05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Усі заводи FIAT в Італії збиткові

Як заявив генеральний директор FIAT SpA Серджіо Маркіонне, із двох мільярдів євро торгового прибутку, яку концерн планує отримати за підсумками 2010 року, жодного цента не надійде з Італії. Усі заводи, які випускають легкові автомобілі FIAT на Апеннінському півострові, є збитковими, сказав Маркіонне в телевізійному інтерв'ю, яке цитує італійське інформаційне агентство ANSA.      «FIAT може зробити більше, якщо зуміє« відрізати »Італію» від своїх фінансових результатів, говорить Маркіонне. Концерн обіцяв інвестувати мільярди євро у свої «домашні» заводи - але тільки якщо профспілки проявлять гнучкість. В даний час виробництво на італійських заводах FIAT обходиться дорожче, ніж на будь-якому з іноземних підприємств концерну.

     Маркіонне планує закрити завод в Терміні Імерезе (Сицилія). Крім того, глава FIAT отримав схвалення більшості працівників заводу Помігліано Д'арко поблизу Неаполя на внесення деяких змін до трудового договору. Проте одна профспілка виступає проти планів керівництва концерну.

       Заява Маркіонне викликало в Італії негативні реакції. Згадують, що FIAT отримував підтримку держави, і що продажі на внутрішньому ринку є для бренду одними з найважливіших. Звучать слова про необхідність створення спеціальної парламентської комісії, яка буде стежити за тим, щоб FIAT «не втік з Італії».

       Однак правда така, що витрати виробництва в Італії дуже високі. Це відноситься не тільки до вартості робочої сили, а й до податків, ціні електроенергії, платі за використання інфраструктури ... Це змушує провідного автовиробника країни або знижувати витрати (а це можливо практично лише за рахунок зарплати працівників), або розглядати можливість організації виробництва в інших країнах , де це обійдеться дешевше. Можна скільки завгодно звинувачувати Маркіонне у відсутності любові до батьківщини. Однак навряд чи збитковий FIAT - це патріотично.


Статьи похожей тематики:

  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Робочі чотирьох російських автозаводів загрожують страйком
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Моторні масла Agip на ринку Україні.
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ...
  • Як зміняться ціни на автомобілі. Аналіз впливу нового Закону (оновлено)
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Як роблять KIA в Словаччині. Репортаж із заводу




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.