05-01-2011 | Изготовление автомобилей
Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos Яким ЗАЗ підійшов до кризи У наступному році АвтоВАЗ може втратити лідерство в Україну «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Тест-драйв: Chevrolet Aveo-I vs Aveo-II. Хто на новенького? Як роблять запорізький ZAZ Lanos Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti Як роблять Chery Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Подробиці про новий український автомобілі ЗАЗ Forza Як буде виживати черкаський завод «Богдан» у кризу. Репортаж із заводу Як роблять польський Daewoo Lanos Тест-драйв: Chevrolet Aveo - автомобіль без претензій, але за $ 10000. Україну набридли & Як роблять «дев&
«Дев&
Вчора низка ЗМІ повідомила, що виробництво ВАЗ-21093 і ВАЗ-21099 в Україні буде припинено. Однак, як повідомили AUTO-Consulting в офісі «Укравто» (управляє Запорізьким автозаводом (ЗАЗ)), випуск ВАЗ-21093 і ВАЗ-21099 продовжиться і в наступному році. А от ВАЗ-2107 на ЗАЗі вже не випускають, їх виробництвом займеться Черкаський автозавод «Богдан» з машинокомплектів поставляються з Тольятті і Іжевського автозаводу.
Для АвтоВАЗу зберегти виробництво «дев'яток» в Україну - це не тільки питання економіки, але, навіть більшою мірою стратегії. Адже, відхід з ринку даної моделі може призвести до втрати 5% ринку для АвтоВАЗу, а це означає тільки одне - російський бренд може втратити лідируючих позицій на українському ринку. В офісі партнера ЗАЗу (спільна компанія з реалізації ВАЗів - «Автотехнологія») з виробництва «дев'яток» корпорації «Богдан» нам повідомили, що ВАЗ-21093 і ВАЗ-21099 і раніше, затребувані в Україну. І на наступний рік оцінюють перспективи даних моделей у обсязі 4000 одиниць. Крім того, «Богдан» планує випустити ще близько 2000 штук ВАЗ-2107 на потужностях черкаського заводу. В умовах кризи, саме такі перевірені часом автомобілі, користуються попитом, тому знімати з виробництва «дев'ятки» ще рано, - відзначають в «Богдані».
У дійсності, АвтоВАЗ теоретично вже в наступному році може втратити лідерство на українському ринку. Після запуску виробництва на Запорізькому автозаводі нової моделі ЗАЗ Forza, сумарна потужність бренду «ЗАЗ» з часом дозволить вступити у вирішальну "битву" за 1-е місце з АвтоВАЗом. Пілотна партія ЗАЗ Forza випустять на ЗАЗі в грудні, а приступити до серійного виробництва новинки в Запоріжжі планують на початку 2011 року. Поки що обсяги виробництва досить туманні: 20-35 тис. автомобілів на рік, при цьому 70% будуть відправляти на експорт у Росію, де автомобіль буде представлений як Chery A13.
За підсумками листопада АвтоВАЗ займав 16,7% українського ринку, у той час, як ЗАЗ - 8,77%. У 2011 році під брендом ЗАЗ будуть реалізовуватися Lanos, Forza, а також запаси ЗАЗ-1103 «Славута». У 2012 році ЗАЗ може почати виробництво Chevrolet Aveo знову ж таки під брендом «ЗАЗ», що ще більше збільшить його ринкову частку.
АвтоВАЗ поки продовжує скорочувати свою присутність. Великі надії бренд пов'язує з виходом на ринок новинок Lada Granta, а також універсала на базі Renault Logan MCV, але до тих пір ще належить утримати місце № 1. Втрата лідерства для АвтоВАЗу - це скоріше психологічний фактор, адже в Тольятті розуміють, що повернути його собі буде вкрай складно. З цієї причини виробництво «дев'яток» і «сімок» в Україну стратегічно будуть продовжувати до тих пір, поки на них буде попит.
Як роблять ВАЗ-2109 на ЗАЗі. Репортаж із заводу
Для АвтоВАЗу зберегти виробництво «дев'яток» в Україну - це не тільки питання економіки, але, навіть більшою мірою стратегії. Адже, відхід з ринку даної моделі може призвести до втрати 5% ринку для АвтоВАЗу, а це означає тільки одне - російський бренд може втратити лідируючих позицій на українському ринку. В офісі партнера ЗАЗу (спільна компанія з реалізації ВАЗів - «Автотехнологія») з виробництва «дев'яток» корпорації «Богдан» нам повідомили, що ВАЗ-21093 і ВАЗ-21099 і раніше, затребувані в Україну. І на наступний рік оцінюють перспективи даних моделей у обсязі 4000 одиниць. Крім того, «Богдан» планує випустити ще близько 2000 штук ВАЗ-2107 на потужностях черкаського заводу. В умовах кризи, саме такі перевірені часом автомобілі, користуються попитом, тому знімати з виробництва «дев'ятки» ще рано, - відзначають в «Богдані».
У дійсності, АвтоВАЗ теоретично вже в наступному році може втратити лідерство на українському ринку. Після запуску виробництва на Запорізькому автозаводі нової моделі ЗАЗ Forza, сумарна потужність бренду «ЗАЗ» з часом дозволить вступити у вирішальну "битву" за 1-е місце з АвтоВАЗом. Пілотна партія ЗАЗ Forza випустять на ЗАЗі в грудні, а приступити до серійного виробництва новинки в Запоріжжі планують на початку 2011 року. Поки що обсяги виробництва досить туманні: 20-35 тис. автомобілів на рік, при цьому 70% будуть відправляти на експорт у Росію, де автомобіль буде представлений як Chery A13.
За підсумками листопада АвтоВАЗ займав 16,7% українського ринку, у той час, як ЗАЗ - 8,77%. У 2011 році під брендом ЗАЗ будуть реалізовуватися Lanos, Forza, а також запаси ЗАЗ-1103 «Славута». У 2012 році ЗАЗ може почати виробництво Chevrolet Aveo знову ж таки під брендом «ЗАЗ», що ще більше збільшить його ринкову частку.
АвтоВАЗ поки продовжує скорочувати свою присутність. Великі надії бренд пов'язує з виходом на ринок новинок Lada Granta, а також універсала на базі Renault Logan MCV, але до тих пір ще належить утримати місце № 1. Втрата лідерства для АвтоВАЗу - це скоріше психологічний фактор, адже в Тольятті розуміють, що повернути його собі буде вкрай складно. З цієї причини виробництво «дев'яток» і «сімок» в Україну стратегічно будуть продовжувати до тих пір, поки на них буде попит.
Як роблять ВАЗ-2109 на ЗАЗі. Репортаж із заводу