05-01-2011 | Дилерская сеть
«АІС» підготувала бонуси для клієнтів і кілька сервісних інновацій «АІС» йде назустріч клієнту Підсумки та перспективи українського ринку запчастин У Полтаві Група компаній «АІС» відкрила великий торгово-сервісний центр Почав роботу контакт-центр «Групи компаній АЇС» У Групі компаній «АІС» розповіли про україснкая авторинку, кредитуванні та ... Лізинг чи кредит. Що вигідніше? Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки SIA & Відкрився найбільший в Криму торгово-сервісний центр «АІС» Група компаній «АІС» святкує 17-тиріччя Де в квітні вигідно купувати автомобілі? Огляд акцій і знижок Міжнародний холдинг «Атлант М» оприлюднив плани до 2010 року Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів" Тенденції вантажного ринку України. Коментарі експертів
«АІС» робить ставку на сервіс і клієнтів
«Група компаній АЇС» реалізує стратегію розвитку сервісу і упроваджує програми лояльності для клієнтів
Незважаючи на повсюдне зниження рівня продажів автомобілів і загальної купівельної активності, «Група компаній АЇС» продовжує розвиватися і інвестувати в реалізацію стратегічної програми сервісу для клієнтів. Проводиться облаштування сервісних зон, впроваджуються програми підтримки клієнтів та дисконтні программи.Автомобільний ринок країни переживає непрості часи: світова фінансова криза вплинула на всі сфери економіки України, зниження купівельної спроможності споживачів і призупинення кредитування банками привели до різкого падіння продажів. Пріоритетом «Групи компаній АІС »в 2009 році є розвиток сервісу і підвищення якості послуг послуг до світового рівня. Компанія продовжує інвестувати в розвиток сервісної інфраструктури.
«Останні два-три роки« Група компаній АЇС »активно займалася розвитком сервісної мережі, оскільки передбачалося, що в перспективі саме сервіс буде пріоритетним напрямком діяльності компанії, - розповідає про плани та перспективи директор торгово-сервісній мережі «АИС» Сергій Дмитренко . - Сьогодні дохід від сервісу і послуг, пов'язаних з обслуговуванням і ремонтом автомобілів, у «Групі компаній АІС» доходить до 50%, в порівнянні з минулим роком, коли цей розподіл становило 30%: 70% не на користь сервісу. Далі доходи від сервісу в нашій компанії будуть тільки збільшуватися, і з часом складуть 70%: 30% на користь сервісу ».
На початку 2009 року почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку- це великі комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два брендованих шоу-руму і по потужній універсальній сервісній зоні. На території сервісних станцій також розташовані пости для технічного обслуговування і ремонту, декілька постів додаткового обладнання.
У планах «Групи компаній АЇС» на поточний рік - відкриття семи крупних сервісних центрів в Рівному, Полтаві, Запоріжжі, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві. Запуск нових об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії. Також проводиться реконструкція сервісних зон у Чернівцях і Миколаєві, де будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи фарбувальні. На сьогоднішній день вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для цих зон.
«Група компаній АЇС» прагне надавати своїм клієнтам кращі умови обслуговування і цінової політики, для чого успішно впроваджуються дисконтні програми, програми підтримки автовласників, а також спеціальні програми лояльності.
«В умовах жорсткої конкуренції серед автодилерів за покупця борються, пропонуючи вигідні ціни і якісне обслуговування. Для клієнта важливі не тільки функціональні характеристики продукту, але і супутній пакет послуг, - коментує впровадження клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії маркетинг-директор «Групи компаній АЇС» Юлія Птіцина , - Наша мета - заробити довіру і розташувати до себе максимальне число автовласників. Основні зусилля спрямовані на підвищення якості послуг до світового рівня. Клієнти «АІС» отримають не лише якісне обслуговування та ремонт, а й матеріальні вигоди у вигляді економії або додаткових благ ».
З 1 лютого у всій торгово-сервісній мережі «АИС» стартувала корпоративна дисконтна програма «АІС-Дисконт». Учасники програми отримують знижку від 2,5% до 10% при придбанні запасних частин і витратних матеріалів, а також під час проходження технічного обслуговування. Програма «АІС-Дисконт» реалізується за допомогою пластикових карт AIS-Standard і AIS-Gold. Першу отримують клієнти, які придбали автомобіль у мережі «АІС» після 1 лютого 2009 р. або автовласники, які придбали авто до 1 лютого і пройшли будь регламентне ТО на СТО "АІС". Умовою для отримання карти AIS-Gold, незалежно від місця і дати придбання автомобіля, а також від наявності картки AIS-Standard, є проходження трьох регламентних ТО (ТО-1 - ТО-3) на СТО «АІС».
Корпоративна дисконтна програма працює по всій території Україні. Знижки на запасні частини, а також на матеріали технічного обслуговування (ТО) надаються як при обслуговуванні авто на СТО, так і при покупці в магазинах запасних частин мережі «АІС». Сьогодні програма об'єднує більше 20 000 автовласників, і їх число зростає з кожним днем. Паралельно з діючою програмою «АІС-Дисконт» в сервісній мережі «АИС» діють ряд сезонних акцій.
Успішно стартував проект «Групи компаній АЇС», що забезпечує прямий зв'язок з клієнтами компанії. Тепер з будь-якого виник питання можна звернутися до «Групи компаній АЇС» безпосередньо і гарантовано отримати інформативну консультацію або допомогу у вирішенні будь-якого питання. Контакт-центр забезпечує обслуговування вхідних дзвінків, інформативне консультування клієнтів - як існуючих, так і потенційних. Співробітники контакт-центру надають всю необхідну інформацію - будь-то технічні характеристики автомобіля або продукти кредитування, страхування або лізингу, ціни на автомобілі або умови покупки, а також інформацію про місцезнаходження найближчих автомобільних салонів або сервісних станцій. Крім впровадження оперативної телефонного зв'язку в рамках контакт-центру, «Група компаній АІС» продовжить інтерактивне спілкування з клієнтами за допомогою інтернет-форуму.
Одночасно з чинними корпоративними програмами «Група компаній АЇС» планує представити кілька нових програм лояльності для клієнтів. Перша стартує у всій мережі «АІС» вже наприкінці весни. Приєднатися до неї зможуть не тільки покупці автомобілів, а й покупці запасних частин або послуг сервісу.
Довідка
Розвиток сервісної інфраструктури
Сьогодні сервісний потенціал «Групи компаній АЇС» забезпечують 29 торгово-сервісних підприємств і центрів. У їх число входять 37 станцій технічного обслуговування. На початку року почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку. Обидва - великі комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два брендованих шоу- руму і по потужній універсальній сервісній зоні. До складу сервісних станцій входять як пости для технічного обслуговування та ремонту, так і по кілька постів додаткового устаткування. У планах на цей рік - відкриття ще семи великих торгово-сервісних центрів в Рівному, Полтаві, Запоріжжя, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві.
У найближчі два місяці «Групою компаній АІС» заплановано відкриття чотирьох нових торгово- сервісних центрів (ТСЦ), у складі яких будуть найбільші сервісні модулі на 15-20 постів. Запуск нових об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії.
У складі рівненського центру - велика СТО по обслуговуванню і ремонту вантажних автомобілів. На цієї сервісної станції зможуть обслуговуватися вантажні автомобілі марок КАМАЗ, МАЗ. Автомобілі зможуть обслуговуватися на 12 постах ТО і ремонту. Ще один пост відведено під додаткове обладнання. Станція забезпечена усім комплектом обладнання та інструменту, призначених для обслуговування і ремонту важких вантажних автомобілів: кількома пневмогидравлическим підйомниками, вантажопідйомністю до 16,5 т, потужними кранами для зняття двигунів, шиномонтажних і балансувальним стендами. Станція укомплектована повним набором вимірювально-регулювального обладнання, опресовувальних, зварювальним обладнанням, обладнанням для сервісу заміни мастил, а також повним набором необхідного інструменту.
До складу ТСЦ в Полтаві входять два шоу-руму, офісні приміщення, відкрита демонстраційна майданчик. Станція технічного обслуговування площею 924 кв.м. обладнана всім необхідним інструментом, діагностичним обладнанням для обслуговування і ремонту легкових, комерційних і вантажних автомобілів, які реалізуються в мережі «АІС». Високопроходная СТО нараховує 16 постів для технічного обслуговування і ремонту. Загальна площа ТСЦ - майже 1600 кв.м. Відкриття центру не за горами - сьогодні вже на повну міць працює один з двох салонів (ГАЗ) і станція технічного обслуговування.
На фінальній стадії підготовки до відкриття сьогодні знаходиться і ТСЦ в Запоріжжі. Комплекс загальною площею 1680 кв.м. може похвалитися 18-постової СТО (площа - 680 кв.м.). Ця станція також універсальна і здатна обслуговувати автомобілі легковий, комерційної та вантажної групи.
В кінці травня буде відкриття найбільшого в регіоні торгово-сервісного центру в Дніпропетровську. Його площа - 2330 кв.м. У складі центру: два равноразмерних (по 370 кв.м.) шоу-руму і потужна 16-постова станція технічного обслуговування загальною площею 860 кв.м. «Група компаній АІС» також проводить реконструкцію сервісних зон у Чернівцях та Миколаєві. Тут будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи фарбувальні. На сьогоднішній день вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для цих зон.
Компанія продовжує щільно взаємодіяти з «АІС-Автозапчастини», забезпечуючи реалізацію запчастин для автомобілів не тільки через спеціалізовані торгові точки, але і через власну мережу СТО.
Для зручності клієнтів всі сервісні станції «АІС» переведені на єдиний розклад роботи - з 8 до 20 годин. 31 березня почав роботу власний контакт-центр, який забезпечує пряме спілкування з клієнтом, він допоможе оцінити якість послуг та налагодити ефективний зворотний зв'язок.
Подробиці див на ais.com.ua
Незважаючи на повсюдне зниження рівня продажів автомобілів і загальної купівельної активності, «Група компаній АЇС» продовжує розвиватися і інвестувати в реалізацію стратегічної програми сервісу для клієнтів. Проводиться облаштування сервісних зон, впроваджуються програми підтримки клієнтів та дисконтні программи.Автомобільний ринок країни переживає непрості часи: світова фінансова криза вплинула на всі сфери економіки України, зниження купівельної спроможності споживачів і призупинення кредитування банками привели до різкого падіння продажів. Пріоритетом «Групи компаній АІС »в 2009 році є розвиток сервісу і підвищення якості послуг послуг до світового рівня. Компанія продовжує інвестувати в розвиток сервісної інфраструктури.
«Останні два-три роки« Група компаній АЇС »активно займалася розвитком сервісної мережі, оскільки передбачалося, що в перспективі саме сервіс буде пріоритетним напрямком діяльності компанії, - розповідає про плани та перспективи директор торгово-сервісній мережі «АИС» Сергій Дмитренко . - Сьогодні дохід від сервісу і послуг, пов'язаних з обслуговуванням і ремонтом автомобілів, у «Групі компаній АІС» доходить до 50%, в порівнянні з минулим роком, коли цей розподіл становило 30%: 70% не на користь сервісу. Далі доходи від сервісу в нашій компанії будуть тільки збільшуватися, і з часом складуть 70%: 30% на користь сервісу ».
На початку 2009 року почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку- це великі комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два брендованих шоу-руму і по потужній універсальній сервісній зоні. На території сервісних станцій також розташовані пости для технічного обслуговування і ремонту, декілька постів додаткового обладнання.
У планах «Групи компаній АЇС» на поточний рік - відкриття семи крупних сервісних центрів в Рівному, Полтаві, Запоріжжі, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві. Запуск нових об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії. Також проводиться реконструкція сервісних зон у Чернівцях і Миколаєві, де будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи фарбувальні. На сьогоднішній день вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для цих зон.
«Група компаній АЇС» прагне надавати своїм клієнтам кращі умови обслуговування і цінової політики, для чого успішно впроваджуються дисконтні програми, програми підтримки автовласників, а також спеціальні програми лояльності.
«В умовах жорсткої конкуренції серед автодилерів за покупця борються, пропонуючи вигідні ціни і якісне обслуговування. Для клієнта важливі не тільки функціональні характеристики продукту, але і супутній пакет послуг, - коментує впровадження клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії маркетинг-директор «Групи компаній АЇС» Юлія Птіцина , - Наша мета - заробити довіру і розташувати до себе максимальне число автовласників. Основні зусилля спрямовані на підвищення якості послуг до світового рівня. Клієнти «АІС» отримають не лише якісне обслуговування та ремонт, а й матеріальні вигоди у вигляді економії або додаткових благ ».
З 1 лютого у всій торгово-сервісній мережі «АИС» стартувала корпоративна дисконтна програма «АІС-Дисконт». Учасники програми отримують знижку від 2,5% до 10% при придбанні запасних частин і витратних матеріалів, а також під час проходження технічного обслуговування. Програма «АІС-Дисконт» реалізується за допомогою пластикових карт AIS-Standard і AIS-Gold. Першу отримують клієнти, які придбали автомобіль у мережі «АІС» після 1 лютого 2009 р. або автовласники, які придбали авто до 1 лютого і пройшли будь регламентне ТО на СТО "АІС". Умовою для отримання карти AIS-Gold, незалежно від місця і дати придбання автомобіля, а також від наявності картки AIS-Standard, є проходження трьох регламентних ТО (ТО-1 - ТО-3) на СТО «АІС».
Корпоративна дисконтна програма працює по всій території Україні. Знижки на запасні частини, а також на матеріали технічного обслуговування (ТО) надаються як при обслуговуванні авто на СТО, так і при покупці в магазинах запасних частин мережі «АІС». Сьогодні програма об'єднує більше 20 000 автовласників, і їх число зростає з кожним днем. Паралельно з діючою програмою «АІС-Дисконт» в сервісній мережі «АИС» діють ряд сезонних акцій.
Успішно стартував проект «Групи компаній АЇС», що забезпечує прямий зв'язок з клієнтами компанії. Тепер з будь-якого виник питання можна звернутися до «Групи компаній АЇС» безпосередньо і гарантовано отримати інформативну консультацію або допомогу у вирішенні будь-якого питання. Контакт-центр забезпечує обслуговування вхідних дзвінків, інформативне консультування клієнтів - як існуючих, так і потенційних. Співробітники контакт-центру надають всю необхідну інформацію - будь-то технічні характеристики автомобіля або продукти кредитування, страхування або лізингу, ціни на автомобілі або умови покупки, а також інформацію про місцезнаходження найближчих автомобільних салонів або сервісних станцій. Крім впровадження оперативної телефонного зв'язку в рамках контакт-центру, «Група компаній АІС» продовжить інтерактивне спілкування з клієнтами за допомогою інтернет-форуму.
Одночасно з чинними корпоративними програмами «Група компаній АЇС» планує представити кілька нових програм лояльності для клієнтів. Перша стартує у всій мережі «АІС» вже наприкінці весни. Приєднатися до неї зможуть не тільки покупці автомобілів, а й покупці запасних частин або послуг сервісу.
Довідка
Розвиток сервісної інфраструктури
Сьогодні сервісний потенціал «Групи компаній АЇС» забезпечують 29 торгово-сервісних підприємств і центрів. У їх число входять 37 станцій технічного обслуговування. На початку року почали свою роботу два нових торгівельно-сервісних центру в Житомирі та Донецьку. Обидва - великі комплекси з продажу та обслуговування автомобілів. У їх складі - по два брендованих шоу- руму і по потужній універсальній сервісній зоні. До складу сервісних станцій входять як пости для технічного обслуговування та ремонту, так і по кілька постів додаткового устаткування. У планах на цей рік - відкриття ще семи великих торгово-сервісних центрів в Рівному, Полтаві, Запоріжжя, Дніпропетровську, Чернігові, Черкасах та Миколаєві.
У найближчі два місяці «Групою компаній АІС» заплановано відкриття чотирьох нових торгово- сервісних центрів (ТСЦ), у складі яких будуть найбільші сервісні модулі на 15-20 постів. Запуск нових об'єктів дозволить посилити сервісний потенціал компанії.
У складі рівненського центру - велика СТО по обслуговуванню і ремонту вантажних автомобілів. На цієї сервісної станції зможуть обслуговуватися вантажні автомобілі марок КАМАЗ, МАЗ. Автомобілі зможуть обслуговуватися на 12 постах ТО і ремонту. Ще один пост відведено під додаткове обладнання. Станція забезпечена усім комплектом обладнання та інструменту, призначених для обслуговування і ремонту важких вантажних автомобілів: кількома пневмогидравлическим підйомниками, вантажопідйомністю до 16,5 т, потужними кранами для зняття двигунів, шиномонтажних і балансувальним стендами. Станція укомплектована повним набором вимірювально-регулювального обладнання, опресовувальних, зварювальним обладнанням, обладнанням для сервісу заміни мастил, а також повним набором необхідного інструменту.
До складу ТСЦ в Полтаві входять два шоу-руму, офісні приміщення, відкрита демонстраційна майданчик. Станція технічного обслуговування площею 924 кв.м. обладнана всім необхідним інструментом, діагностичним обладнанням для обслуговування і ремонту легкових, комерційних і вантажних автомобілів, які реалізуються в мережі «АІС». Високопроходная СТО нараховує 16 постів для технічного обслуговування і ремонту. Загальна площа ТСЦ - майже 1600 кв.м. Відкриття центру не за горами - сьогодні вже на повну міць працює один з двох салонів (ГАЗ) і станція технічного обслуговування.
На фінальній стадії підготовки до відкриття сьогодні знаходиться і ТСЦ в Запоріжжі. Комплекс загальною площею 1680 кв.м. може похвалитися 18-постової СТО (площа - 680 кв.м.). Ця станція також універсальна і здатна обслуговувати автомобілі легковий, комерційної та вантажної групи.
В кінці травня буде відкриття найбільшого в регіоні торгово-сервісного центру в Дніпропетровську. Його площа - 2330 кв.м. У складі центру: два равноразмерних (по 370 кв.м.) шоу-руму і потужна 16-постова станція технічного обслуговування загальною площею 860 кв.м. «Група компаній АІС» також проводить реконструкцію сервісних зон у Чернівцях та Миколаєві. Тут будуть організовані ділянки кузовного ремонту, включаючи фарбувальні. На сьогоднішній день вже проведені тендери і вибрані постачальники устаткування для цих зон.
Компанія продовжує щільно взаємодіяти з «АІС-Автозапчастини», забезпечуючи реалізацію запчастин для автомобілів не тільки через спеціалізовані торгові точки, але і через власну мережу СТО.
Для зручності клієнтів всі сервісні станції «АІС» переведені на єдиний розклад роботи - з 8 до 20 годин. 31 березня почав роботу власний контакт-центр, який забезпечує пряме спілкування з клієнтом, він допоможе оцінити якість послуг та налагодити ефективний зворотний зв'язок.
Подробиці див на ais.com.ua