Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Дилерская сеть

Як навчати персонал дилерських центрів з центрального офісу

Як підвищити продажі та ефективність персоналу компанії за допомогою онлайн-сервісу вебінарів або інтернет-відеоконференцій?
 В даний час, коли економічна криза ще в розпалі, нових клієнтів залучити дуже складно і витратно, як ніколи гостро стоїть необхідність зберегти ту клієнтську базу, яка ще залишилася. Всі компанії прагнуть скоротити витрати до мінімуму. І ті, хто зміг зробити собівартість одиниці продукту, послуги або товару без втрати якості нижче, ніж конкуренти, набуває незаперечні переваги перед німі.Улучшіть якість обслуговування можна шляхом підвищення професіоналізму персоналу сервісних центрів, відділів продажів, СТО, а також оперативного впровадження нових технологій обслуговування та обладнання. Однак це пов'язано зі значними витратами часу, матеріальних і фінансових ресурсів. На допомогу нам приходять нові Інтернет-технології - онлайн сервіс віртуальних кімнат для проведення вебінарів.

   Що ж таке вебінар? Це семінар, проведений у віртуальних кімнатах, доступ до яких здійснюється через звичайний веб-браузер. Такі віртуальні кімнати продукуються спеціальним ПО, яке працює на серверах провайдера онлайн-сервісу відеоконференцій. Для участі в онлайн-відеоконференції або вебінарі потрібний комп'ютер, Інтернет-канал, звичайна веб-камера, гарнітура з навушниками і мікрофоном. Можна обійтися тільки мікрофоном, якщо є динаміки. Перебуваючи у віртуальній кімнаті, учасники можуть бачити відео ведучого та інших учасників, їхній голос, презентації, будь-які документи, зображення, фото (словом всі матеріали вебінару). Система не вимагає установки ніяких програм, потрібен тільки будь-який Інтернет-браузер. Також, сервіс підтримує функцію віддаленого управління робочим столом (remote desktop control, далі - RDC). Це означає, що Ви можете дати можливість учасникам онлайн-тренінгу потренуватися, «помацати» об'єкт дистанційно, перебуваючи на своїх робочих місцях. Чим можна керувати за допомогою функції RDC (віддалене управління робочим столом)? Це можуть бути:
 - Будь-які програми
 - Комп'ютери з будь-якою операційною системою
 - Обладнання, яке підключається до комп'ютера.

   

   І цим усім можна дистанційно керувати через будь-який браузер незалежно від операційної системи, без установки спеціальних програм, тому що RDC функціонує за допомогою будь-якого браузера і Java-аплета, які працюють на всіх ОС.

   Як можна використовувати цей сервіс віртуального кімнат для вебінарів? Для оперативної оцінки ефективності впровадження нових технологічних рішень з обслуговування клієнтів та використання нового устаткування персоналом. Підкреслимо, саме оперативної, оскільки немає необхідності на початковому етапі оцінки встановлювати обладнання в точках обслуговування чи продажу і збирати фахівців в одному місці для тренінгу. При цьому відсутні витрати на організацію централізованих тренінгів з навчання та тестування фахівців, часові та матеріальні витрати на переїзди персоналу в, наприклад, центральний офіс компанії, де організовується тренінг. Таке впровадження сервісу віртуальних кімнат у загальний цикл навчання та тестування фахівців організації особливо актуально для компаній, що мають розгалужену мережу філій, сервісних центрів, СТО тощо

   Оскільки багато з сучасного обладнання дозволяє підключати себе до комп'ютера, то за допомогою віртуальних кімнат вебінарів можна досить ефективно організувати онлайн-тренінги з навчання роботи з новими зразками обладнання і нових технологій. При цьому уникнути витрат часу та коштів на переїзди персоналу, оренду або використання приміщень. Також за допомогою вебінарів можна підвищувати кваліфікацію та проводити зріз знань персоналу компанії. Яким чином? Просто підключивши через відповідний інтерфейс потрібний зразок обладнання до комп'ютера. Проведіть вебінар на тему застосування даної моделі з демонстрацією схем, графіків, креслень, зображень і документів. Дайте відповідь на питання учнів. Потім перейдіть до практичної частини тренінгу. Ви можете надати в управління даний зразок учасникам за допомогою функції RDC, для придбання практичних навичок роботи з підключеним обладнанням до комп'ютера ведучого. Функцію RDC можна також використовувати і для перевірки знань та навичок спеціалістів без відриву їх від основного місця роботи. Можна організувати віддалену технічну підтримку фахівців вашої організації у процесі обслуговування клієнтів, підключивши обладнання до комп'ютера. Таким же чином можна здійснювати віддалену техпідтримку самих клієнтів.

