05-01-2011 | Автоэлектроника
Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Bosch представила превентивну систему безпеки CAPS Офіційні подробиці про новий BMW X3 В Україні презентували новий IVECO Stralis Nissan представила новий Murano II В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Оголошено українські ціни на новий BMW X3 Новий BMW X3 вже в Україні Світова прем& У Женеві презентували Mazda5 Як треба їздити взимку. Поради фахівця Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring Інновації компанії BMW: Активний круїз-контроль з функцією BMW представляє активний круїз-контроль з функцією
Bosch починає серійний випуск ESP ® plus
Функціональні можливості таких систем управління гальмуванням, як ABS
(Антиблокувальна система), ASR (антипробуксовочна система) і ESP ® (Програма
електронної стабілізації), значно розширилися за останні роки.
Якщо спочатку розробники концентрували свої зусилля на базових функціях
цих систем, то в даний час запускаються або вже запущені в серійне
виробництво багато абсолютно нові рішення. В основі більшості з них лежать
як технологія активного формування гальмівного тиску, так і успіхи в області
інтеграції автомобільних систем.
Друге покоління сімейства Bosch ESP ®, що отримало назву ESP ® plus, стало
використовуватися в стандартній комплектації дорогих автомобілів з середини 2005 р.
Покращена гідравліка й більш ефективний блок управління ESP ® plus створюють
передумови для впровадження нових функцій безпеки і комфорту. Третє покоління
системи - ESP ® premium - надійде у серійне виробництво вже в наступному році.
Технологічну основу нової версії ESP ® становить система управління гальмуванням восьмого покоління, яка серійно випускається з 2002 р. При цьому інженери Bosch істотно оновили ряд компонентів, у тому числі блок управління, відповідальний за робочі алгоритми системи. У ESP ® plus використовується також більш ефективний насос: два електромагнітних клапана з аналоговим керуванням дозволяють ще точніше регулювати гідравлічний тиск, особливо в діапазоні нижче 40 бар, що підвищує чутливість гальмівної системи. Це дозволило удосконалити низку інших функцій. Наприклад, коли водій різко забирає ногу з педалі газу, функція Electronic Brake Prefill негайно створює тиск в гальмівній системі, м'яко наближаючи гальмівні колодки до дисків. Якщо після цього водій натискає на педаль гальма, система спрацьовує набагато швидше.
Функція Brake Disc Wiping активується під час дощу: періодично приводячи колодки в легкий контакт з дисками, вона дозволяє досягти максимальної ефективності гальмівної системи у випадку раптового різкого гальмування. Нарешті, система ESP ® plus оснащена функцією допомоги водієві при русі в щільному потоці, забезпечує автоматичне гальмування аж до повної зупинки. У поєднанні з адаптивним круїз-контролем (ACC) це суттєво полегшує водіння в умовах пробки.
У 2006 році в серійне виробництво надійде система третього покоління - Bosch ESP ® premium. Вона оснащена рядом додаткових функцій, які до теперішнього часу вважалися прерогативою систем Brake by Wire. Ще більш ефективні компоненти і стратегії контролю зроблять можливими надзвичайно швидкі втручання в управління, майже нечутні для водія і непомітні по поведінці педалі гальма. Маневреність і керованість автомобіля в черговий разу стануть помітно вище.
Постійне зростання частки автомобілів з ESP ® створює ідеальні умови для інтеграції цієї системи з іншими функціями активної безпеки. Зокрема, компанія Bosch планує об'єднати ESP ®, активне рульове управління, активну ходову частину і трансмісію в мережеву систему під назвою Vehicle Dynamics Management (VDM).
Широкі перспективи відкриваються і в області взаємодії ESP ® з пасивними системами безпеки: у рамках програми CAPS (Combined Active and Passive Safety) компанія працює над інтеграцією ESP ® з датчиками, що контролюють навколишній простір автомобіля, і підключенням пасивних систем до надходить з датчиків інформації.
Технологічну основу нової версії ESP ® становить система управління гальмуванням восьмого покоління, яка серійно випускається з 2002 р. При цьому інженери Bosch істотно оновили ряд компонентів, у тому числі блок управління, відповідальний за робочі алгоритми системи. У ESP ® plus використовується також більш ефективний насос: два електромагнітних клапана з аналоговим керуванням дозволяють ще точніше регулювати гідравлічний тиск, особливо в діапазоні нижче 40 бар, що підвищує чутливість гальмівної системи. Це дозволило удосконалити низку інших функцій. Наприклад, коли водій різко забирає ногу з педалі газу, функція Electronic Brake Prefill негайно створює тиск в гальмівній системі, м'яко наближаючи гальмівні колодки до дисків. Якщо після цього водій натискає на педаль гальма, система спрацьовує набагато швидше.
Функція Brake Disc Wiping активується під час дощу: періодично приводячи колодки в легкий контакт з дисками, вона дозволяє досягти максимальної ефективності гальмівної системи у випадку раптового різкого гальмування. Нарешті, система ESP ® plus оснащена функцією допомоги водієві при русі в щільному потоці, забезпечує автоматичне гальмування аж до повної зупинки. У поєднанні з адаптивним круїз-контролем (ACC) це суттєво полегшує водіння в умовах пробки.
У 2006 році в серійне виробництво надійде система третього покоління - Bosch ESP ® premium. Вона оснащена рядом додаткових функцій, які до теперішнього часу вважалися прерогативою систем Brake by Wire. Ще більш ефективні компоненти і стратегії контролю зроблять можливими надзвичайно швидкі втручання в управління, майже нечутні для водія і непомітні по поведінці педалі гальма. Маневреність і керованість автомобіля в черговий разу стануть помітно вище.
Постійне зростання частки автомобілів з ESP ® створює ідеальні умови для інтеграції цієї системи з іншими функціями активної безпеки. Зокрема, компанія Bosch планує об'єднати ESP ®, активне рульове управління, активну ходову частину і трансмісію в мережеву систему під назвою Vehicle Dynamics Management (VDM).
Широкі перспективи відкриваються і в області взаємодії ESP ® з пасивними системами безпеки: у рамках програми CAPS (Combined Active and Passive Safety) компанія працює над інтеграцією ESP ® з датчиками, що контролюють навколишній простір автомобіля, і підключенням пасивних систем до надходить з датчиків інформації.