05-01-2011 | Дилерская сеть

Команда ДП «Авто-Київ» на SEAT Ibiza Sport 2.0 перемогла у жіночому ралі 2008

8 березні 2008 в Києві відбулося Десяте Ювілейне «Велике жіноче ралі».
 Ралі було самим численним за кількістю учасників: зі стартового подіуму на Майдані Незалежності стартували 72 екіпажу. Провести жіночий свято не буденно, а екстремально хочуть все більше і більше представниць прекрасної статі, а «Велике жіноче ралі» стає все популярнішим і популярнішим. У 2006 році в гонці брали участь 17 екіпажів, у минулому році - 49, цього року цифра 72 автомобіля-учасника - і це ще не межа. Особливо приємно, що зі списку учасників кожен шостий екіпаж виступав на автомобілях марки SEAT! Більш того, всі кращі результати слалому належать гонщиця на SEAT-ах! Коли о 12 годині дня за Київським часом 132 гонщиці припаркували свої автомобілі вздовж Хрещатика, їх навіть сонечко вітало з 8 Березня, граючи теплими весняними промінцями. Як тільки екіпажі стартували, погода вирішила ускладнити «святкові розваги» - трасу намочив дощ. У цьому році дистанція ралі складалася з 67 км гонки і трьох слаломом.
 Увечері, перед нагородженням переможців, як за помахом чарівної палички, дощ припинився, поступившись місцем чемпіонським бризок шампанського. Переможцем десятого «Великого жіночого ралі» у класі автомобілів понад 1800 кубів став SEAT Ibiza Sport 2.0 . Ефектна їзда, майстерність гонщиці Ірини, точність штурмана Талін, потужність, слухняність і маневреність автомобіля SEAT Ibiza Sport 2.0 привезли нам перемогу!

   Своїми враженнями ділиться пілот нашого екіпажу Ірина Кравець:
  Ваше враження від гонки?
   Це була найбільш складна і захоплююча гонка. Організаторами вперше була введена нова змагальна дисципліна на рівномірність руху, яка раніше була властива тільки класичного ралі, постаті слалому були складними, як для проходження, так і для простого запам'ятовування, а також були встановлені дуже жорсткі тимчасові норми для кожного з етапів.

   Що Ви можете сказати про слаломі? Наскільки він виявився найскладнішим?
 Нам вдалося показати кращі результати серед 72 беруть участь екіпажів на трьох фігурах слалому завдяки маневреності автомобіля і еластичності мотора. Проходження фігур вимагало різкого набору, скидання швидкості і техніки швидкісного рулювання. SEAT Ibiza Sport чітко виконала всі поставлені перед нею завдання і проявила себе, як дуже слухняний і маневрений автомобіль, по праву заслужив оплески не лише глядачів, але і навіть суддів.

     Крім слалому екіпажам належало пройти ще й інші випробування?
 На старті кожному екіпажу видавалася легенда. У відповідність з нею необхідно було, точно дотримуючись маршрутом, без помилок і в термін, проїхати етап, дотримуючись встановлену організаторами середню швидкість руху з урахуванням зупинок на світлофорах. Тобто екіпажу потрібно було знаходитися в певному кілометрі дистанції в певну хвилину: як випередження, так і запізнення каралися тимчасовим штрафом. На етапах стояли «Раптові Контролі Часу» - пости суддів, які відзначали в контрольній карті екіпажу правильність і тимчасову точність проходження дистанції.

