Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Росія законодавчо стимулює автовиробників створювати спеціальні моделі та освоїти штампування

Революційні пропозиції для автовиробників, що розмістили свої заводи на території Росії готує Мінекономрозвитку. З ними можуть продовжити пільговий режим на строк від одного року до шести років, але за умови виконання певних зобов'язань.
 Як повідомляє "Комерсант", дана пропозиція міститься в проекті, підготовленому міністерством замість гучного раніше проекту, що передбачала зобов'язати випускати заводи по 300 тис. авто щорічно. Документ, розроблений Мінекономрозвитку, дозволяє державі і заводу продовжувати угоду на певний термін, тривалість якого буде залежати від зобов'язань виробника. Зокрема, для продовження договору на рік від підприємства потрібно налагодити штампування не менше 20 деталей кузова машини, включаючи великі. Два роки одержать виробники, готові розробити спеціальну модель для російського ринку. Причому під нею мається на увазі не тільки випуск автомобіля на власній платформі компанії, а й виробництво іномарки за ліцензією "з розробкою власних оригінальних автокомпонентів (панелей кузова, двигунів інтерфейсу, підвіски та інше)".

   З тими компаніями, які готові комплектувати до 30 відсотків автомобілів, зібраних в Росії, двигунами або коробками передач вітчизняного виробництва, договір може бути продовжений на чотири роки. У випадку якщо і мотор, і КПП будуть російської збірки, то виробник може розраховувати на переукладення угоди терміном на шість років.

 В даний час в режимі промсборки працює більшість російських заводів, однак існуючі угоди закінчується в 2014-2015 році. При цьому договори з деякими автовиробниками, наприклад, Volkswagen, закінчилися вже в 2010 році.

   Всього, за задумом Мінпромторгу, у зазначений термін рівень локалізації повинен зрости до 60 відсотків. Обсяг інвестицій в нові проекти складе 750 мільйонів доларів, а для вже існуючих проектів - 500 мільйонів доларів. Натомість цього виробникам надаються пільги на імпорт автокомпонентів для складання машин протягом восьми років.

 За оцінками анатіліков, такий підхід дозволить створити в Росії не тільки складальні заводи, а й привести в країну штампування кузовних деталей, виробництво двигунів, КПП та інших складних агрегатів. Шлях, який обрала Росія для розвитку свого автопрому, багато в чому схожий з китайським, але там вимоги держави були ще більш жорсткими і змушували світові концерни створювати СП з китайськими компаніями. У Росії на створенні СП поки не наполягають, зараз для країни головне залучити якомога більше автовиробників не тільки зі складанням, а й з ноу-хау.

 В черговий раз виникає питання: "А що ж думають українські влади?" Адже на очах у них всі інвестиції світових лідерів автопрому йдуть до Росії. На черзі вже інвестиції виробників комплектуючих, які знову минуть Україні. Адже після того, як автоконцерни збудують у Росії заводи з виробництва двигунів, КПП, комплектуючих, а також штампові виробництва та складальні автозаводи, їм Україні потрібна буде тільки як ринок збуту і не більше.

 Саме час бити у дзвони, створювати більш привабливі умови, намагатися залучити хоча б виробництво двигунів або комплектуючих, адже це дуже наукомісткі технології. Але поки влада навіть не ставлять собі таких завдань. Крім того, після декількох невдалих спроб увійти на український ринок, автовиробники просто не знають про можливості і переваги розмістити своє виробництво в Україну. Україні навіть не обговорюється при визначенні местарасположенія.

Автовиробникам необхідно пропонувати вже готовий бізнес-проект, що включає повний комплект документації, місця розташування і лояльного супроводу. Такі проекти могли б готувати профільні асоціації, що курирують інтереси автопрому, а надалі займатися їхнім супроводом у процесі реалізації. Але, на жаль, в Україну махнули рукою на автопром.    

Словацький досвід залучення інвестицій


Статьи похожей тематики:

  • Виробники автокомплектуючих в Росії отримають митні пільги
  • Уряд заманить до Росії виробників автокомпонентів
  • Російський автопром отримав пільги, але автозаводи залишилися незадоволені
  • Росію прийдуть ще 3-5 іноземних автовиробника
  • У Росії посилили законодавство по збірці автомобілів
  • Путін дав чіткий сигнал: мита на іномарки будуть підвищувати, але вихід є . ...
  • Росія вводить нові вимоги до автовиробників. Пільги отримати стало складніш ...
  • Chery готова інвестувати в будівництво заводу в Білорусі $ 1 млрд. України ...
  • "Китайців" не пустили до Росії. В України є шанс отримати нові ав ...
  • Росія відмовилася від нових автозаводів
  • У Росії готові знизити ввізні мита на автокомпоненти
  • У Росії будуть підтримувати виробників автокомпонентів
  • Росія приваблює японські автоконцерни. На черзі Mitsubishi
  • Magneti Marelli відкрила в Росії вже другий завод
  • Росія збереже автоінвесторам пільги на 6-8 років



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.