05-01-2011 | Дилерская сеть

Ford повинен бути № 2 в Україні

Протягом 2005 року продажі Ford в Україну демонстрували явну динаміку. З кожним місяцем Ford ставав все популярнішим, а після старту продажів нового Focus дилери стали відчувати дефіцит автомобілів.
 Що це, випадковість чи українці усвідомлено стали віддавати переваги марки Ford? Про це ми попросили розповісти Генерального директора компанії Winner Imports Богдана Кульчицького.  Компанія Winner представляє інтереси Ford в Україну з 1992 року. У її історії переважно були злети і динамічне зростання продажів, але після кризи 1998 року Ford послабив позиції в Україну. У 2002 році компанія пропонував в Україні всього 3 моделі: Ford Focus, Mondeo, Transit. З такої вузької модельною лінійкою важко було конкурувати.
 Потім був масштабне зростання українських виробників, конкурувати з якими в ціновій політиці імпортних автомобілів було непросто. Але Ford вистояв і до 2005 року підійшов з чіткою стратегією зміцнити свої позиції на авторинку. Результати продажів показали, що це йому вдалося. Зараз у гамі Ford моделі Fiesta, Fusion, Focus, Focus C-Max, Mondeo, Galaxy, Connect, Transit.

  Кор "AUTO-Consulting": Останнім часом в Україні зафіксовано зростання продажів автомобілів Ford. З чим це пов'язано?

    Богдан Кульчицький: Так, дійсно, наші продажі зросли, але й ринок теж виріс. Ми зробили дуже багато, щоб зростання продажів Ford випереджав динаміку ринку.  Наші фахівці розробили і провели дуже вдалі кампанії, спрямовані на зростання продажів. Наприклад, у липні ми вперше продали 90 штук Ford Fiesta, тоді як раніше їх збут не перевищував 10 одиниць на місяць. Це один з прикладів системної роботи на ринку. І в серпні ми маємо намір повторити ці показники.
 Відзначу, що в Україні вирішальне значення має ціна на автомобілі. Ми запропонували хороші ціни, і покупці це відразу оцінили. І це не може нас не тішити, тому що ці 90 осіб відчують якість Ford. Вони зможуть поділитися своїми позитивними емоціями з друзями, і ті теж стануть клієнтами Ford.

Ford - виробник № 3 в світі і конкурує з GM і Toyota, і це не просто слова. Фірма не стане № 3 в світі, якщо не зможе запропонувати відмінні автомобілі. Ми раді, що в Україну покупці почали це усвідомлювати. Через 2-3 роки Ford займе тут своє гідне місце.

Кор: На які сегменти авторинку Ви робите ставку?

Богдан Кульчицький: У першу чергу на В і С класи. Бензин дорожчає, місць для паркування в містах стає менше, тому ці класи в Україну будуть розвиватися. І марки Ford є, що запропонувати українським споживачам. Що стосується сегменту D, то в Україні він дуже важкий з точки зору конкуренції. Поки нам не вдавалося вигравати у VW Passat, але я вважаю, що Ford Mondeo має непогані шанси стати тут лідером, і ми готуємо програму по його просуванню.
 Майже щомісяця ми виграємо частки ринку у своїх класах. Поступово, але Ford стане № 2 в Україну. І вся наша команда щодня працює на цей результат.

  Кор: Як почувають себе інші бренди, представлені Winner (Porsche, Volvo, Jaguar, Land Rover)?

  Богдан Кульчицький: За всіма позиціями спостерігається зростання. Як тільки держава зупинила безмитне ввезення автомобілів в Закарпатті, наші продажі відразу збільшилися. У липні Porsche, Jaguar, Land Rover продавалися в рекордних кількостях.

    Кор: Як би Ви коротко оцінили законодавчу ситуацію в Україні після Помаранчевої революції? Щось змінюється на краще?

    Богдан Кульчицький: У сегменті автомобілів законодавство дуже не стабільно і це заважає бізнесу. За 8 місяців мита змінювалися 2 рази (!) Це, м'яко кажучи, не нормально. Але насторожує навіть не зміна правил, а невизначеність. Взяти, наприклад, останній Закон про підвищення мит. Його прийняли в червні, а до початку серпня він ще не був підписаний. Крім того, об'ємний закон вступив в силу через 10 днів. Як у таких умовах можна планувати бізнес? Що нам говорити клієнтам?
 Ми очікували, що після Помаранчевої революції законодавство буде більш стабільним, але, на жаль, цього поки не відбувається. Ми змушені перепланувати бізнес за 10 днів, хоча за законодавством подібні зміни в митах повинні вступати в силу через 45 днів.

