05-01-2011 | Изготовление автомобилей
Новий шпигунський скандал. Звідки китайці отримали гібридну технологію? SsangYong продадуть індійської Mahindra Mahindra бажає співпрацювати з ГАЗом. А ГАЗ поки думає Mahindra запропонувала за SsangYong 400 мільйонів доларів Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці У Україною почнуться продажі нової марки позашляховиків SsangYong має намір в 2009 році продати 100 тис. автомобілів. Україна - в ч ... "ІжАвто" стане беззбитковим через півтора року Nissan переглядає глобальну стратегію розвитку Зальцбург – жемчужина культуры у подножия непобедимой крепости На Казе будуть збирати індійські джипи Mahindra Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти Rover повернеться в Європу під брендом SsangYong Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду GM купує ще 11% акцій китайського SAIC
Індійська Mahindra & Mahindra купує 70% акцій SsangYong
Індійський автовиробник Mahindra & Mahindra придбає 70 відсотків акцій компанії SsangYong. Операція оцінюється в 377 мільйонів доларів, повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на офіційних представників корейської компанії.
Китайський концерн SAIC, нинішній власник марки SsangYong, оголосив про її продажі на початку 2010 року у зв'язку зі збитковістю корейського бренду. Автовиробник, що займає всього два відсотки південнокорейського ринку, не приносить прибутку протягом двох років. При цьому, сумарна заборгованість SsangYong на грудень минулого року перевищувала 640 мільйонів доларів.
У червні про намір придбати корейський бренд заявило сім компаній, у тому числі Nissan і Mahindra. У серпні 2010 року кредитори SsangYong назвали індійського автовиробника найбільш вірогідним покупцем марки. Раніше повідомлялося, що Mahindra готова заплатити 400-440 мільйонів доларів за компанію, при тому що її ринкова ціна складає 369 мільйонів доларів.
У рамках програми з виведення SsangYong на точку беззбитковості індійці планують у найближчі чотири роки налагодити виробництво трьох нових моделей. Разом з тим, Mahindra сподівається отримати двигуни і технології корейської компанії, а також доступ до її дилерської мережі.
Яке майбутнє чекає SsangYong
Китайський концерн SAIC, нинішній власник марки SsangYong, оголосив про її продажі на початку 2010 року у зв'язку зі збитковістю корейського бренду. Автовиробник, що займає всього два відсотки південнокорейського ринку, не приносить прибутку протягом двох років. При цьому, сумарна заборгованість SsangYong на грудень минулого року перевищувала 640 мільйонів доларів.
У червні про намір придбати корейський бренд заявило сім компаній, у тому числі Nissan і Mahindra. У серпні 2010 року кредитори SsangYong назвали індійського автовиробника найбільш вірогідним покупцем марки. Раніше повідомлялося, що Mahindra готова заплатити 400-440 мільйонів доларів за компанію, при тому що її ринкова ціна складає 369 мільйонів доларів.
У рамках програми з виведення SsangYong на точку беззбитковості індійці планують у найближчі чотири роки налагодити виробництво трьох нових моделей. Разом з тим, Mahindra сподівається отримати двигуни і технології корейської компанії, а також доступ до її дилерської мережі.
Яке майбутнє чекає SsangYong