   Як показали дослідження «Business Continuity International» вебінари зручніше для навчання співробітників, ніж звичайні семінари.

   Компанія «Business Continuity International» (BCI), ексклюзивний представник компанії «Double-Take Software» в Росії та інших країнах СНД, провела опитування співробітників компаній про переваги отримання знань для підвищення професійного рівня.

   BCI поставила за мету дізнатися, що віддадуть перевагу співробітники компаній для навчання - семінар, проведений у спеціально відведеному місці (тобто класичний виїзний семінар) або веб-конференцію (вебінар), в якій потрібно брати участь зі свого робочого місця.

   В опитуванні взяли участь більше 600 фахівців з інформаційних технологій та комп'ютерної безпеки різних галузей у віці від 19 до 50 років та займають позицію від рядового менеджера до керівника компанії. Так, 42% респондентів представляли фінансовий і банківський сектор, 33% - органи державного та муніципального управління і 25% - промислове виробництво. При цьому 47% представляли Росію і країни СНД, 37% - Азіатсько-Тихоокеанський регіон і 16% - країни EMEA.

   З опитаних, вік яких не перевищував 30 років, зайнятих побудовою кар'єри, 70% віддали перевагу брати участь у веб-конференції, пояснюючи це бажанням по максимуму використовувати робочий час, не відволікаючись на дорогу; 20% опитаних віддали перевагу участь у класичному семінарі, переважно для того, щоб зав'язати нові знайомства, а 10% сприймають виїзний семінар як привід не з'явитися на роботу і не виконувати свої обов'язки.

   Голоси співробітників середнього віку (від 30 до 45 років), кар'єра яких вже стійка, розподілилися дещо по-іншому - 57% опитаних віддали перевагу веб-конференцію, а 43% виїзний семінар. Такий розподіл голосів пояснилося тим, що співробітники мають багато контактів з колегами з інших компаній і виїзний семінар дозволяє зустрітися і обговорити останні новини. З 43% опитаних, що вибрали участь у виїзному семінарі, 23% заявили, що класичний семінар з виїздом на місце проведення дозволяє змінити обстановку і краще налаштуватися на процес навчання, а 20% заявило, що це можливість не з'явитися на роботу і відпочити.

   Керівники компаній були практично одностайні - 95% опитаних віддали перевагу, щоб їх співробітники підвищували свій рівень освіти на робочому місці (беручи участь в вебінарах), пояснюючи це економією часу, грошей, і підвищенням ефективності роботи. І лише 5% заявили, що вважають за краще виїзний семінар, тому що він дає можливість поспілкуватися в неформальній обстановці і розширити мережу контактів.

   

   За підсумками проведеного опитування можна зазначити, що вебінари, як інструмент навчання співробітників, стають все більш популярні. Вебінари та майстер-класи дозволяють ефективно навчати співробітників, економлячи їх час і надаючи можливість не відволікатися від робочого процесу. Зараз, в період тотального дефіциту часу і прагнення багатьох людей зробити блискучу кар'єру, веб-заходи стають важливим інструментом ведення бізнесу і підвищення рівня освіти.

   Додаткову інформацію про вебінарах можна отримати на сайті «Всі Вебінари - онлайн»

   Ознайомитися з онлайн сервісом вебінарів можна на сайті компанії «Вебсемінархолл»


Статьи похожей тематики:

  • До 2015 року кожна п&
  • На заводі Nissan у Сандерленді створять другий глобальний тренінг-центр
  • Імпортер Mazda і Suzuki вводить 3-змінний режим роботи СТО
  • СТО Mazda і Suzuki будуть працювати в 3 зміни
  • В Україні відкрилася академія AUDI
  • Співробітники «Вега-Моторс» пройшли тренінг по автомобілях Chana в Китаї
  • «Фотон» піклується про якість сервісу в регіонах
  • Почав роботу контакт-центр «Групи компаній АЇС»
  • Bosch відкрив новітній центр з підготовки фахівців Automotive Aftermarket
  • У Україну оформити автокредит можна через Інтернет
  • Сервіс Volkswagen в Україні пройшов сертифікацію
  • Volkswagen AG сертифікував відділ сервісу VW в Україну
  • BOSCH і Valmi починають програму підтримки сервісних станцій
  • Співробітники «Автомобільної групи Vipos» сертифіковані за міжнародними ста ...
  • Навчання персоналу - ключовий чинник успіху в автомобільному бізнесі



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.