05-01-2011 | Дилерская сеть

Magna і ГАЗ хочуть отримати всі активи GM у СНД і мережа Chevrolet

Консорціум, що купує у концерну General Motors німецьку марку Opel (в нього входять компанія Magna і Ощадбанк з "Групою ГАЗ"), планує стати власником всіх активів GM у Росії і країнах СНД. Як пишуть "Ведомости", Magna з Ощадбанком хочуть отримати у власність завод GM під Петербургом, а також частки концерну в СП "GM-АвтоВАЗ" і GM-Uzbekistan (GM володіє блокпакетом) і доступ до виробничих потужностей калінінградського підприємства "Автотор".
 Крім того, консорціум домагається права продавати в Росії автомобілі Chevrolet, що випускаються підрозділом GM DAT (колишня Daewoo), - саме ці моделі займають левову частку продажів GM на російському ринку.    За словами співкеруючого компанії Magna Зігфріда Вольфа, якщо консорціуму вдасться приєднати до "нового Опелю" торгові представництва GM у Росії і країнах СНД, то нова компанія може стати найбільшим продавцем автомобілів на вітчизняному ринку - з урахуванням потужностей "Групи ГАЗ" консорціум буде продавати щорічно близько 600 тисяч машин. А озвучена раніше цифра в мільйон автомобілів, як зазначив Вольф, є метою на найближчі кілька років.

   Досягти її, як вважають експерти, консорціум зможе після запуску в Росії виробництва автомобілів Opel (планується організувати за дев'ять місяців), а також власного недорогого автомобіля, для якого може бути використана платформа однієї з німецьких моделей. За планами Вольфа, в рік на потужностях "ГАЗу" можна буде збирати до 170 тисяч машин.

     Остаточний контракт про купівлю марки Opel консорціум планує підписати з GM протягом п'яти тижнів. У рамках попередньої угоди, після завершення всіх формальностей Magna одержить 20 відсотків німецької компанії, Ощадбанк і GM - по 35 відсотків, а ще 10 відсотків залишаться у працівників Opel.

 Для української компанії "Укравто" такі амбіції консорціуму Magna + ГАЗ означають, що їй доведеться наново будувати відносини зі збуту автомобілів Chevrolet Lanos у Росії і конкурувати на українському ринку з агресивною політикою узбецького Daewoo. Очевидно, що нова дистриб'юторська компанія може захотіти і самостійно вийти на український ринок з дистрибуцією автомобілів Opel, Chevrolet Niva, Daewoo Nexia, Daewoo Matiz, а можливо й інших автомобілів.


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Chevrolet Niva: Це Chevrolet або все-таки «Нива»?
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Оновлений Chevrolet Niva побореться за український ринок
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Як роблять запорізький ZAZ Lanos
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Як роблять польський Daewoo Lanos
  • Magna і Ощадбанк вкладуть в російські автозаводи 600 мільйонів євро
  • Узбецький GM Uzbekistan за 9 міс. 2010 р випустив 160831 авто
  • Український ринок обрусів
  • Україну набридли &
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • У Росії лідером продажів став Ford
  • Проект закону № 3677 до другого читання


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.