність: 37,3 к.с./літр  Сертифікація: 5 екобаллов

               

     

   

     

       

       

         

         

      Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Нове покоління двигунів сімейства ЗМЗ.
  • IVECO представила передовий концепт Glider
  • IVECO зміцнює свої позиції на українському ринку
  • Компанія «ТДЦ-АВТО» представляє в Україні нову модифікацію автомобіля JAC H ...
  • Мультиплексні системи від Bosch:
  • IVECO Stralis став вантажівкою року
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Урал показав у Москві новітній сідельний тягач
  • У України став доступний новий Mercedes-Benz Viano
  • Які мотори випускають в Ульяновську?
  • BMW M5. З&
  • Нове покоління мінівенів Mercedes-Benz Viano надійшло у продаж до Центру ко ...
  • На українському ринку стартував продаж трьох нових моделей
  • Новий BMW 3 серії. Через тиждень - в Україні
  • У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.