   Наскільки заплутаною була легенда?
 Як учасник багатьох ралі, можу з упевненістю сказати, що маршрути були по-справжньому заплутаними: вони були прокладені по таких вулицях, скоріше «провулками», про існування яких ми раніше і не здогадувалися. На другому етапі легенди наш екіпаж збився з маршруту на дорозі з одностороннім рухом, довелося здавати заднім ходом, попутно об'їжджаючи припарковані біля бордюру автомобілі. Як не дивно, але навіть заднім ходом Ібіца їхала настільки швидко, що водії, що рухалися паралельно з нами переднім ходом, посміхаючись, сигналили.
 І найяскравіше враження, яке доставила наша Ібіца і не стільки нашому екіпажу, скільки водієві автомобіля Феррарі на Столичному Шосе: намагаючись наздогнати втрачений час і вчасно встигнути на фінішний ПКВ (пункт контролю часу), нашому екіпажу довелося тиснути "на повну" і розігнати Ібіцу до максимуму. Цікаво дізнатися, що думав водій Феррарі, дивлячись у дзеркало заднього виду, але думаю, що цей обгін він не забуде ще довго і напис на борту Ibiza Sport 2.0 ...
 Але саме цей дволітровий мотор нас врятував. Sport 2.0 допомогли нам влетіти в зону контролю часу на швидкості 150 км/год в останню секунду і фінішувати без штрафу.
 Здавалося, що все йде відмінно і нам казково везе, другу фігуру слалому ми знову проїхали з найкращим часом.
   Але це ралі і доля чемпіонства може змінитися через безліч причин, у тому числі і з-за дуже високої швидкості руху. Ми поплатилися за це величезним штрафом в 40 секунд, «наразившись» на Пункт «Проміжного контролю часу». Розчаруванню нашого екіпажу не було меж, з власної необачності отримати штраф, який зводить практично нанівець усі наші успіхи на слаломі і гонку з Феррарі ....
 Але нам довелося зібратися з духом і проїхати третій слалом знову кращими і бачити захоплення глядачів. Мрії про чемпіонство були вже примарними, але ми ще не знали результати інших екіпажів. Адже, як кажуть, надія вмирає останньою.

   І ось ... прочекавши результати гонки більш 4-х годин, ми стояли поруч з нашою Ібіцей, не розраховуючи вже не на що з-за величезного штрафу. Судді почали оголошувати і запрошувати на подіум всі екіпажі, починаючи з останнього ... .. назвали нижню тридцятки ... і тут ми почали злегка хвилюватися, невже не все так погано ... І от суддя називає місця з 30 по 20, і теж немає наших прізвищ. Нерви почали пустувати по-справжньому. З 20 по 10 місця - нас знову не назвали ... пульс вже зашкалює ... промайнула думка, що наша контрольна карта взагалі втрачена і нас не назвуть ніколи. І от суддя називає третє місце в класі понад 1800 кубів, потім друге місце ... З вереском: «У нас Перше», - ми з Таліні, як спринтери, побігли до подіуму - це була дуже бажана перемога, в якийсь момент гонки, здавалося, вислизнули у нас з рук.

     Спасибі Ібіці, що вивозив нас з здавалися безнадійними ситуацій.
 Спасибі «Авто-Київ» і «Формулі Мотор Україна» за наданий нам для гонки і для тренувань автомобіль.
 У наступному році постараємося виграти Абсолютна Першість, тим більше, що все необхідне для цього є.


   Окремі вітання учасникам Клубу SEAT, які завжди активно беруть участь у всіх автомобільних заходах. Екіпаж клубу на Ibiza також зайняв почесне призове 3-е місце. Вітаємо пілота і штурмана з відмінними результатами!

   Що-що, а емоції на ралі бушували ...
 Це була справжня боротьба за звання кращої і Ibiza Sport 2.0 зробила це!

   З питань придбання автомобіля SEAT Ibiza Sport звертайтеся в
  Авто-Київ на пр-т Перемоги, 67
  тел.: 490 10 97

   На автомобіль Ibiza Sport діє акція.    

Детальніше див на сайті seat.kiev.ua


   Фото Шепета Юрій


Статьи похожей тематики:

  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Трофеї SEAT Ibiza Sport в ралі Авто Леді 2007
  • Кримський Quest на Skoda Octavia Tour 4x4
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець»
  • Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги?
  • Renault грала за правилами в "безпека"
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.