05-01-2011 | Автоэлектроника

Nanjing не змогла відновити виробництво MG в Англії

Проект по відновленню виробництва родстера MG TF на не функціонує нині заводі в Лонгбрідже (Longbridge, Велікобрітнаія) знаходиться на межі зриву. Як пише журнал Autocar, постачальник кузовних панелей Stadco розірвав контракт з китайською компанією Nanjing Automobile Group, якій належить англійська брендВ 2005-м Nanjing орендувала велику частину виробничої лінії британського заводу на 33 роки, де ще навесні минулого року планувала налагодити випуск моделі TF2. Кілька родстеров другого покоління, проізведеннних в Китаї, були представлені пресі в травні 2007 року. Тоді кузови для них виготовила англійська фірма Stadco, з якою півтора роки тому був підписаний відповідний контракт.

   Небажання Stadco виробляти кузови для MG TF2 може призвести до того, що завод у Лонгбрідже ніколи не почне виробляти автомобілі. Деякі аналітики вважають, що Stadco, як компанія брала участь у розробці перших автомобілів MG серії F в 1995 році, може також оскаржити право власності на кузов і механічні частини TF.

   Контракт на постачання компонентів для родстера підписали ще 150 фірм, проте експерти вважають, що роль англійської кузовний компанії настільки велика, що без неї проект приречений. Китайська компанія поки зберігає мовчання і своїх подальших планів не розкриває.  

 Доля автоскладального підприємства в Лонгбрідже також залежить від об'єднання Nanjing Automobile Group з більш великим китайським автовиробником Shanghai Automotive Industry Corporation, до якого примушують обидві корпорації влада Китаю. Якщо це відбудеться, то, як вважають аналітики, рішення про початок виробництва на британському заводі "загрузне" в організаційних питаннях злиття.

   Створений в 1995 році родстер MG F у 2002 році отримав назву TF. Передсерійне виробництво другого покоління, що отримав назву TF2, стартувала 29 травня 2007 року на заводі Nanjing Automobile Group. Тоді було випущено всього кілька автомобілів для їх презентації в засобах масової інформації. У разі початку серійного виробництва в китайській компанії планували випускати близько 200 тисяч машин на рік.

   Компанія Stadco, що поставляла кузовні панелі для родстера, спеціалізується на виробництві штампувального обладнання та організації виробництва. Партнерами фірми є такі автовиробники, як Ford, BMW, Toyota і Volkswagen.


Статьи похожей тематики:

  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • Прем&
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • BMW 7 серії зміцнює свої позиції
  • BMW оновлює купе і кабріолет BMW 3 серії
  • Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ...
  • У Україну представили BMW 1 серії
  • У корпорації «АІС» розповіли про перспективи розвитку мазкі Geely в Україні
  • BMW представляє нові купе і кабріолет BMW 6 серії
  • Китайський Nanjin запустив виробництво MG в Англії
  • BMW анонсує електричний концепт ActiveE
  • BMW отримали 7 нагород за якість і дизайн




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.