05-01-2011 | Изготовление автомобилей
На "ІжАвто" розпочнуть випуск машин Lada Samara і Priora Подробиці СП ГАЗ і Mercedes-Benz Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Альянс Renault Nissan має намір налагодити випуск машин на "ІжАвто&quo ... Lada-2104 повернулася в Україні В Іжевську будуть випускати Kia Cerato і Sorento ГАЗ в 2011 році почне випускати Mercedes-Benz Sprinter "ІжАвто" почне випуск автомобілів Renault і Nissan в 2011 році В Україні стартував продаж нового Mercedes-Benz Sprinter "Автотор" запропонував випускати на Іж-авто автомобілі від Berton ... "ІжАвто" відновлює виробництво Lada 2104 і Іж-27175 General Motors зриває угоду з продажу Opel АвтоВАЗ вже готують в партнери Opel Ювіляри на конвеєрі: ВАЗ-2108 імполнілось 20 років, а ВАЗ-2105 - 25!
Концерну Hyundai-Kia запропонують випускати автомобілі на "ГАЗі"
Корейському концерну Hyundai-Kia запропонують налагодити виробництво автомобілів на Горьківському автозаводі. Таким чином, "ГАЗ" може стати альтернативною майданчиком натомість "ІжАвто", яке відмовилося від партнерства з корейським концерном на користь альянсу "АвтоВАЗ"-Renault-Nissan. Про це газеті "РБК daily" повідомив джерело, знайомий із ситуацією.
У квітні 2010 року концерн Hyundai-Kia і уряд республіки Удмуртія підписали меморандум про взаєморозуміння між сторонами, що стосується роботи "ІжАвто". Корейський автовиробник мав намір випускати на Іжевському автозаводі, в тому числі, моделі Kia Cerato і Sorento. У листопаді Ощадбанк, головний кредитор "ІжАвто", отримав пропозицію від "АвтоВАЗу" про покупку Іжевського автозаводу і організації на ньому виробництва машин Lada, Renault і Nissan. Цей варіант російський уряд вважав за "більш перспективним і надійним, ніж корейський", оскільки Волзький автозавод "завжди буде зацікавлений в розвитку підприємства".
У результаті в середині грудня Ощадбанк, "Ростехнології" і "АвтоВАЗ" підписали меморандум про взаєморозуміння по довгостроковому розвитку і модернізації "ІжАвто". Згідно з документом, в 2011 році на Іжевський автозавод буде переведений випуск автомобілів Lada Samara, а з 2013-2014 року до них приєднаються моделі Renault і Nissan.
Тоді ж президент Ощадбанку Герман Греф пообіцяв, що корейському концерну буде запропонований "альтернативний варіант", проте подробиці він не повідомив.
Раніше керівник "Групи ГАЗ" Бу Андерссон заявив про можливу співпрацю Горьковського автозаводу з концерном Volkswagen. Що це буде за проект, він не уточнив, проте пообіцяв, що остаточне рішення з даного питання буде винесено найближчим часом.
Крім того, на початку 2010 року стало відомо про наміри концерну Daimler випускати на потужностях "ГАЗу" комерційні автомобілі Mercedes-Benz Sprinter. За попередньою інформацією, старт проекту намічений на кінець 2012 року, щорічний обсяг виробництва складе 60 тисяч машин.
У квітні 2010 року концерн Hyundai-Kia і уряд республіки Удмуртія підписали меморандум про взаєморозуміння між сторонами, що стосується роботи "ІжАвто". Корейський автовиробник мав намір випускати на Іжевському автозаводі, в тому числі, моделі Kia Cerato і Sorento. У листопаді Ощадбанк, головний кредитор "ІжАвто", отримав пропозицію від "АвтоВАЗу" про покупку Іжевського автозаводу і організації на ньому виробництва машин Lada, Renault і Nissan. Цей варіант російський уряд вважав за "більш перспективним і надійним, ніж корейський", оскільки Волзький автозавод "завжди буде зацікавлений в розвитку підприємства".
У результаті в середині грудня Ощадбанк, "Ростехнології" і "АвтоВАЗ" підписали меморандум про взаєморозуміння по довгостроковому розвитку і модернізації "ІжАвто". Згідно з документом, в 2011 році на Іжевський автозавод буде переведений випуск автомобілів Lada Samara, а з 2013-2014 року до них приєднаються моделі Renault і Nissan.
Тоді ж президент Ощадбанку Герман Греф пообіцяв, що корейському концерну буде запропонований "альтернативний варіант", проте подробиці він не повідомив.
Раніше керівник "Групи ГАЗ" Бу Андерссон заявив про можливу співпрацю Горьковського автозаводу з концерном Volkswagen. Що це буде за проект, він не уточнив, проте пообіцяв, що остаточне рішення з даного питання буде винесено найближчим часом.
Крім того, на початку 2010 року стало відомо про наміри концерну Daimler випускати на потужностях "ГАЗу" комерційні автомобілі Mercedes-Benz Sprinter. За попередньою інформацією, старт проекту намічений на кінець 2012 року, щорічний обсяг виробництва складе 60 тисяч машин.