05-01-2011 | Изготовление автомобилей
У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... Європейський авторинок. Підсумки 2009 року Чому Chevrolet Viva провалилася в Росії Автовиробники б& Російські автозаводи вимагають квоти на виробництво авто Євро-2 до 2010 рок ... У 2010 році світовий автопром вийде на докризовий рівень Авторинок Росії виросте до 2020 року до 3,5-3,6 млн автомобілів, а в автопр ... Фінансові результати АвтоВАЗу за 2001 рік Світовий ринок 2001-2002 рр.. МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався До 2020 року в світі буде 10 основних автовиробників. Хто виживе? Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ... Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік У 1 кварталі в СНД зафіксовано зростання виробництва автобусів
До 2020 року Росія буде випускати 3100 тисяч автомобілів на рік
Вже через 10 років випуск легкових автомобілів у Росії, за прогнозами експертів, досягне позначки в 3,1 млн штук на рік. Виробництво комерційних і вантажних автомобілів виросте до 280 тисяч на рік, а автобусів - до 35 тисяч.
З такою заявою виступив віце-прем'єр Росії Сергій Іванов. Він упевнений, що це дозволить довести частку доданої вартості в автомобільній промисловості до 2 трлн 200 млрд руб. замість поточних 492 млрд руб. Віце-прем'єр підкреслив, що дане збільшення майже в більш ніж в чотири рази дозволить істотно збільшити податкові надходження до бюджетів всіх рівнів. Раніше виконавчий директор незалежного партнерства "Об'єднання автовиробників Росії" (ОАР) Ігор Коровкін заявив, що в 2011 році авторинок Росії здатний вирости на 20%, а до 2014 року - вийти на докризовий рівень продажів. "Ми вважаємо, що цьому сприяє впевненість населення у завтрашньому дні і, як наслідок, зростання споживчого попиту", - сказав він.
За словами Коровкіна, навіть за нинішньої позитивної динаміки, що ринок все ще не може досягти величин, які були в 2008 році. "Ми як і раніше відстаємо приблизно на 50 відсотків від 2008 року, але по відношенню до 2009 року стрибок є", - додав він.
З такою заявою виступив віце-прем'єр Росії Сергій Іванов. Він упевнений, що це дозволить довести частку доданої вартості в автомобільній промисловості до 2 трлн 200 млрд руб. замість поточних 492 млрд руб. Віце-прем'єр підкреслив, що дане збільшення майже в більш ніж в чотири рази дозволить істотно збільшити податкові надходження до бюджетів всіх рівнів. Раніше виконавчий директор незалежного партнерства "Об'єднання автовиробників Росії" (ОАР) Ігор Коровкін заявив, що в 2011 році авторинок Росії здатний вирости на 20%, а до 2014 року - вийти на докризовий рівень продажів. "Ми вважаємо, що цьому сприяє впевненість населення у завтрашньому дні і, як наслідок, зростання споживчого попиту", - сказав він.
За словами Коровкіна, навіть за нинішньої позитивної динаміки, що ринок все ще не може досягти величин, які були в 2008 році. "Ми як і раніше відстаємо приблизно на 50 відсотків від 2008 року, але по відношенню до 2009 року стрибок є", - додав він.