Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Mazda вирішила побудувати завод у СНД

Компанія Mazda розглядає можливість будівництва на території Росії власного складального підприємства. Про це, як повідомляє ІТАР-ТАСС, у понеділок заявив президент японського автовиробника Такасі Яманоуті на прес-конференції в Токіо.
 Таким чином, ще один світовий автовиробник схоже буде інвестувати в економіку Росії. Але в компанії ще не ухвалили остаточного рішення і тут в України є шанс поборотися за розміщення заводу Mazda на нашій території. Зрозуміло, за умови, що це потрібно нашим чиновникам. "Якщо ми побудуємо там (звертаємо увагу, що чітко не називається Росія. Прим. Ред.) Складальний завод, то зможемо більш успішно конкурувати з іншими іноземним виробниками", - заявив Яманоуті. Президент "Мазди" відзначив, що керівництву компанії випуск автомобілів зараз здається більш ефективним, ніж ввезення готових машин. Найближчим часом до Росії планується направити групу фахівців для вивчення перспектив місцевого ринку.

 

   У японській компанії вважають, що локальна збірка допоможе збільшити продажі автомобілів на російському ринку. До березня 2016 року в "Мазді" розраховують реалізовувати у всьому світі до 1,7 мільйонів машин, з яких близько 300 тисяч припаде на країни БРІК (Бразилія, Росія, Індія, Китай). У Індію і Бразилію японський виробник має намір направити аналогічні групи експертів, які вивчать місцеві ринки.

Ми хочемо стати автовиробником з щорічним обсягом продажів на рівні 2 млн ", - зазначив Т. Яманучи, передає Reuters.    П'ятий за розміром автовиробник Японії повідомив, що, згідно з власним планом, має намір збільшити обсяг світових продажів до 1,7 млн автомобілів за фінансовий рік, що завершується в березні 2016 Цей показник на 43% перевищить торішній показник, зафіксований на позначці 1, 19 млн штук. При цьому, згідно з прогнозом компанії на поточний фінансовий рік, обсяг продажів Mazda повинен скласти 1320 тисяч примірників за підсумками року.

       В даний час Mazda випускає автомобілі в Японії, Таїланді та США. Два роки тому Джеймс Мюр, на той період очолював європейський підрозділ "Мазди", заявляв, що компанія поки не готова будувати свій завод у Росії. Причинами для цього називалися невеликі обсяги продажів, неповна завантаженість вже існуючих підприємств і курс ієни, при якій експорт найбільш вигідний. При цьому Мюр не виключав можливості, що саме в 2010 році з-за динамічного зростання ринку, компанія може задуматися про заводі в Росії.

   Серед японських виробників свої підприємства в РФ мають Nissan, Mitsubishi і Toyota.

  Висновки

 Mazda дала чіткий сигнал, що хотіла б у найближчому майбутньому побудувати завод, спрямований на ринок Росії. У Mazda немає жодного заводу в Європі і цей виробник вперше спробує зайти на європейських континент. У Україні є, нехай і не великий, але шанс залучити складальний завод Mazda на свою територію, завдяки унікальному географічному положенню, а також унікальній системі доступу до ринків. Якби завод Mazda був в Україну, то його автомобілі поставлялися б у Росію і ряд інших країн СНД без мит, що як раз і потрібно японцям. Але і це ще не все. Український завод, у разі вступу України в зону вільної торгівлі Україна-ЄС, міг би без мит поставляти автомобілі і в Європейський Союз.

 Є й ще ряд переваг, про які керівництву Mazda потрібно розповідати. Але хто це буде робити? Хто повинен запропонувати умови кращі, ніж у Росії? Хто повинен переконати Mazda будувати в Україні?
 Звичайно, наш уряд, раз воно обрало шлях модернізації, навіть ціною власного пресингу средненго класу.

 Коли нам довелося побувати на словацькому заводі Kia в провінційному містечку Жиліна, ми поцікавилися у представників заводу: "Чому Kia зважилася побудувати завод тут?".

 Відповідь нас збентежив. Виявляється словацькі власті дізналися про наміри Kia побудувати завод у Східній Європі буквально за кілька днів до ухвалення остаточного рішення. Вдень і вночі чиновники готували свої передпроектні пропозиції, і їм вдалося обійти таких конкурентів, як Чехія, Угорщина, Польща, де і ринки більше і інфраструктура по-краще.
 Ось приклад ефективної роботи чиновників. Але продемонструють українські чиновники таку результативність? Чи буде український завод Mazda або ми в черговий раз лише констатуємо, що інвестор пішов у Росію? Всі залежати від справжніх цілей нашого уряду. Ось він реальний високотехнологічний інвестор. Чи піде він до нас?


Статьи похожей тематики:

  • Isuzu приходить до Росії
  • Компанія Mazda створить представництво в Росії в 2005 році
  • Mazda відмовитися від будівництва нового заводу в США
  • Mazda відкриває власну дистрибуцію в Росії
  • Mitsubishi побудує завод у Росії
  • У Росії приходить ще один виробник комплектуючих
  • Ford продає всі свої акції Mazda
  • Toyota зібралася побудувати в Росії другий завод
  • Продажі Mazda на європейському ринку в I півріччі 2003р. зросли на 38,5%
  • Mazda відновить виробництво на головному заводі 6 січня
  • Isuzu і Mazda скоротять свій штат на 2700 чоловік
  • Ford не будуватиме другий завод
  • Mazda може підняти ціни на свої автомобілі
  • Mazda готує конкурента Nissan Qashqai
  • Mitsubishi може побудувати завод у Росії



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.