05-01-2011 | Изготовление автомобилей
Альянс Renault Nissan має намір налагодити випуск машин на "ІжАвто&quo ... "ІжАвто" почне випуск автомобілів Renault і Nissan в 2011 році Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями В Іжевську будуть випускати Kia Cerato і Sorento Концерну Hyundai-Kia запропонують випускати автомобілі на "ГАЗі" "ІжАвто" відновлює виробництво Lada 2104 і Іж-27175 Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... "Автотор" запропонував випускати на Іж-авто автомобілі від Berton ... АвтоВАЗ повністю поглине Іжевський автозавод Lada-2104 повернулася в Україні Група "СОК" продає завод комплектуючих На "ІжАвто" будуть випускати ВАЗ-2107 Renault і Nissan запозичать у "АвтоВАЗу" платформу Lada Kalina Hyundai буде випускати на "ІжАвто" комерційні автомобілі У березні 2011 року на "ІжАвто" почнеться випуск LADA 2107
На "ІжАвто" розпочнуть випуск машин Lada Samara і Priora
Головний кредитор Іжевського автозаводу - Сбербанк - має намір продати підприємство альянсу "АвтоВАЗ"-Renault-Nissan. Автовиробники планують випускати на "ІжАвто" по одній моделі французької та японської марок, а також машини Lada Samara та Priora. Про це газеті "РБК daily" повідомив джерело, знайомий з ситуацією на заводі.
Раніше президент Удмуртії Олександр Волков заявив, що Ощадбанк розглянув два бізнес-плану, які йому надали альянси Hyundai-Kia і "АвтоВАЗ"-Renault-Nissan. На думку Волкова, другий варіант "більш перспективний і надійний, ніж корейський", оскільки Волзький автозавод "завжди буде зацікавлений в розвитку підприємства".
Очікується, що в найближчій перспективі "ІжАвто" буде виробляти до 350 тисяч машин на рік. Як зазначив президент Удмуртії, поки обговорювалася можливість запуску чотирьох моделей, дві з яких повністю нові. Також очікується, що складання автомобілів Іж-27175 і Lada 2104, які вже сходять з конвеєра "ІжАвто", буде продовжена і після переходу заводу до нового власника.
Крім того, компанія "АвтоВАЗ" вела переговори з Іжевським автозаводом про запуск на підприємстві виробництва автомобілів Lada 2107, яке планувалося розпочати у березні 2011 року. Проте на даний момент, як уточнює "РБК daily" з посиланням на власне джерело в Ощадбанку, роботи з початку випуску "сімки" призупинено. "Були певні розбіжності з" АвтоВАЗом ", ми повинні були зрозуміти, не зніме" АвтоВАЗ "" сімку "з виробництва", - заявив співрозмовник видання. Також він уточнив, що зараз обговорюються й інші варіанти розвитку виробництва. "Сімці" потрібна якась альтернатива, наприклад "дев'ятка" або інша краща модель ", - додало джерело РБК daily".
На початку 2008 року альянс Renault-Nissan оголосив про свої плани з придбання Іжевського автозаводу у його колишнього власника - групи компаній "Сік". Тоді сторони узгодили "технічні відносини один з одним", проте криза на автомобільному ринку змусив французько-японський альянс відмовитися від угоди.
У квітні 2010 року група Hyundai-Kia і уряд Удмуртії підписали меморандум про взаєморозуміння, який передбачав організацію на "ІжАвто" виробництва автомобілів корейських марок. У вересні, під час зустрічі на Іжевському автозаводі з прем'єр-міністром Росії Володимиром Путіним, представники альянсу повідомили йому про наміри випускати на підприємстві моделі Kia Cerato і Sorento.
За інф. Auto.Lenta.ru
Очікується, що в найближчій перспективі "ІжАвто" буде виробляти до 350 тисяч машин на рік. Як зазначив президент Удмуртії, поки обговорювалася можливість запуску чотирьох моделей, дві з яких повністю нові. Також очікується, що складання автомобілів Іж-27175 і Lada 2104, які вже сходять з конвеєра "ІжАвто", буде продовжена і після переходу заводу до нового власника.
Крім того, компанія "АвтоВАЗ" вела переговори з Іжевським автозаводом про запуск на підприємстві виробництва автомобілів Lada 2107, яке планувалося розпочати у березні 2011 року. Проте на даний момент, як уточнює "РБК daily" з посиланням на власне джерело в Ощадбанку, роботи з початку випуску "сімки" призупинено. "Були певні розбіжності з" АвтоВАЗом ", ми повинні були зрозуміти, не зніме" АвтоВАЗ "" сімку "з виробництва", - заявив співрозмовник видання. Також він уточнив, що зараз обговорюються й інші варіанти розвитку виробництва. "Сімці" потрібна якась альтернатива, наприклад "дев'ятка" або інша краща модель ", - додало джерело РБК daily".
На початку 2008 року альянс Renault-Nissan оголосив про свої плани з придбання Іжевського автозаводу у його колишнього власника - групи компаній "Сік". Тоді сторони узгодили "технічні відносини один з одним", проте криза на автомобільному ринку змусив французько-японський альянс відмовитися від угоди.
У квітні 2010 року група Hyundai-Kia і уряд Удмуртії підписали меморандум про взаєморозуміння, який передбачав організацію на "ІжАвто" виробництва автомобілів корейських марок. У вересні, під час зустрічі на Іжевському автозаводі з прем'єр-міністром Росії Володимиром Путіним, представники альянсу повідомили йому про наміри випускати на підприємстві моделі Kia Cerato і Sorento.
За інф. Auto.Lenta.ru