05-01-2011 | Автоэлектроника
Сигналізації з двостороннім зв& Огляд автомобільних сигналізацій з двостороннім зв& Прем& Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Охоронні системи з двостороннім зв& Нокаут! У криміналу з& Нокаут! Викрадачі отримали нове "зброю", здатне розкривати майже ... Новий кросовер Audi Q5 з& В Україні презентували новий IVECO Stralis
Новинка на ринку парктроників
Конкретне уявлення про парктроника, або паркувальних радарах до недавніх пір мали в основному власники нових і досить дорогих автомобілів, куди ці парктроніки встановлюються штатно або як опція. В останні роки до любителів даного аксесуара додається численна когорта автовласників, яким хоч раз доводилося оплачувати збиток від наслідків невдалої паркування. Але пошкоджені залізо і пластик - ніщо в порівнянні з ситуацією, коли позаду машини опиняється людина, особливо дитина. Пристрій і приблизну комплектацію таких систем розглянемо на прикладі нової марки - Ultravox. Радарами їх називають даремно - величезна більшість парктроників виконують своє завдання за допомогою системи мініатюрних ультразвукових датчиків-ехолотів, що вбудовуються в бампер автомобіля. Їх може бути 2 і 4 - зазвичай цієї кількості достатньо для відсутності мертвих зон позаду автомобіля. Є парктроніки і з 6, 8 датчиками - зайві встановлюються спереду в основному з метою контролю звису передка при вивертанні. Проводи від датчиків йдуть у центральний блок, де сигнали від них піддаються комплексній обробці, а результат видається на систему оповіщення (динамік з набором звукових сигналів) і візуальної індикації (дисплей).
Парктроніки Ultravox розрізняються за типом дисплея. Він може бути рідкокристалічним (LCD, тоді перша буква в позначенні марки - L) багатобарвним електролюмінесцентних (VFD, літера V) або світлодіодним (літера М). Цифри 2 або 3 після дефіса позначають маленький чи великий дисплей, цифрою після нуля (цей розряд зарезервований) - число датчиків, остання цифра - колір датчиків, чорний (В) або сріблястий (S). Складемо за цією формулою назву нової і самої функціональної моделі, скажімо, V-308S - система з великим електролюмінесцентних дисплеєм і 8-му датчиками сріблястого кольору.
На відміну від малого, великий дисплей показує не тільки відстань до перешкоди цифрами - від 2,0 до 0,1 м. і прогресуючої столбчатой шкалою. Він показує і направлення на перешкоду, відповідний сегмент виділяється і миготінням, та зміною кольору в міру наближення перешкоди. C двох метрів, зрозуміло, можна знайти лише досить велика перешкода, але з півметра система чітко визначає наявність позаду машини стирчить на півметра арматурного прута!
Дальність визначення відстані до перешкоди мало залежить від кількості датчиків даної моделі Ultravox і абсолютно не залежить від типу дисплея. Фахівці відзначають не тільки велику дальність виявлення, а й точність індикації відстані і напрями - це заслуга добре відпрацьованої програми інтеграції показань, що надходять з системи датчиків. Важливо їх правильно розташувати, забезпечуючи рівномірне перекриття зон локації, не задирати їх вгору (щоб добре бачили невисокі перешкоди) і не нахиляти вниз, забезпечуючи максимальну дальність виявлення. Всі дисплеї мають елегантний і ошатний дизайн, можуть монтуватися на передній панелі або над лобовим склом.
У системах безпечного паркування Ultravox передбачені регулювання гучності та вимкнення сигналу, яскравості дисплеїв, вимикання дисплеїв, підключення систем до ланцюга ліхтарів заднього ходу, щоб не заважати водію при звичайному русі. Втім, система з великим числом датчиків може бути дуже корисною і при русі-маневруванні в щільному потоці.
Деталі. autoserver.ru
Парктроніки Ultravox розрізняються за типом дисплея. Він може бути рідкокристалічним (LCD, тоді перша буква в позначенні марки - L) багатобарвним електролюмінесцентних (VFD, літера V) або світлодіодним (літера М). Цифри 2 або 3 після дефіса позначають маленький чи великий дисплей, цифрою після нуля (цей розряд зарезервований) - число датчиків, остання цифра - колір датчиків, чорний (В) або сріблястий (S). Складемо за цією формулою назву нової і самої функціональної моделі, скажімо, V-308S - система з великим електролюмінесцентних дисплеєм і 8-му датчиками сріблястого кольору.
На відміну від малого, великий дисплей показує не тільки відстань до перешкоди цифрами - від 2,0 до 0,1 м. і прогресуючої столбчатой шкалою. Він показує і направлення на перешкоду, відповідний сегмент виділяється і миготінням, та зміною кольору в міру наближення перешкоди. C двох метрів, зрозуміло, можна знайти лише досить велика перешкода, але з півметра система чітко визначає наявність позаду машини стирчить на півметра арматурного прута!
Дальність визначення відстані до перешкоди мало залежить від кількості датчиків даної моделі Ultravox і абсолютно не залежить від типу дисплея. Фахівці відзначають не тільки велику дальність виявлення, а й точність індикації відстані і напрями - це заслуга добре відпрацьованої програми інтеграції показань, що надходять з системи датчиків. Важливо їх правильно розташувати, забезпечуючи рівномірне перекриття зон локації, не задирати їх вгору (щоб добре бачили невисокі перешкоди) і не нахиляти вниз, забезпечуючи максимальну дальність виявлення. Всі дисплеї мають елегантний і ошатний дизайн, можуть монтуватися на передній панелі або над лобовим склом.
У системах безпечного паркування Ultravox передбачені регулювання гучності та вимкнення сигналу, яскравості дисплеїв, вимикання дисплеїв, підключення систем до ланцюга ліхтарів заднього ходу, щоб не заважати водію при звичайному русі. Втім, система з великим числом датчиків може бути дуже корисною і при русі-маневруванні в щільному потоці.
Деталі. autoserver.ru