Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

На КАМАЗі вступив в обов&

29 квітня вищому менеджменту КАМАЗу був представлений новий генеральний директор акціонерного товариства Сергій Когогін, затверджений на цю посаду Радою директорів трьома днями раньше.Прежде ніж представити нового керівника компанії, прем'єр-міністр Республіки Татарстан Р. Мінніханов підвів короткий підсумок діяльності колишнього генерального директора КАМАЗу І. Костіна.

 - Давайте ніколи не забувати, - сказав голова уряду, - що Іван Михайлович вступив на посаду у найважчий для КАМАЗа час, коли питання стояло не як працювати автозаводу, а як вижити. Щоб вирішити цю головну задачу потрібно колосальна напруга сил, пошук нових нестандартних рішень і шляхів їх реалізації. Була проведена безпрецедентна реструктуризація заборгованості, переведена на сучасні стандарти фінансово-економічна система, підготовлені кадри для роботи в нових умовах і головне - запрацювало виробництво. Не боюся сказати, - зазначив Р. Мінніханов, - що багато носило революційний характер, що дозволило застосувати досвід КАМАЗа і на інших підприємствах республіки.

 Отримуючи з рук прем'єра нагороди республіки - Почесну грамоту Президента, знак «Заслужений машинобудівник РТ», Почесну грамоту уряду РТ - І. Костін сказав: «Я завжди порівнював КАМАЗ з ракетою на старті. Головною метою нашої роботи за минулі п'ять років було дати старт. І ми його дали. Тепер настав час прискорення. Мені дуже хочеться вірити, що менеджмент КАМАЗу на чолі з новим генеральним директором це завдання виконає. »
 - Автозавод, - як підтвердив далі прем'єр-міністр, - має стратегічне значення для республіки, з діяльністю якого пов'язаний рівень і зростання її валового продукту. Настав час рухати камазівські реформи далі. Саме нових революційних кроків ми чекаємо від нового генерального директора Сергія Анатолійовича Когогіна.

 - Спасибі Івану Михайловичу за його діяльність, - сказав новий генеральний директор КАМАЗа. - Він своє завдання виконав. Тепер такий же подвиг нам потрібно зробити, щоб автозавод міг ефективно працювати і розвиватися. Ситуація продовжує залишатися непростий, але проблеми мені не збавляють оптимізму. Розберемося. За наступні п'ять років нам необхідно подвоїти валовий національний продукт республіки і без КАМАЗу, однозначно, цього зробити не можна. Тому ми не маємо права на помилку, права на ризиковані експерименти. Я прийшов надовго, і буду працювати всерйоз, усвідомлюючи всю відповідальність.  Далі С. Когогін виклав завдання генерального директора на найближчі півмісяця. Він зазначив, що має досить великий обсяг найрізноманітнішої інформації про КАМАЗі, але, тим не менш, не буде давати жодних оцінок, поки не сформує чітке особиста думка про стан справ на автозаводі. «У наступні дні, - уточнив С. Когогін, - я ознайомлюся зі справами всіх камазівські структур, проведу зустрічі з провідними менеджерами, обміняємося думками, поглядами і позиціями по всьому спектру камазівські питань і проблем. Я повинен досконально розібратися з усіма проблемами і чітко сформувати свою позицію генерального директора, щоб 15 травня, на черговому Раді директорів цю позицію також чітко висловити: як ми будемо працювати далі, в якій послідовності і які проблеми вирішувати найближчим часом. Але одне можу вже зараз сказати конкретно - політикою як генеральний директор, буду займатися я, працювати будемо разом ».


  Наша довідка:

Когогін Сергій Анатолійович, 1957 року народження, уродженець м. Зеленодольська Республіки Татарстан, російська, освіта вища. У 1982 році закінчив Казанський Державний університет за спеціальністю радіофізик. Має вчений ступінь кандидата економічних наук. Трудову діяльність розпочав у 1982 році на посаді інженера і, пройшовши всі щаблі росту, в 1990 році очолив Зеленодільський машинобудівний завод як директора. З 1994 по 1999 роки був головою адміністрації Зеленодольського району та м. Зеленодольська. У травні 1999 року призначений заступником прем'єр-міністра - міністром економіки і промисловості Республіки Татарстан, де і працював до призначення генеральним директором. Членом Ради директорів ВАТ «КАМАЗ» є з червня 2001 року


Статьи похожей тематики:

  • Гендиректором КАМАЗу знову став Сергій Когогін
  • На КАМАЗі зміна керівництва
  • Гендиректором "АвтоВАЗу" хоче стати Сергій Когогін
  • Глава КАМАЗу увійшов до ради директорів АвтоВАЗу
  • Ще до приватизації 50% акцій КАМАЗу "пішли"
  • Президентом "АвтоВАЗу" став Ігор Комаров
  • У Росії з&
  • КамАЗ і Daimler інвестують 300 млн євро у виробництво мостів для вантажівок
  • НЕФАЗ виповнилося 25 років
  • КАМАЗ сформує військову колону вантажівок
  • Конвеєр "КамАЗа" пропрацює всього два тижні
  • Хто скуповує акції "КАМАЗу"?
  • Прем&
  • Daimler веде переговори про купівлю ще 15% акцій КАМАЗу
  • Toyota оголошує про зміну вищого керівництва Європейського підрозділу



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.