05-01-2011 | Изготовление автомобилей
Як роблять польський Daewoo Lanos Яким ЗАЗ підійшов до кризи Як роблять запорізький ZAZ Lanos Подробиці про новий український автомобілі ЗАЗ Forza SIA & Польський завод FSO можуть продати китайській компанії Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos Україні проспала автомобільних інвесторів? (Оновлено) «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок У березні 2011 року польський завод FSO може зупинитися Таганрозький автозавод потребує підтримки. Про це Путіна просить губернатор ... З 1 липня в Росії "УкрАвто" починає самостійні продажі Lanos під ... Заводи, де роблять Ваші машини. Якість на ЗАЗі - це реально На ЗАЗі будуть випускати Chevrolet Aveo Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
Chery шукає майданчик для виробництва в Туреччині
Після безуспішних спроб відкрити власне виробництво в Росії, китайська Chery почала шукати альтернативні варіанти для розміщення свого заводу. Серед ймовірних країн, де міг би постати завод Chery фігурувала Білорусь, Польща, Туреччина. Логічно виробництво Chery могло б з'явитися на варшавському заводі FSO, де вже створені потужності для виробництва Daewoo Matiz і цей варіант вимагав мінімальних інвестицій. Проте, Chery не зможе на даному етапі комплектувати свої автомобілі двигунами стандарту Євро-5, а це означає, що інвестиція в Польщі для них поки безглузда. Як повідомляє польська газета Puls Biznesu з посиланням на генерального директора FSO Януша Возняка:
"Китайці не зможуть виробляти автомобілі з двигунами, що відповідають нормам Євро 5. Тим самим, швидше за все, їх інвестиція буде розміщена в Туреччині, де досить Євро 3» , - зізнається Возняк.
Окрім Польщі, Chery давно веде переговори з владою Білорусі, де також очікують до кінця року визначитися з майбутнім автомобілебудівного заводу. Однак, білоруський актив буде спрямований на забезпечення ринків СНД, у той час, як Chery потрібно вирішити і питання подальшої експансії в Європу.
Крім того, на ЗАЗі в 2011 році почнеться повномасштабне виробництво моделі ZAZ Forza (Chery A13), але цей автомобіль будуть постачати на ринки України і Росії. З іншого боку, таганрозький завод ТАГАЗ також почав спільне виробництво декількох моделей Chery під власним брендом, але такі ТАГАЗ націлені виключно на Росію. У підсумку на ринки СНД будуть працювати два підприємства у партнерстві з Chery і гіпотетично ще одне білоруське підприємство. У той час, як європейський напрямок поки для Chery не освоєно, якщо не вважати обережних спроб зайти через італійську компанію.
Турецький завод дозволив би Chery покрити європейський напрям, але і працювати на ринках Азії.
Подробиці про новий ЗАЗ Forza (Chery A13)
"Китайці не зможуть виробляти автомобілі з двигунами, що відповідають нормам Євро 5. Тим самим, швидше за все, їх інвестиція буде розміщена в Туреччині, де досить Євро 3» , - зізнається Возняк.
Окрім Польщі, Chery давно веде переговори з владою Білорусі, де також очікують до кінця року визначитися з майбутнім автомобілебудівного заводу. Однак, білоруський актив буде спрямований на забезпечення ринків СНД, у той час, як Chery потрібно вирішити і питання подальшої експансії в Європу.
Крім того, на ЗАЗі в 2011 році почнеться повномасштабне виробництво моделі ZAZ Forza (Chery A13), але цей автомобіль будуть постачати на ринки України і Росії. З іншого боку, таганрозький завод ТАГАЗ також почав спільне виробництво декількох моделей Chery під власним брендом, але такі ТАГАЗ націлені виключно на Росію. У підсумку на ринки СНД будуть працювати два підприємства у партнерстві з Chery і гіпотетично ще одне білоруське підприємство. У той час, як європейський напрямок поки для Chery не освоєно, якщо не вважати обережних спроб зайти через італійську компанію.
Турецький завод дозволив би Chery покрити європейський напрям, але і працювати на ринках Азії.
Подробиці про новий ЗАЗ Forza (Chery A13)