05-01-2011 | Изготовление автомобилей
У Росії будуть випускати китайську копію Mazda3 «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок В Україні стартував продаж нового покоління Mazda3 Тест-драйв Mazda3: Автомобіль, який вміє посміхатися Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні З серпня в Україні почнуться продажі оновленої Mazda3 У Росії почалося виробництво седанів Lifan Прем& У Україні стартували офіційні продажі Nissan Tiida Ощадбанк придбав половину приватного автозаводу МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Завод Derways ввів в експлуатацію складальну лінію на 100 тис. авто Прем&
У Росії почалася збірка китайської копії Mazda3
На черкесском заводі Derways відбулася церемонія запуску в експлуатацію лінії конвеєрного складання китайських автомобілів Haima 3, які зовні нагадують модель Mazda3 попереднього покоління. Ці машини будуть вироблятися по повному циклу зі зварюванням і фарбуванням кузовів. До кінця поточного року планується випустити 900 штук Haima 3. Перші екземпляри надійдуть до дилерів "Дервейс" в середині листопада. Автомобіль Haima 3 побудований на платформі Mazda 323, яку японці передали своєму китайському партнеру в рамках СП з виробництва машин для ринку КНР. Як повідомлялося раніше, Haima 3 буде пропонуватися на російському ринку з кузовами "хетчбек" і "седан", а вартість моделі в базовій комплектації з 122-сильним бензиновим мотором об'ємом 1,8 літра і механічною коробкою передач складе близько 400 тисяч рублів.
У стандартне оснащення машини увійде антиблокувальна система гальм, кондиціонер, дві подушки безпеки, електросклопідйомники, дзеркала заднього виду з електроприводом, аудіосистема з чотирма динаміками.
Компанія Haima вже намагалася вийти на російський ринок, але реалізації останнього (і найбільш опрацьованого) проекту з "Автосвіт" завадила фінансова криза. "Дервейс" вклав в організацію виробництва цих автомобілів мільйон доларів - половину від усієї суми потрібних інвестицій.
У наступному році на черкесском підприємстві планується налагодити складання ще однієї моделі Haima - Haima 2. Таку машину будуть випускати в кількості 1600 примірників на місяць. Як зазначив президент групи компаній "Меркурій" (до її складу входить Derways) Хаджі-Мурат Дерев, до 2014 року обсяг виробництва машин Haima на заводі сягне 40 тисяч штук на рік.
Крім автомобілів Haima "Дервейс" також збирає китайські седани і хетчбеки Lifan.
У стандартне оснащення машини увійде антиблокувальна система гальм, кондиціонер, дві подушки безпеки, електросклопідйомники, дзеркала заднього виду з електроприводом, аудіосистема з чотирма динаміками.
Компанія Haima вже намагалася вийти на російський ринок, але реалізації останнього (і найбільш опрацьованого) проекту з "Автосвіт" завадила фінансова криза. "Дервейс" вклав в організацію виробництва цих автомобілів мільйон доларів - половину від усієї суми потрібних інвестицій.
У наступному році на черкесском підприємстві планується налагодити складання ще однієї моделі Haima - Haima 2. Таку машину будуть випускати в кількості 1600 примірників на місяць. Як зазначив президент групи компаній "Меркурій" (до її складу входить Derways) Хаджі-Мурат Дерев, до 2014 року обсяг виробництва машин Haima на заводі сягне 40 тисяч штук на рік.
Крім автомобілів Haima "Дервейс" також збирає китайські седани і хетчбеки Lifan.