05-01-2011 | Автоэлектроника

Bosch випустив стомільйонний інжектор Common Rail для легкових автомобілів

Компанія Bosch оголосила, що з конвеєра зійшов стомільйонний інжектор Common Rail для легкових дизельних двигунів. Рекордні обсяги випуску інжекторів свідчать про ринковий успіх системи Bosch Common Rail, що випускається з 1997 р.: в даний час нею оснащені приблизно 23 млн легкових автомобілів по всьому світу. У 2005 р. сім заводів компанії на трьох континентах виготовили близько 26 млн «легкових» інжекторів Common Rail, при цьому на фабриці Bosch у м. Бамберг (Німеччина) та двох інших європейських заводах проводиться вже третє покоління систем Common Rail з інноваційними інжекторами Piezo Inline . Технологія п'єзоелектричного уприскування помітно знижує витрату палива і шкідливі викиди автомобіля. За її впровадження в серійне виробництво дослідники і розробники з компаній Bosch і Siemens VDO отримали премію президента Німеччини Deutscher Zukunftspreis за 2005 г.Благодаря таким якостям сучасних дизельних автомобілів, як низький витрата палива і рівень шкідливих викидів, їх ринкова частка в світі (і перш за все в Європі) постійно зростає. За даними Федерального автотранспортного агентства Німеччини (2004 р.), дизельні транспортні засоби споживають приблизно на 30% менше пального, ніж їх бензинові аналоги. Іншими словами, якщо б власники дизельних машин пересіли на бензинові тієї ж потужності, їм довелося б витрачати на 50% більше палива - а це не тільки додаткові грошові витрати, але і більш короткий пробіг на одну заправку.

   До того ж дизельні двигуни мають подвійний потенціал економії: по-перше, вони витрачають менше пального, а по-друге, дизельне паливо коштує дешевше бензину (принаймні в Європі). В умовах зростання цін на пальне економічність дизеля буде набувати все більшого значення. В даний час дизельними двигунами оснащена майже половина нових легкових автомобілів, що реєструються в Європі. Якщо б на дизелі їздили всі, тільки в одній Німеччині вдалося б заощадити більше 5 млрд літрів палива. З таким запасом пального середньостатистичний дизельний легковий автомобіль зміг би проїхати близько 94 млрд. кілометрів - у 300 разів більше відстані від Землі до Сонця і назад. Це принесло б багато користі і навколишньому середовищу, адже дизельні двигуни викидають приблизно на 25% менше парникового вуглекислого газу, ніж такі ж бензинові без спеціального обладнання; крім того, низька витрата палива дозволяє берегти копалини вуглеводні. Таким чином, дизельні двигуни не тільки економічніше, але і екологічніше бензинових. Нарешті, сучасні дизельні двигуни відрізняються високим крутним моментом на малих обертах, завдяки чому водіння приносить набагато більше задоволення, ніж раніше.

Детальніше див на bosch.ua


Статьи похожей тематики:

  • Bosch випустив стомільйонний інжектор Common Rail для легкових автомобілів
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Уроки економічної їзди. Як заощадити паливо при звичайній їзді
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Прем&
  • BMW 7 серії зміцнює свої позиції
  • Європейські автовиробники б&
  • Тест: Що нам заливають на заправках під виглядом А-92
  • Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС.
  • Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Як ми перевіряли якість 92-го бензину на київських АЗС
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Audi і Bosch разом створюють дизельний гоночний болід R10


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.