05-01-2011 | Изготовление автомобилей

General Motors не зможе повернути гроші уряду

Американська влада і керівництво автоконцерну General Motors з нетерпінням чекають старту первинного розміщення акцій компанії, який ознаменує новий етап її розвитку. Тим не менш первісна ейфорія може незабаром змінитися розчаруванням: доходи від розміщення паперів GM навряд чи дозволять Міністерству фінансів США повернути всі кошти платників податків, пише видання «РБК daily».    Згідно з оцінкою головного інспектора програми TARP Нілу Барофскі, владі США доведеться продавати акції GM з 133,78 долара за штуку, для того щоб повернути все 49500000000 доларів, вкладені в компанію. Ці дані він приводить у листі, адресованому сенаторові Чарльзу Греслі, яке було опубліковано в середині тижня. Щоправда, в реальності вартість акцій повинна виявитися ще трохи вище - при проведенні оцінки пан Барофскі не враховував витрати на безпосереднє проведення IPO, а також оплату послуг різних консультантів компанії.

   Подібна оцінка, по суті, говорить про те, що державі не вдасться повернути всі гроші платників податків, оскільки так дорого акції GM не коштували ніколи. Їх максимальна ціна 94,63 долара була зафіксована наприкінці квітня 2000 року, коли справи автовиробника йшли на порядок краще. У перерахунку на ціни 2010 року максимальна вартість однієї акції GM склала б близько 120 доларів - це явно нижче, ніж точка беззбитковості, знайдена фахівцями TARP.

   На сьогоднішній день влада США володіють 60,8%-ю часткою в GM, а також пакетом привілейованих акцій на суму 2,1 млрд доларів. Передбачається, що в результаті IPO Міністерство фінансів продасть лише невелику частину паперів в надії на те, що через деякий час їхня ціна зросте. Для максимізації прибутку таких продажів може бути декілька. Згідно із заявами керівництва компанії, весь цей процес може розтягнутися на «кілька років».


Статьи похожей тематики:

  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Чому впав ВАЗ
  • Ринок США буде не більше 10 млн. авто


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.