05-01-2011 | Автоэлектроника
Mercedes-Benz представив "розумну" систему безпеки Mercedes приміряє пульсуючі стоп-сигнали Як працюють нові радари, якими оснащені інспектори ДАІ Mercedes навчив свої машини передбачити удари з усіх боків Росіяни люблять швидко їздити. Але французи та китайці їздять швидше У Україну проходить тест-драйв Mercedes-Benz Truck Driver Training 2010 На новий Mercedes-Benz GLK надійшла рекордна кількість замовлень У Китаї будуть випускати Mercedes-Benz Високі нагороди для вантажівки Mercedes-Benz Actros Safety Truck із системо ... Mercedes-Benz E-Klasse знову потрапив у скандальну історію На українському ринку з& Нове покоління двигунів сімейства ЗМЗ. Bosch представила превентивну систему безпеки CAPS Комерційні автомобілі Mercedes-Benz: новинки й спеціальні пропозиції В Україні почалися продажі повнопривідних S і С-класів. А-клас продається в ...
Передова система радарів Mercedes-Benz збільшує безпеку в 4 рази
Новий Meredes S-Klasse першим з серійних автомобілів отримає штатні радари на спеціально виділеній для цих цілей частоті 24 ГГц. Машина дебютує восени на автошоу у Франкфурті.
Радари є прилади ближньої дії з дальністю до 30 метрів і здатні ефективно відстежувати всі перешкоди, що виникають в безпосередній близькості від автомобіля. Вони працюють у тандемі з уже відомою системою радарів Mercedes Distronic. Останні працюють на частоті 77 ГГц і стежать за ситуацією в 150 метрах попереду, однак погано розрізняють обстановку на близькій відстані.
Обидві системи радіосенсоров будуть працювати в комбінації з фірмовим гальмівним асистентом Mercedes Pre-Safe, який забезпечує ефективне гальмування відразу після торкання водієм педалі гальма. Це необхідно, тому що більшість водіїв втрачають момент початку інтенсивного гальмування, втрачаючи дорогоцінні метри до перешкоди.
Спеціальні тести за участю 100 водіїв та імітацією критичних ситуацій на дорозі показали, що кількість ДТП із застосуванням ближніх радарів на частоті 24 ГГц скорочується в 4 рази з 44% до 11% випадків.
Нагадаємо, що частота 24 Ггц була закріплена за автовиробниками в Європі в січні поточного року відповідаємо розпорядженням Єврокомісії. Ініціатором виділення цього стандарту для автомобільних систем безпеки виступила міжнародна асоціація SARA (Short range Automotive Radar frequency Allocation), куди входить DaimlerChrysler і інші світові автовиробники.
У США діапазон 24ГГц був закріплений за автомобільними системами безпеки ще у 2002 році.