05-01-2011 | Дилерская сеть

«АІС» робить ставку на сервіс і клієнтів

«Група компаній АЇС» реалізує стратегію розвитку сервісу і упроваджує програми лояльності для клієнтів
 Незважаючи на повсюдне зниження рівня продажів автомобілів і загальної купівельної активності, «Група компаній АЇС» продовжує розвиватися і інвестувати в реалізацію стратегічної програми сервісу для клієнтів. Проводиться облаштування сервісних зон, впроваджуються програми підтримки клієнтів та дисконтні программи.Автомобільний ринок країни переживає непрості часи: світова фінансова криза вплинула  на всі сфери економіки України, зниження купівельної спроможності споживачів і  призупинення кредитування банками привели до різкого падіння продажів. Пріоритетом «Групи  компаній АІС »в 2009 році є розвиток сервісу і підвищення якості послуг  послуг до світового рівня.  Компанія продовжує інвестувати в розвиток сервісної  інфраструктури.

   «Останні два-три роки« Група компаній АЇС »активно займалася розвитком сервісної  мережі, оскільки передбачалося, що в перспективі саме сервіс буде  пріоритетним напрямком діяльності компанії, - розповідає про плани та  перспективи директор торгово-сервісній мережі «АИС» Сергій  Дмитренко . - Сьогодні дохід від сервісу і послуг, пов'язаних з обслуговуванням і ремонтом  автомобілів, у «Групі компаній АІС» доходить до 50%, в порівнянні з минулим роком,  коли цей розподіл становило 30%: 70% не на користь сервісу. Далі доходи від  сервісу в нашій компанії будуть тільки збільшуватися, і з часом складуть 70%: 30%  на користь сервісу ».

     На початку 2009 року почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку-  це великі комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два  брендованих шоу-руму і по потужній універсальній сервісній зоні. На території сервісних  станцій також розташовані пости для технічного обслуговування і ремонту, декілька постів  додаткового обладнання.

   У планах «Групи компаній АЇС» на поточний рік - відкриття семи крупних сервісних центрів в  Рівному, Полтаві, Запоріжжі, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві. Запуск нових  об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії. Також проводиться реконструкція  сервісних зон у Чернівцях і Миколаєві, де будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи  фарбувальні. На сьогоднішній день вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для  цих зон.

     «Група компаній АЇС» прагне надавати своїм клієнтам кращі умови обслуговування і  цінової політики, для чого успішно впроваджуються дисконтні програми, програми підтримки  автовласників, а також спеціальні програми лояльності.

   «В умовах жорсткої конкуренції серед автодилерів за покупця борються, пропонуючи  вигідні ціни і якісне обслуговування. Для клієнта важливі не тільки  функціональні характеристики продукту, але і супутній пакет послуг, -  коментує впровадження клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії   маркетинг-директор «Групи компаній АЇС» Юлія Птіцина , - Наша мета -  заробити довіру і розташувати до себе максимальне число автовласників. Основні  зусилля спрямовані на підвищення якості послуг до світового рівня. Клієнти «АІС»  отримають не лише якісне обслуговування та ремонт, а й матеріальні вигоди у вигляді  економії або додаткових благ ».

     З 1 лютого у всій торгово-сервісній мережі «АИС» стартувала корпоративна  дисконтна програма «АІС-Дисконт». Учасники програми отримують знижку від 2,5% до 10% при  придбанні запасних частин і витратних матеріалів, а також під час проходження технічного  обслуговування. Програма «АІС-Дисконт» реалізується за допомогою пластикових карт AIS-Standard і  AIS-Gold. Першу отримують клієнти, які придбали автомобіль у мережі «АІС» після 1 лютого  2009 р. або автовласники, які придбали авто до 1 лютого і пройшли будь регламентне ТО  на СТО "АІС". Умовою для отримання карти AIS-Gold, незалежно від місця і дати придбання  автомобіля, а також від наявності картки AIS-Standard, є проходження трьох регламентних ТО  (ТО-1 - ТО-3) на СТО «АІС».

   Корпоративна дисконтна програма працює по всій території Україні. Знижки на запасні  частини, а також на матеріали технічного обслуговування (ТО) надаються як при  обслуговуванні авто на СТО, так і при покупці в магазинах запасних частин мережі «АІС». Сьогодні  програма об'єднує більше 20 000 автовласників, і їх число зростає з кожним днем.  Паралельно з діючою програмою «АІС-Дисконт» в сервісній мережі «АИС»  діють ряд сезонних акцій.

     Успішно стартував проект «Групи компаній АЇС», що забезпечує прямий зв'язок з клієнтами  компанії. Тепер з будь-якого виник питання можна звернутися до «Групи компаній АЇС»  безпосередньо і гарантовано отримати інформативну консультацію або допомогу у вирішенні будь-якого  питання. Контакт-центр забезпечує обслуговування вхідних дзвінків, інформативне  консультування клієнтів - як існуючих, так і потенційних. Співробітники контакт-центру  надають всю необхідну інформацію - будь-то технічні характеристики автомобіля  або продукти кредитування, страхування або лізингу, ціни на автомобілі або умови покупки, а  також інформацію про місцезнаходження найближчих автомобільних салонів або сервісних станцій.  Крім впровадження оперативної телефонного зв'язку в рамках контакт-центру, «Група компаній АІС»  продовжить інтерактивне спілкування з клієнтами за допомогою інтернет-форуму.

