05-01-2011 | Автоэлектроника
Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ... Діагностика бортового комп& Bosch створює підрозділ Automotive Tradition - запчастини, інформація та ба ... BMW 7 серії зміцнює свої позиції В Україні почав роботу перший Bosch Service, створений по лінії ЄБРР В Україні почав роботу перший Bosch AutoService BMW значно розширює асортимент M-пакетів Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ... Офіційні подробиці про новий BMW X3 Як проходив процес голосування за Законом № 3677 Новинки мотоциклів BMW на виставці Мотобайк 2008 У України стали доступні оригінальні аксесуари BMW Performance В Україні стартував продаж Peugeot 308 Кращий квартал для BMW Group
Chrysler впроваджує революційну схему електрики
У поточному році Chrysler переведе свою продукцію на принципово нову компоновку бортової електромережі, яка будуватиметься на двох шинах з передачі даних. Про це заявив головний інженер-електрик концерну Білл Маттінглі в рамках електронної виставки Convergence 2004 в Детройті.
За його словами, сьогодні для автомобілів пропонується все більше і більше електронної начинки, і автовиробники відчувають нагальну потребу в ефективному об'єднанні всіх цих систем. Поділ бортової мережі на шини з різними пріоритетами дозволяє це зробити.
Одна з шин під позначенням CAN-C (Controller Area Network) є швидкісний і завідує роботою систем і датчиків силовий і ходової частини. Друга, менш швидкісна CAN-B, відповідає за функції допоміжних приладів і обладнання в салоні автомобілів.
Chrysler почав використовувати шини з передачі даних у бортовий мережі з 1999 року, першим автомобілем з такою начинкою став Grand Cherokee.
У рамках об'єднаного концерну DaimlerChrysler американці беруть участь у міжнародному альянсі Autosar з розробки єдиних стандартів з передачі даних в бортових мережах. Крім DaimlerChrysler в ньому беруть участь Ford, Toyota, BMW, Peugeot-Citroen, а також Siemens, Bosch.