MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('КАМАЗ провів нараду дилерів Сьогодні завершилося дводенне робоче нараду дилерів ВАТ \"КАМАЗ\".\r У ньому взяли участь близько сорока партнерів автозаводу щодо реалізації його продукції, які представляють всі федеральні округи і займають провідні позиції в своїх регіонах. Обговорювалися питання подальшого розвитку ділових відносин між дилерами і КАМАЗом у 2003 році за новою системою продажів автомобілів, рекомендованої недавнім нарадою восьми найбільших дилерів і яка передбачає подальше удосконалення організації продажів з регіонального прінціпуДілери розглянули, зокрема, нову редакцію дилерської угоди, складену відповідно до політики єдиної ціни, і модель взаємодії дилерів та торгових агентів в рамках їх територіального закріплення, а також порядок роботи з корпоративними клієнтами, враховуючи їх можливості і специфічні запити. \r Відкриваючи нараду, заступник генерального директора ВАТ \"КАМАЗ\" з продажу і сервісу Анатолій Самаренкін відзначив зрослу конкуренцію на внутрішньому ринку вантажних автомобілів. Вона супроводжується до того ж переходом на випуск вантажівок з двигунами, які відповідають екологічним стандартам \"Євро-2\". Всі основні виробники Росії та країн СНД виступили з досить амбіційними планами: заявлені ними обсяги продажів на 2003 рік у сумі перекривають прогнозні показники ємності ринку навіть без урахування можливого імпорту автомобілів європейських компаній. Зокрема, бізнес-планом ВАТ \"КАМАЗ\" передбачається виробити і реалізувати в цьому році 19 500 \"КамАЗів\" в Росії і ще 4,5 тисячі - за її межами. Це ставить перед службами маркетингу і продажів КАМАЗа і дилерами автогіганта дуже серйозні завдання, вирішення яких сприятиме поступове впровадження нової системи продажів. \"Вона передбачає, - сказав Анатолій Самаренкін, - більш цивілізовану систему знижок, з тим щоб кожен дилер міг визначити, яким чином і скільки він зможе заробити\". \r \r Для найбільш повного врахування позиції дилерів та особливостей просування вантажних автомобілів і запасних частин у регіональні ринки продажів робота наради йшла спочатку в групах, складених по федеральних округах. Вироблені групами пропозиції узагальнювались фахівцями Торгово-фінансової компанії та представниками дилерів і були викладені на зустрічі з генеральним директором ВАТ \"КАМАЗ\" Сергієм Когогін.\r У кінцевому рахунку вони знайшли відображення і в заключному меморандумі наради. Перед його прийняттям дилери зустрілися з генеральним директором ВАТ \"КАМАЗ\" Сергієм Когогін. \r \r Коментуючи запропоновані на суд дилерів нововведення, директор з продажу ВАТ \"КАМАЗ\" Сергій Майоров заявив: \"Це не революція в продажах, а еволюційний розвиток і вдосконалення вже існуючої, реально працюючої системи проведення товару та діяльності дилерської мережі КАМАЗу, яка охоплює всі основні регіони Росії та країн СНД, а також елементарне наведення порядку в роботі. Головне, ми з нашими партнерами зійшлися у своєму прагненні зробити наш спільний бізнес прибутковим і намітили реальні шляхи досягнення цієї мети. Багатий дилер - це багатий КАМАЗ, і ми це чудово розуміємо. Не може бути й мови про будь-який диктат з боку КАМАЗу: при прийнятті остаточного рішення як щодо введення нової системи продажів, так і по зміні модельного ряду вантажівок \"КамАЗ\" ми неодмінно будемо радитися з нашими дилерами. Всі зміни будуть проводитися виважено і поступово \".\r \"Ми давно вже почали розробляти нову політику продажів основної продукції нашої компанії, - сказав генеральний директор ВАТ\" КАМАЗ \"Сергій Когогін на зустрічі з дилерами. - Нас турбує те, що ми слабо впливаємо на рівень ціни автомобілів у кінцевого споживача. Ми провели дослідження причин цього явища і на основі їх результатів розробили математичну модель дилера КАМАЗа. Розрахунки показали, що він зможе повноцінно вести свій бізнес і витримувати конкуренцію з іншими дилерами, забезпечуючи при цьому весь спектр гарантійних і сервісних послуг, лише за умови продажу не менше 24 вантажівок на місяць. Поки що у нас тільки 50-60 дилерів задовольняють цим вимогам. У відповідності з цим ми запропонували своїм дилерам нову схему взаємодії. Вивчивши думки, висловлені на цій нараді, приходимо до висновку, що позиції КАМАЗа і його дилерів відрізняються лише в деталях, які ми і будемо враховувати при подальшій шліфовці нової редакції основного документа, що регламентує наші відносини, тобто дилерської угоди. \r \r Партнерів, що мають статус сертифікованого дилера КАМАЗу, однозначно стане менше. До них будуть пред\'явлені вельми суворі вимоги. Ті, хто не зможе їх виконати, перейдуть у розряд агентів. У майбутньому ми, можливо, проведемо тендер і за регіональним закріпленню дилерів. \r \r Всі ці зміни повинні відбутися природним чином і поступово. Вони продиктовані не бажанням самого КАМАЗу, а об\'єктивними економічними міркуваннями \".\r Підводячи підсумки наради дилерів, Сергій Когогін заявив: \"У ситуації, що склалася місця на ринку всім виробникам вантажівок не вистачить: кому-то рано чи пізно доведеться поступитися своїм місцем. Я запевняю вас, що це буде не КАМАЗ \". \r Прес-служба КАМАЗ') AND id != 25924 AND approve='1' AND date < '2021-01-19 11:39:45' LIMIT 15