05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Іж-Авто не може запустити виробництво ВАЗ-2107

Початок виробництва на Іжавто автомобілів «Лада 2107» під загрозою затримки - партнери не можуть домовитися про порядок взаємних розрахунків.
 Проблема виникла через те, що АвтоВАЗ бажає отримувати передоплату за поставляються в Іжевськ машинокомплекти. З іншого боку, основного кредитора іжевського автозаводу - Сбербанк РФ, такий порядок оплати не влаштовує. Про це повідомляє РІА Новини, посилаючись на джерело, близьке до переговорів.  Не все гладко в Іжевську і з випуском «власних» іжевських автомобілів. Спочатку планувалося, що збірка універсалу 2104 (його АвтоВАЗ передає ІжАвто за ліцензією) і комерційного фургона Іж-27175 (він зроблений на базі тієї ж «четвірки») розпочнеться 3 вересня. Потім цей термін злегка зрушили, щоб він збігся з візитом до Іжевська прем'єр-міністра РФ, і перенесли на 7 вересня. Однак після церемонії відновлення виробництва конвеєр був знову зупинений. За неофіційною інформацією, до цього моменту кількість зібраних в Іжевську автомобілів не перевищує сотні одиниць.

     Раніше Ігор Кульган обіцяв, що до кінця року ІжАвто справить близько десяти тисяч автомобілів 2107. Проте постійний зсув «вправо» терміну початку випуску ставить цю обіцянку під сумнів.

     Finamauto вже писав про «підводні камені» проекту переносу збірки 2107 в Іжевськ. Комплектуючі на ІжАвто повинен поставляти АвтоВАЗ, проте при різкому зростанні попиту, ініційованому державною програмою утилізації, волзький автозавод виявився не в змозі забезпечити комплектуючими «чужу» складальну лінію.

     Млявість процесу складання 2104 і Іж-27175 може пояснюватися тими ж причинами. Конструкція цих автомобілів має багато спільного з конструкцією моделі 2105. Фактично зміни стосуються тільки задній частині кузова, комплектуючі для якої випускає ІжАвто. А ось елементи «передка» повинні надходити від підготовчого виробництва АвтоВАЗу.

     Крім того, існує проблема поставок комплектуючих підрядниками АвтоВАЗу. Відносини волзького заводу з ними далекі від ідеальних, а запуск виробництва в Іжевську вимагає збільшення обсягу виробництва компонентів.

     В умовах високого попиту на «класику» (у серпні її продажу зросли в порівнянні з минулим роком майже вдвічі) АвтоВАЗу передача збірки в Іжевськ просто невигідна. Обсяг виробництва все одно обмежений постачанням комплектуючих - так який сенс ділитися? Здається, що саме це послужило причиною висування волжани вимоги про передоплату машинокомплектів. По відношенню до партнера, яка перебуває в стані банкрутства, воно виглядає нелогічним. Якщо б у Тольятті дійсно хотіли віддати «класику» на ІжАвто, навряд чи б ставилися умови, виконання яких малоймовірне.

     Позицію ОАД теж можна зрозуміти. Знаючи ситуацію з виробництвом 2107 на АвтоВАЗі, можна не сумніватися, що постачання машинокомплектів на ІжАвто будуть здійснюватися «за залишковим принципом». Звідси неминуче виникнуть і затримки, і проблеми недоукомплектованість. У цих умовах виконувати передоплату було б, м'яко кажучи, необачно.


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • АвтоВАЗ в 2011 році повністю припинить виробництво "класики"
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • ВІС увійшов до складу автоваза
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Чому впав ВАЗ
  • Український ринок обрусів
  • "Іжавто" отримає пільги
  • Україну набридли &
  • Ювіляри на конвеєрі: ВАЗ-2108 імполнілось 20 років, а ВАЗ-2105 - 25!
  • ВАЗ збільшить постачання автокомплектів в Україні
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.