05-01-2011 | Дилерская сеть
Хто очолить збут АвтоВАЗу МВС пропонує Кабміну не підвищувати дозволену швидкість в населених пунктах АвтоВАЗ став акціонером своїх же дилерів в Україну На АвтоВАЗі призначений новий віце-президент з продажів Кабмін має намір дозволити швидкісну їзду в містах і на трасах Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Трансформації дилерських мереж. Ринок залишають ті, хто робив ставку лише н ... Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... Що означають ВАЗівські бренди: "Жигулі", "Самара", &quo ... Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів Дилерська мережа АвтоВАЗу в Росії тріщить по швах Nissan оголошує рекордні результати 2005 фінансового року Навіщо Mitsubishi купила 40% російського імпортера "Рольф"? АВТОВАЗ дав дилерам п&
АвтоВАЗ в 2 рази скоротить власну дилерську мережу до 2011 року
Керівництво автоваза вирішило прискорити темпи по скороченню власної дилерської мережі, яка вже наступного року налічуватиме приблизно 50 компаній проти нинішніх 116-ти. Про це газеті «Ведомости» розповів віце-президент з продажів і маркетингу автоваза Артем Федосов, зазначивши, що вони будуть забезпечувати близько 15% всіх продажів автозаводу. До кризи «Лада-сервіс» забезпечувала АВТОВАЗ 25% продажів.
За словами А. Федосова, в першу чергу компанія буде позбавлятися від доларів, обтяжених великими боргами, що мають старі центри продажів і т. д.Неперспектівние збутові «дочки» будуть або продані, або ліквідовані в процесі банкрутства. У числі останніх будуть і компанії, які фактично закрилися під час кризи. Також АВТОВАЗ постарається залишити власні дилерські центри в великих містах, а от у невеликих населених пунктах вони будуть закриватися.
У бізнес-плані заводу до 2020 року, затвердженому радою директорів компанії в березні 2010 року, говорилося, що власна збутова мережа, якою управляє холдингова компанія «Лада-сервіс», повинна скоротитися з нинішніх 116 до 70 компаній. Одночасно має зрости кількість незалежних дилерів - з 316 на початку цього року до приблизно 425 через 10 років. Власні дилери потрібні АВТОВАЗ для тестування нових методик продажів, зміцнення бренду і отримання додаткових 1,5 млрд. рублів прибутку, говорилося в документі.
У бізнес-плані заводу до 2020 року, затвердженому радою директорів компанії в березні 2010 року, говорилося, що власна збутова мережа, якою управляє холдингова компанія «Лада-сервіс», повинна скоротитися з нинішніх 116 до 70 компаній. Одночасно має зрости кількість незалежних дилерів - з 316 на початку цього року до приблизно 425 через 10 років. Власні дилери потрібні АВТОВАЗ для тестування нових методик продажів, зміцнення бренду і отримання додаткових 1,5 млрд. рублів прибутку, говорилося в документі.