05-01-2011 | Автоэлектроника

Зламали систему "безключевого" доступу в автомобіль

Група дослідників з Рурського університету (Ruhr-Universitat Bochum) розробила алгоритм злому коду системи "безключевого" доступу в автомобіль, пише видання Sunday Herald.
 Вони стверджують, що знайшли спосіб "обдурити" систему "KeeLoq", яка виробляється американською компанією Microchip Technology і використовується марками Honda, Toyota, Volvo, Volkswagen і багатьма іншими.  Пристрій дозволяє перехоплювати зашифрований сигнал від чіп-ключа на відстані до 100 метрів. Власникові достатньо надіслати всього лише два імпульси (відкрити і закрити двері), щоб зловмисник міг розшифрувати отриманий код всього за одну годину, а через день виготовити новий ключ. Більш того, справжній електронний ключ перестає діяти, таким чином зломщик отримує повний контроль над чужим майном.

   Вчені говорять, що система доступу KeeLoq заснована на слабо захищеному алгоритмі управління, згідно з яким кожний електронний ключ залежимо від основного зчитувального блоку управління. Крім того, вона використовує алгоритм шифрування, який вже давно зарекомендував себе як ненадійний.

   Оскільки алгоритм роботи більшості пристроїв доступу є загальнодоступним і не ховається їх виробниками, виявити його ненадійність на початковому етапі впровадження не складає труднощів.

   "Якби 20 років тому KeeLoq повідомив про алгоритм роботи своєї дистанційної системи доступу, вже тоді можна було б зрозуміти, що вона не надійна", - сказав Тімо Каспер (Timo Kasper), один із студентів, які брали участь в дослідженні. "Але тепер занадто пізно. Вона вже використовується у всіх машинах і гаражах".

   Алгоритм роботи KeeLoq був засекречений протягом 20 років, однак півтора роки тому він був опублікований на сайті Wikipedia.org. Зломщикам потрібні певні технічні пізнання і близько двох тисяч євро, щоб купити необхідне устаткування для виробництва універсального пристрою, за допомогою якого він зможе розкривати один автомобіль за іншим.

   Заява вчених вже викликало побоювання з боку автовиробників. У компанії Volvo відзначили, що відносяться до систем безпеки дуже серйозно, проте відмовилися від коментарів, пославшись на необхідність ретельної перевірки цих обставин. Те ж саме сказали представники Honda.

   Офіційні представники компанії Microchip Technology поки зберігають мовчання, посилаючись на заяву прес-служби: "теоретично так можна зламати будь-яку систему безпеки, яка працює за схожим принципом".

Нагадаємо, що по Росії вже прокотилася серія викрадень "в одне торкання", коли у викрадачів був на озброєнні код-граббер.  

Докладніше про те як викрадають в "одне торкання"


Статьи похожей тематики:

  • Нокаут! Викрадачі отримали нове "зброю", здатне розкривати майже ...
  • Нокаут! У криміналу з&
  • Сигналізації з двостороннім зв&
  • Огляд автомобільних сигналізацій з двостороннім зв&
  • Викрадачі отримали новітній код-граббер
  • У Росії різко збільшилося число викрадень престижних марок. Схеми
  • Новинки автоелектроніки. Огляд ідей
  • У Києві зростає кількість викрадень авто. Як викрадають автомобілі
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • 60% викрадень здійснюють за наводкою
  • «Хонда Україна» підтримала українців у європейських інженерних змаганнях
  • Toyota представила план участі в автомобільних гонках на 2006 рік
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Статистика викрадень авто в Києві: Що, де і коли викрадають і чи є захист?
  • Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.