05-01-2011 | Изготовление автомобилей
Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... У Москві бум кредитних продажів General Motors скорочує 8300 робочих місць в Європі У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше Підсумки та перспективи українського ринку запчастин Ford звільнить кожного четвертого працівника Депутати придумали як змусити позбутися старих авто GM закриває бельгійський завод Opel Як російські автозаводи освоюють нові моделі. Види автомошеннічества. Не потрап Україну набридли & Ставки ввізних мит по новому Закону Які тепер будуть мита на автомобілі Як "розводять" покупців нових автомобілів. Сумний досвід Україні У України гряде тотальна каталізацію
Opel має намір закрити завод в бельгійському Антверпені до кінця 2010 р
Opel зупинить виробничий процес на заводі в бельгійському г.Антверпене. Завод буде закритий до кінця 2010 р. через відсутність потенційних покупців даного активу, передає Associated Press з посиланням на керівництво німецької компанії, пише РБК. У той же час Opel все ще готовий розглянути нові пропозиції щодо купівлі бельгійського заводу, зазначається в повідомленні.
Про плани Opel закрити завод у Антверпені стало відомо ще в кінці 2009р. на тлі значного спаду продажів автомобілів в Європі і серйозних збитків автовиробника. До теперішнього часу сама компанія, а також бельгійські власті прагнули зберегти завод, що забезпечує робочими місцями понад 2,5 тис. осіб. Проте сторони так і не змогли знайти інвесторів, які б погодилися взяти участь у компанії.
На заводі Opel в Антверпені, відкритому в 1927 р., в кращі роки працювали близько 7 тис. чоловік. У зв'язку з глобальною фінансовою кризою штат працівників заводу скоротився майже на дві третини. Влада Бельгії з початку року спробували врятувати завод від закриття, запропонувавши Opel кредит у розмірі до 500 млн євро на оновлення потужностей, однак і ці заходи не дали результату.
Про плани Opel закрити завод у Антверпені стало відомо ще в кінці 2009р. на тлі значного спаду продажів автомобілів в Європі і серйозних збитків автовиробника. До теперішнього часу сама компанія, а також бельгійські власті прагнули зберегти завод, що забезпечує робочими місцями понад 2,5 тис. осіб. Проте сторони так і не змогли знайти інвесторів, які б погодилися взяти участь у компанії.
На заводі Opel в Антверпені, відкритому в 1927 р., в кращі роки працювали близько 7 тис. чоловік. У зв'язку з глобальною фінансовою кризою штат працівників заводу скоротився майже на дві третини. Влада Бельгії з початку року спробували врятувати завод від закриття, запропонувавши Opel кредит у розмірі до 500 млн євро на оновлення потужностей, однак і ці заходи не дали результату.