05-01-2011 | Автоэлектроника

Bosch починає серійний випуск ESP ® plus

Функціональні можливості таких систем управління гальмуванням, як ABS  (Антиблокувальна система), ASR (антипробуксовочна система) і ESP ® (Програма  електронної стабілізації), значно розширилися за останні роки.    Якщо спочатку розробники концентрували свої зусилля на базових функціях  цих систем, то в даний час запускаються або вже запущені в серійне  виробництво багато абсолютно нові рішення. В основі більшості з них лежать  як технологія активного формування гальмівного тиску, так і успіхи в області  інтеграції автомобільних систем.  Друге покоління сімейства Bosch ESP ®, що отримало назву ESP ® plus, стало  використовуватися в стандартній комплектації дорогих автомобілів з середини 2005 р.  Покращена гідравліка й більш ефективний блок управління ESP ® plus створюють  передумови для впровадження нових функцій безпеки і комфорту. Третє покоління  системи - ESP ® premium - надійде у серійне виробництво вже в наступному році.
   Технологічну основу нової версії ESP ® становить система управління  гальмуванням восьмого покоління, яка серійно випускається з 2002 р. При цьому  інженери Bosch істотно оновили ряд компонентів, у тому числі блок управління,  відповідальний за робочі алгоритми системи. У ESP ® plus використовується також більш  ефективний насос: два електромагнітних клапана з аналоговим керуванням  дозволяють ще точніше регулювати гідравлічний тиск, особливо в діапазоні  нижче 40 бар, що підвищує чутливість гальмівної системи. Це дозволило  удосконалити низку інших функцій. Наприклад, коли водій різко забирає ногу з  педалі газу, функція Electronic Brake Prefill негайно створює тиск в гальмівній  системі, м'яко наближаючи гальмівні колодки до дисків. Якщо після цього водій  натискає на педаль гальма, система спрацьовує набагато швидше.
   Функція Brake Disc Wiping активується під час дощу: періодично приводячи колодки  в легкий контакт з дисками, вона дозволяє досягти максимальної ефективності  гальмівної системи у випадку раптового різкого гальмування. Нарешті, система ESP ®  plus оснащена функцією допомоги водієві при русі в щільному потоці,  забезпечує автоматичне гальмування аж до повної зупинки. У поєднанні  з адаптивним круїз-контролем (ACC) це суттєво полегшує водіння в умовах  пробки.  

 У 2006 році в серійне виробництво надійде система третього покоління - Bosch  ESP ® premium. Вона оснащена рядом додаткових функцій, які до теперішнього  часу вважалися прерогативою систем Brake by Wire. Ще більш ефективні  компоненти і стратегії контролю зроблять можливими надзвичайно швидкі  втручання в управління, майже нечутні для водія і непомітні по  поведінці педалі гальма. Маневреність і керованість автомобіля в черговий  разу стануть помітно вище.  

 Постійне зростання частки автомобілів з ESP ® створює ідеальні умови для інтеграції  цієї системи з іншими функціями активної безпеки. Зокрема, компанія  Bosch планує об'єднати ESP ®, активне рульове управління, активну ходову  частину і трансмісію в мережеву систему під назвою Vehicle Dynamics Management (VDM).  
 Широкі перспективи відкриваються і в області взаємодії ESP ® з пасивними  системами безпеки: у рамках програми CAPS (Combined Active and Passive  Safety) компанія працює над інтеграцією ESP ® з датчиками, що контролюють  навколишній простір автомобіля, і підключенням пасивних систем до  надходить з датчиків інформації.


Статьи похожей тематики:

  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Bosch представила превентивну систему безпеки CAPS
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Nissan представила новий Murano II
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Новий BMW X3 вже в Україні
  • Світова прем&
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Інновації компанії BMW: Активний круїз-контроль з функцією
  • BMW представляє активний круїз-контроль з функцією
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.