05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Кременчуцькому автоскладальному заводу (КрАСЗ) виповнилося 15 років

У переддень Нового року Кременчуцькому автоскладальному заводу виповнилося 15 років. За цей час з його конвеєра зійшло понад сотні тисяч легкових, комерційних і вантажних автомобілів. Протягом усієї своєї історії підприємство нарощувало потужності, створювало робочі місця, наповнювало державний бюджет. Сьогодні можна з упевненістю сказати, що з невеликого виробника КрАСЗ виріс у компанію  національного масштабу.  Завод був заснований 28 грудня 1995 як спільне україно-російське підприємство. Його активне  розвиток почався в 2000 р., коли до складу засновників увійшла Група компаній «АІС». Новий  власник провів комплекс робіт з розвитку нових виробничих програм, і як результат,  до початку 2003 р. на заводі був зібраний 5 000-ий автомобілів. Темпи виробництва швидко росли: в  серпні 2004 р. загальна кількість автомобілів, що зійшли з конвеєра КрАСЗ, досягло 25 000.  Тоді на складальної лінії стояли автомобілі російських марок ГАЗ, УАЗ і ВАЗ. П'ятидесяти-тисячне  автомобіль не довелося довго чекати - він був випущений в грудні 2005 р. Ним став південнокорейський  позашляховик SsangYong. У 2007 р. підприємство деякий час випускало китайські позашляховики  Great Wall, а також початок збірку китайських легкових автомобілів Geely. Автомобіль цієї марки  моделі MK в лютому 2008 р. став для КрАСЗ стотисячний.

     Сьогодні КрАСЗ зосередився на великовузлового складання широкого модельного ряду автомобілів  двох марок - SsangYong і Geely. У 2009 р. на конвеєр стали нові моделі Geely CK-2  (Рестайлінговая модель седана Сk) і хетчбек MK-2. У гамі моделей SsangYong з'явилися нові  модифікації позашляховиків Actyon, Kyron і Rexton з новими моторами - дизельними і  бензиновими.

   Головною новинкою 2010 став для заводу кросовер Korando. Для освоєння виробництва нової  моделі з кузовом, що фахівцям заводу треба було кілька місяців. За цей час  були переналаштовані конвеєрні лінії, освоєна технологія і нові стандарти якості.

     Великовузлове складання іномарок дозволяє виробляти якісні автомобілі і пропонувати їх  українським споживачам за конкурентними цінами. Прямими постачальниками заводу є  автовиробники Geely і SsangYong. У червні 2010 р. група українських автовласників Geely по  запрошення китайської сторони і за сприяння Групи компаній «АІС» побувала на заводах, де  починають свій шлях в Україну ці автомобілі. У місті Пейлунг - пріоритетною економічній зоні  - Розміщується величезний виробничий комплекс. У пресувальної цеху штампують кузовні  деталі, які потім зварюють і направляють після фарбування на складання. Але це ще не готовий  автомобіль, їм він стане трохи пізніше. Кузов і комплекти деталей приходять по морю в Україні.  Двигун, коробку передач, підвіску і деякі інші вузли ставлять на машини, призначені  для продажу на українському ринку, вже на КрАСЗ. Після остаточного складання машин в Кременчуці  проводиться їх тестування, заправка технологічними рідинами і передпродажна підготовка.  Представник Кременчуцького автоскладального заводу постійно знаходиться на виробництві в  Китаї, де перевіряє якість поставляється нам продукції. А представники інших  виробників, у свою чергу, постійно стежать за дотриманням технології виробництва на  заводі в Кременчуці.

     Політика управління підприємством така, що воно працює не «на склад», а на забезпечення  реальних потреб ринку. Перш за все, це пов'язано з раціональним використанням  ресурсів, необхідних для виробництва. Крім того, вдається підтримувати регулярну завантаження  потужностей.

   Реалізацією автомобілів виробництва Кременчуцького автоскладального заводу займається його  власник - Група компаній «АІС», яка нараховує 34 торгово-сервісних підприємства під  всіх регіонах України. У тому числі, це фірмові автоцентри SsangYong і Geely, мережа яких  продовжує зростати.

     Завдяки великим виробничим площам (50,7 га) і розвиненій інфраструктурі, на  Кременчуцькому автоскладальному заводі можна щорічно виробляти до 50 тис. автомобілів -  легкових (включаючи позашляховики) і вантажних. Виробничі потужності КрАСЗ включають три  складальних цеху: у першому триває складання легкових автомобілів, другий і третій призначений для  складання рамної автомобільної техніки, в тому числі великих вантажівок. Підприємство також  має в своєму розпорядженні складськими та адміністративними приміщеннями, вантажопідйомними механізмами і  козловими кранами, ділянками з під'їзними залізничними шляхами, зоною митного  контролю і зоною прибуття автотранспорту, постами установки газобалонного обладнання.

     Протягом останніх років завод продовжував проводити модернізацію. У 2008 р. були побудовані  і введені в експлуатацію наступні об'єкти: склади для зберігання кузовів площею 8,12 га;  фарбувальний цех для усунення дефектів лакофарбових покриттів готових автомобілів;  випробувальний полігон з різними типами дорожнього покриття для пробегових випробувань  зібраних автомобілів; «теплий» склад (площею 1940 кв. м.) з адміністративним будинком (480  кв. м.). Також був модернізований конвеєр в корпусі складання легкових автомобілів. У 2009 р.  підприємству були виділені кошти на проведення необхідних сертифікацій. У 2010 р.  модернізація торкнулася цехи складання рамних автомобілів, звідки виходять позашляховики  SsangYong.

     Забезпечувати споживачів надійною, безпечною, високоякісною продукцією допомагає  створена на підприємстві багаторівнева система якості. Контроль якості проводиться за  кількома напрямками: під час вступу комплектуючих; збірці і випробуванні автомобілів на  підприємстві; підготовку до відправки авто в торгову мережу.

   Підтвердженням ефективності системи контролю якості стало отримання КрАСЗ у грудні 2003  р. сертифікату ISO 9001:2001. Через три роки комісія ДП «Полтавастандартметрологія»  підтвердила відповідність стандартам, і термін дії сертифіката був продовжений до грудня 2011  року.

     З корейським позашляховиком SsangYong Rexton II і легковим хетчбеком виробництва Китаю Geely  MK-2 Кременчуцький автоскладальний завод у 2009 р. став переможцем регіонального етапу конкурсу  «100 кращих товарів України». Крім КрАСЗ за звання кращого підприємства у Полтавській  області боролися ще 18 виробників, що виготовляють 24 види різної продукції, але ніхто  з них не зміг випередити кременчуцьких автоскладальників. І це далеко не єдине визнання  високих досягнень КрАЗС. Побажаємо Кременчуцькому автоскладальному заводу великих замовлень, а  мережі фірмових автоцентрів «АІС» - успішної реалізації автомобілів, що зійшли з конвеєра  КрАСЗ!


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять Great Wall. Репортаж із заводу легкових автомобілів
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Тест-драйв: SsangYong Actyon - революція вдалася
  • На КрАСЗ випущений 100 000-й автомобіль
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • Український ринок обрусів
  • Заводи, де роблять Ваші машини. Кременчуцький автоскладальний завод - підпр ...
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.