05-01-2011 | Автоэлектроника

Для BMW 7 серії представили адаптивну технологію управління фарами не має аналогів у світі

BMW представляє новітню технологію управління фарами для представницького лімузина, що не має аналогів у світі. Адаптивний коректор фар, змінне світлорозподіл, адаптивні поворотні фари і функція освітлення повороту, а також система управління дальнім світлом підвищують рівень безпеки в темний час доби і за несприятливих погодних условіях.Ранніе сутінки, погано освітлені заміські дороги, погана видимість через несприятливу погоду - в осінні і зимові місяці згідно зі статистикою, вірогідність аварій найбільш висока. Компанія BMW, завдяки інноваційній світлотехніці, і в цій області вносить важливий внесок в підвищення безпеки дорожнього руху. Тут самі передові стандарти задає новий BMW 7-ї серії. Це перший в світі лімузин преміум класу з інтелектуальною системою управління фарами, яка враховує як дорожню ситуацію, так і контур дороги, і погодні умови. Новий BMW 7-ої серії в стандартній комплектації оснащується біксеноновими фарами, автоматикою управління світлом і протитуманними фарами.

   В якості опції пропонуються система управління дальнім світлом і адаптивний поворотний світло, що поряд із змінним світлорозподіл і функцією освітлення повороту тепер включає в себе не має аналогів у світі адаптивний коректор фар.

      Світова прем'єра: адаптивний коректор фар
 Вперше в новому BMW 7-ої серії управління освітленням дорожнього полотна враховує вертикальний профіль дороги. Адаптивний коректор фар не тільки компенсує нахил автомобіля при високому завантаженні або при інтенсивному гальмуванні, він також змінює світловий конус навіть при короткочасному русі в гору або під гору. При проїзді верхньої точки піднесення дороги або нижньої точки низини світловий конус відповідно опускається або піднімається для оптимального освітлення дороги, не засліплюючи при цьому зустрічний транспорт. Для цього датчики автомобіля спочатку розпізнають ухил дорожнього полотна. Після цього блок управління, з урахуванням швидкості і прискорення автомобіля, розраховує вертикальний профіль дороги і управляє налаштуванням фар.

    Змінне світлорозподіл розширює поле огляду залежно від дорожньої ситуації
 Іншою складовою частиною адаптивного поворотного світла є змінюване світлорозподіл, яке на прямих і рівних ділянках забезпечує освітлення дороги, оптимізоване відповідно до дорожньої ситуації. Залежно від швидкості важливі з точки зору безпеки зони в полі зору водія висвітлюються особливо яскраво. При швидкості нижче 50 км/год система активує міський режим освітлення, який завдяки більш широкому розподілу світла дозволяє легше розпізнати пішоходів або велосипедистів і в лівій зоні дороги. Режим освітлення для автобану, автоматично включається при швидкості 110 км/год, розширює поле зору водія шляхом збільшення дальності освітлення і більш інтенсивного освітлення по всій ширині дорожнього полотна.

   Змінна світлорозподіл автоматично, також залежно від ситуації, вносить внесок у забезпечення найкращої видимості при несприятливих погодних умовах. При включенні протитуманних фар на швидкості до 110 км/ч система перемикається на режим, при якому світло протитуманних фар є основним. При цьому поворотні модулі фар автоматично забезпечують більш широке світлорозподіл і висвічують ближню зону перед автомобілем. Одночасне зниження розсіювання світла в поле зору дозволяє без зайвої напруги рухатися в туман та дощ.

    Ще точніше і ефективніше: адаптивний поворотний світло BMW 7-ої серії
 Опція «адаптивний поворотний світло» забезпечує освітлення дороги відповідно до її вигинами. При цьому напрямок повороту фар точно орієнтується на кут повороту рульового колеса, інтенсивності рискання і швидкості автомобіля. У фари інтегрована функція освітлення повороту. Кожного разу, коли водій згортає, включається додатковий світловий конус, щоб освітити дорогу в тому напрямку, куди повертає автомобіль.

    Комфорт і ефективність: система управління дальнім світлом
 Додатковий комфорт при русі вночі забезпечує система управління дальнім світлом. Камера в корпусі внутрішнього дзеркала заднього виду розпізнає зустрічні і що йдуть попереду автомобілі, а також зовнішні умови освітленості, і автоматично, залежно від ситуації, включає і вимикає дальнє світло. Відсутність ручного перемикання дозволяє більш повно використовувати потенціал безпеки дальнього світла. Так, згідно з дослідженням університету штату Мічиган, система управління дальнім світлом до п'яти разів частіше використовує максимальну світловіддачу.

    Початок: перший ксенонове світло в BMW 7-ї серії в 1991 році
 Як ініціатор впровадження нових технологій, компанія BMW Group протягом тривалого часу приділяє особливу увагу розробці потужних, ефективних фар. BMW 7-ї серії другого покоління в 1991 році став першим в світі автомобілем з можливістю оснащення ксеноновими фарами. Компанія T


Статьи похожей тематики:

  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • BMW представила систему нічного бачення і систему управління дальнім світло ...
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Україні огорнуть тумани 4 і 5 грудня
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Світова прем&
  • Nissan представила новий Murano II
  • В Україні стартував продаж нового покоління Mercedes-Benz E-класу
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.