   Одночасно з чинними корпоративними програмами «Група компаній АЇС» планує  представити кілька нових програм лояльності для клієнтів. Перша стартує у всій мережі  «АІС» вже наприкінці весни. Приєднатися до неї зможуть не тільки покупці автомобілів, а й  покупці запасних частин або послуг сервісу.

    Довідка

    Розвиток сервісної інфраструктури
   Сьогодні сервісний потенціал «Групи компаній АЇС» забезпечують 29 торгово-сервісних  підприємств і центрів. У їх число входять 37 станцій технічного обслуговування. На початку року  почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку. Обидва - великі  комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два брендованих шоу-  руму і по потужній універсальній сервісній зоні. До складу сервісних станцій входять як пости для  технічного обслуговування та ремонту, так і по кілька постів додаткового устаткування. У  планах на цей рік - відкриття ще семи великих торгово-сервісних центрів в Рівному, Полтаві,  Запоріжжя, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві.

   У найближчі два місяці «Групою компаній АІС» заплановано відкриття чотирьох нових торгово-  сервісних центрів (ТСЦ), у складі яких будуть найбільші сервісні модулі на 15-20 постів.  Запуск нових об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії.

   У складі рівненського центру - велика СТО по обслуговуванню і ремонту вантажних автомобілів. На  цієї сервісної станції зможуть обслуговуватися вантажні автомобілі марок КАМАЗ, МАЗ. Автомобілі  зможуть обслуговуватися на 12 постах ТО і ремонту. Ще один пост відведено під додаткове  обладнання. Станція забезпечена усім комплектом обладнання та інструменту, призначених  для обслуговування і ремонту важких вантажних автомобілів: кількома пневмогидравлическим  підйомниками, вантажопідйомністю до 16,5 т, потужними кранами для зняття двигунів,  шиномонтажних і балансувальним стендами. Станція укомплектована повним набором  вимірювально-регулювального обладнання, опресовувальних, зварювальним обладнанням,  обладнанням для сервісу заміни мастил, а також повним набором необхідного інструменту.

     До складу ТСЦ в Полтаві входять два шоу-руму, офісні приміщення, відкрита демонстраційна  майданчик. Станція технічного обслуговування площею 924 кв.м. обладнана всім необхідним  інструментом, діагностичним обладнанням для обслуговування і ремонту легкових,  комерційних і вантажних автомобілів, які реалізуються в мережі «АІС». Високопроходная СТО  нараховує 16 постів для технічного обслуговування і ремонту. Загальна площа ТСЦ - майже 1600  кв.м. Відкриття центру не за горами - сьогодні вже на повну міць працює один з двох салонів  (ГАЗ) і станція технічного обслуговування.

   На фінальній стадії підготовки до відкриття сьогодні знаходиться і ТСЦ в Запоріжжі. Комплекс  загальною площею 1680 кв.м. може похвалитися 18-постової СТО (площа - 680 кв.м.). Ця станція  також універсальна і здатна обслуговувати автомобілі легковий, комерційної та вантажної  групи.

   В кінці травня буде відкриття найбільшого в регіоні торгово-сервісного центру в  Дніпропетровську. Його площа - 2330 кв.м. У складі центру: два равноразмерних (по 370 кв.м.)  шоу-руму і потужна 16-постова станція технічного обслуговування загальною площею 860 кв.м.  «Група компаній АІС» також проводить реконструкцію сервісних зон у Чернівцях та Миколаєві.  Тут будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи фарбувальні. На сьогоднішній день  вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для цих зон.

   Компанія продовжує щільно взаємодіяти з «АІС-Автозапчастини», забезпечуючи реалізацію  запчастин для автомобілів не тільки через спеціалізовані торгові точки, але і через  власну мережу СТО.

   Для зручності клієнтів всі сервісні станції «АІС» переведені на єдиний розклад роботи - з  8 до 20 годин. 31 березня почав роботу власний контакт-центр, який забезпечує пряме  спілкування з клієнтом, він допоможе оцінити якість послуг та налагодити ефективний зворотний зв'язок.  

Подробиці див на ais.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • «АІС» підготувала бонуси для клієнтів і кілька сервісних інновацій
  • «АІС» йде назустріч клієнту
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • У Полтаві Група компаній «АІС» відкрила великий торгово-сервісний центр
  • Почав роботу контакт-центр «Групи компаній АЇС»
  • У Групі компаній «АІС» розповіли про україснкая авторинку, кредитуванні та ...
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • SIA &
  • Відкрився найбільший в Криму торгово-сервісний центр «АІС»
  • Група компаній «АІС» святкує 17-тиріччя
  • Де в квітні вигідно купувати автомобілі? Огляд акцій і знижок
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • У мережі «АИС» стартувала нова програма лояльності та знижки до 15%
  • Тенденції вантажного ринку України. Коментарі експертів


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.