 Я щиро чекав, що ситуація з приходом нової влади зміниться. Але як показує практика, має пройти час, щоб змінилося саме свідомість людей. Тим не менше я вірю, що Президент Ющенко хоче добра Україні, що перші особи держави також хочуть добра, але от другий ешелон влади ще не готовий до змін. На це потрібен час, дуже багато часу.
 Скажу, що по багатьох позиціях нам не стало легше. Навпаки. Я поки не бачу, щоб влада стимулювали автомобільний бізнес, який у світі є одним із найбільших.
Крім того, є неписане правило, що бізнес не повинен бути пов'язаний з політикою, а в Україну, на жаль, бізнес повністю залежить від політики. Це не правильно. Я поки не бачу і прозорості державної політики в автомобільному секторі.
 Ні позитивних змін і в інвестиційній політиці. Ми вже три роки будуємо автосалон, хоча я б його побудував за рік. Щодня з'являються нові перепони, потрібно зібрати чиїсь підписи і т.п. Життя інвестора не може бути такою тяжкою. Це не справедливо по відношенню до бізнесу. Але ми все-таки його побудуємо.

 
Кор: Ціна та законодавство - це ще не всі складові для успішного бізнесу. Як розвивається дилерська мережа Winner?

  Богдан Кульчицький: Тільки за останні місяці ми відкрили 5 нових дилерів. Кожен місяць до нас звертається по 2 партнера, які хочуть бути нашими дилерами. Ми разом складаємо бізнес-план, обговорюємо його і допомагаємо нашим дилерам створити центр, який відповідає стандартам виробника. У Києві відкриється другий дилер Jaguar, Land Rover, Ford В Україні з'явиться другий дилер Porsche. У листопаді відкриється величезний концептуальний центр (9 тис. м2 площі і 42 поста на СТО) в Києві, де будуть представлені чотири бренда: Ford, Jaguar, Volvo, Land Rover.

 Winner кілька поміняв підхід до формування дилерської мережі в столиці, і найближчим часом у Києві відкриється один незалежний дилер Ford.
 Такий же підхід тепер ми принесемо і в регіони. Ми завжди відкриті для ініціативних партнерів, котрі вміють і готові працювати в автобізнесі.

  Кор: А вигідно бути дилером Ford в регіонах?

Богдан Кульчицький: 100%. Люди все більше і більше хочуть купувати імпортні автомобілі. Як я вже сказав, Ford повинен стати № 2 в Україну і так буде. Наші дилери в регіонах також фіксують зростання продажів.
 У всіх країнах власники дилерських центрів Ford - це дуже заможні люди. Так буде і в Україні.

 Але я хочу зазначити, що інвестиція в дилерський центр Ford повинна бути доступною і відповідати реаліям. У невеликому містечку досить мати салон на 2 машини і один пост. Якщо там побудувати салон на 20 машин, то він буде дуже довго окупатися. Для того, щоб допомогти нашим партнерам правильно розрахувати свої сили, ми спільно вибираємо майбутній формат їхнього бізнесу. Виходимо тільки з реалій.

Кор: Скільки повинно бути дилерів Ford в Україну?

Богдан Кульчицький: Близько 40 дилерів. У великих містах їх має бути декілька, а в Києві - близько 5 доларів.

Кор: Чого чекати українським споживачів від Ваших брендів у майбутньому?

Богдан Кульчицький: Porsche представить до кінця року Cayman, Jaguar привезе новий XK і Х-150, Land Rover активізує продажі Range Rover Sport - автомобіль, створений спеціально для руху по шосе, як конкурент Porsche Cayenne і BMW X5. Ford порадує новими модифікаціями Focus, а також новим Galaxy.
 Компанія Winner вже восени порадує революційними рекламними кампаніями. Відкрию секрет, що купувати наші автомобілі буде дуже вигідно.

Кор: Протягом інтерв'ю Ви кілька разів згадали, що Ford стане № 2 в Україну. У Вас є план, коли це станеться?

Богдан Кульчицький: Ford гідний бути серед лідерів. Більш того, він серед лідерів у багатьох країнах Європи. В Україні ми місяць за місяцем виграємо частку ринку. Відзначу, що якість не може коштувати дешево, тому Ford - не найдешевша марка і ніколи їй не буде, але ... Автомобіль - це не тільки вартість покупки, але і вартість сервісу, і за цим показником Ford в Україну дуже доступний.
 Ще не всі покупці усвідомили, що Ford - один з кращих. Ми це знаємо і намагаємося виправити. Насправді Ford вартий бути лідером, і ми сміливо ставимо завдання за 5 років досягти 10% ринку. Відкрию секрет, що в нашій команді є новий бренд-директор Ford. Він прийшов до нас з Румунії, де йому вдалося підняти продажі Ford до 7% ринку. Багато його напрацювання вже діють, і приклад з Fiesta тому підтвердження. Обсяг ринку в Румунії близький до України, і там теж є дуже потужний вітчизняний виробник Dacia, але тим не менш Ford зміг стати одним з лідерів. Так буде і в Україну, я вірю в це.



 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Прем&
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Тест-драйв. Ford FocusC-Max - максимальний з Focus-ів
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • На автосалоні в Парижі Ford представив новий Mondeo
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • В Україні стартував продаж нового покоління Porsche Cayenne




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.