05-01-2011 | Дилерская сеть
В Україну приходить офіційний Lexus ВІДЕО. Чи працює служба технічної допомоги в Україну. Тест LEXUS EURO ASSIS ... Офіційний Lexus прийшов до Дніпропетровська У Києві відкрився новий офіційний дилер Toyota - «Тойота Сіті Плаза» В автосалоні Lexus представили суперкар Lexus LFA Навчання персоналу - ключовий чинник успіху в автомобільному бізнесі В Україні стартував продаж офіційних Lexus. Оприлюднили і ціни ... В Україні офіційно презентували гібридний Lexus RX 450h Програма допомоги Toyota Assistancе стає ще привабливішим для клієнтів Тане або TOYOTA? Офіційний дилер Lexus в Києві «Лексус Сіті Плаза» відсвяткував свій перший ... Компанії «ВіДі Груп» виповнилося 15 років В Україні офіційно з& Почав роботу контакт-центр «Групи компаній АЇС» На шляху до лідерства: Тойота Центр Київ «Автострада» підбиває перші підсум ...
Клієнтська служба ПІІ «Тойота-Україна» вже 5 років тримають зворотний зв&
Одним з ряду переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» є унікальна Клієнтська служба компанії. Представники даної служби завжди тримають зворотний зв'язок з Клієнтом після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу і допомогти у вирішенні складних сітуацій.Міровая практика роботи Клієнтських служб Toyota в Україні була впроваджена в 2005 році. На сьогоднішній день у кожному дилерському центрі Toyota і Lexus по всій Україні працюють представники цієї служби. У загальній складності в офіційних дилерських центрах працюють 38 менеджерів по роботі з Клієнтами, за якими стоїть досвід роботи не тільки Клієнтської служби офіційного дистриб'ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».
Основні напрямки діяльності Клієнтської служби:
Основні напрямки діяльності Клієнтської служби: