05-01-2011 | Дилерская сеть

Mazda відкриє власні дистриб&

Наприкінці квітня Mazda оголосила про рекордний обсязі продажів - 1,36 млн автомобілів - і про рекордний прибуток в 1 млрд доларів. Які ринки вважаються найсильнішими? А які динамічно розвиваються?

У Європі ми збільшили продажі на 25 тисяч автомобілів, що приблизно складає 8-9 відсотків від загального обсягу. Для стагнуючого ринку це хороший результат. Ми відзначили високий зростання в Великобританії і в Росії. У Росії ми збільшили продажі майже в два рази. Одночасно зросла і наша частка на цьому ринку.       Як Ви охарактеризуєте інші європейські ринки?

 Упевнений, що Mazda може рости на зрілих, стагнуючих ринках. Скромно, але все ж рости і посилювати присутність. Домагатися стійких позицій на будь-якому ринку, де ми присутні. У нас високі амбіції у зв'язку з цим. Сьогодні Mazda має різні показники частки ринку в залежності від країни, навіть у межах Західної Європи. Наприклад, у Німеччині, на нашому найбільш сильному і успішному ринку, ми маємо 2,2 - 2,3 відсотка частки ринку, в той час, як у Франції - 0,7. Але ми не будемо зупинятися на цьому. Сталий розвиток передбачає: достатня кількість автомобілів на дорогах, зростаючу впізнаваність бренду, достатня кількість бізнесу, від якого дилери можуть отримувати стабільний дохід. Адже дилер може продавати автомобілі декількох брендів, а якщо при цьому продажі Mazda невеликі (1 автомобіль на тиждень, наприклад), співробітництво довго не триватиме. Нам необхідно домогтися 2-х процентної частки ринку.  

У Чехії, Словаччини та Бельгії ми відкрили національні дистриб'юторські компанії і домоглися значного зростання продажів. Ми показали хороші результати в Норвегії, Швеції і Греції. Зараз спостерігаємо тенденцію зростання в Румунії, Хорватії і плануємо відкрити національні дистриб'юторські компанії в Польщі, Туреччини і в Нідерландах.

   Ми також домоглися успіху в Швейцарії. Я думаю, що швейцарський ринок має високий потенціал: дилерські компанії непогано заробляють, їх обсяги постійно збільшуються. Однак ми зайняли чітку позицію щодо політики ціноутворення. Ми не маємо наміру використовувати цю країну як «дійну корову». Швейцарія завжди була ринком високих цін, високих доходів і при цьому ринком, чутливим до ціни. Тим не менш, якщо дотримуватися гнучкої цінової політики, можна отримувати високий дохід за рахунок продажу «топових» моделей, які вважають за краще в Швейцарії. Така наша формула успіху для цього ринку, а, як відомо, ніщо не породжує успіх, як сам успіх.

     Так що попередній рік був загалом успішним. Звичайно, ринок Німеччини продовжує залишатися непростим: продажу фізичним особам скоротилися майже наполовину в порівнянні з минулим роком.

Росія стала дуже важливим ринком для Mazda, чи не так?

   Росія - один із найцікавіших ринків у світі. Це - найбільша країна в Європі, з населенням близько 150 мільйонів чоловік. На 1000 чоловік припадає менше 200 автомобілів, і, коли ми порівнюємо цей показник з Німеччиною, де він перевищує 500, стає зрозуміло, що Росії треба буде пройти довгий шлях для того, щоб вийти на рівень Західної Європи. Ви знаєте, що Росія розвивається дуже активно. Ціни на нафту і природні ресурси ростуть, металургія розвивається. Попит перевищує пропозицію. Політична ситуація стабільна, і, вслід за двома російськими столицями, починають розвиватися регіони.

У Росії - бум, багато іноземних компаній інвестують в будівництво заводів у Росії. У міру розвитку ринку, будуть виділятися три категорії брендів. По-перше, традиційні російські, по-друге, зарубіжні компанії з виробництвом в Росії, подібно заводу Ford у Санкт-Петербурзі, і багато інших їх послідовники. І, нарешті, справжні «іномарки», що завозяться в Росію із-за кордону. Випереджаючи ваше наступне запитання про те, чи буде у Mazda виробництво в Росії, скажу, що ми залишимося «справжніми самураями», і будемо прагнути бути самими сильними в цій категорії.

         

За інф. Drive.ru


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Ford повинен бути № 2 в Україні
  • Європейський авторинок. Підсумки 2009 року
  • Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Російські тюнінгери скоро стануть заробляти мільйони
  • Nissan оголошує рекордні результати 2005 фінансового року
  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.