05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, Альянс Renault-Nissan і Daimler AG сьогодні оголошено про широкомасштабний стратегічну співпрацю. Сьогодні ж стали відомі і подробиці майбутніх проектів, заради чого і замислювалося таке об'єднання зусиль Renault-Nissan і Daimler AG.
 Отже, компанії будуть вести спільну роботу над наступним поколінням моделей smart fortwo і Renault Twingo, включаючи електромобілі, а також над розширенням гами сімейств Smart і Twingo, спільно використовувати силові агрегати та спільні розробки майбутніх проектів, що стосуються як легкових, так і вантажопасажирських автомобілів . Брюссель, Бельгія --- Альянс Renault-Nissan і Daimler AG оголосили сьогодні про широке стратегічне співробітництво, яке дозволить обом групам швидко отримати прибуток від ряду конкретних проектів, а також поділитися кращими напрацюваннями та досвідом. Обидві групи також оголосили про рівне участі в акціонерному капіталі один одного, що принесе Альянсу Renault-Nissan 3,1% від капіталу Daimler, а Daimler - 3,1% від капіталу Renault і стільки ж від капіталу Nissan.

 За словами пана Дітера Цетше, голови ради директорів Daimler AG і глави компанії Mercedes-Benz Cars, "Daimler і Альянс Renault-Nissan об'єднали спільні інтереси з тим, щоб сформувати новий організм для успішного, стратегічної співпраці, що базується на цілому ряді конкретних і привабливих для обох сторін видів співпраці за проектами. Наші вміння чудово доповнюють один одного. На даний момент ми зміцнюємо нашу конкурентоспроможність у сегменті малих і компактних автомобілів і зменшуємо викиди CO2 - і те й інше на довгостроковій основі. Ми знаємо, що здатні створювати продукцію, відповідну маркам, на спільних платформах. Індивідуальність кожної марки це не торкнеться ".

 Карлос Гон, Презедент Альянсу Renault-Nissan, сказав: "Альянс Renault-Nissan знає, як успішно працювати у партнерстві, і цей досвід вкрай цінний у сьогоднішніх і, ще більше, у завтрашніх умовах глобальної автомобільної промисловості. Ця угода збільшить наше стратегічне співробітництво і створить довгострокові цінності для Альянсу Renault-Nissan і для Daimler, так як ми працюємо над розширенням і зміцненням нашого продуктової пропозиції, прибутково використовуючи всі доступні ресурси і розробляючи інноваційні технології, які будуть затребувані у наступному десятилітті ".

 Головні напрямки співпраці

 У результаті продуктивних переговорів, були схвалені наступні конкретні проекти, які будуть впроваджені для отримання негайного результату:

 Нова спільна платформа для малих автомобілів

 Модель, яка змінить теперішній smart fortwo, новий smart з чотирма сидіннями і Renault Twingo наступного покоління будуть побудовані на базі спільно розробленої платформи. Всі автомобілі будуть чітко відрізнятися один від одного в галузі дизайну. Основною характеристикою нової платформи стане єдиний задній привід, зараз використовується на автомобілях smart.

 Запуски спільно розроблених моделей заплановані на 2013 рік. Завод з виробництва автомобілів smart в Амбаше, Франція, стане місцем випуску версії з двома сидіннями, в той час, як завод Renault у словенському місті Ново Місце буде виробляти верси з 4-ма сидіннями. З моменту комерційного запуску спільно розроблені моделі будуть також пропонуватиметься і з електроприводом.

 Силові агрегати

 Основне зусилля у співпраці в області силових агрегатів буде зосереджено на спільному використанні економних дизельних і бензинових двигунів з боку Альянсу Renault-Nissan і Daimler.  Альянс Renault-Nissan надасть 3 та 4-циліндрові бензинові та дизельні двигуни групі Daimler, яка їх надалі адаптує і модифікує для того, щоб вони відповідали характеристикам Mercedes. У результаті буде досягнута взаємовигідна ситуація для обох сторін: Daimler зможе використовувати двигуни Альянсу Renault-Nissan і використовувати додатковий потенціал продажів для майбутньої лінійки преміум-компакт-карів від Mercedes-Benz, а Альянс Renault-Nissan раціоналізує використання своїх потужностей.

 Daimler надасть свої двигуни підрозділу Infiniti. Мова йде про 4 and 6-циліндрових бензинових і дизельних двигунах. У результаті буде досягнута взаємовигідна ситуація для обох сторін: Infiniti зможе скористатися двигунами Daimler, в той час як Daimler раціоналізує використання своїх потужностей.

 Daimler, Renault і Nissan будуть спільно працювати над майбутніми бензиновими і дизельними двигунами. остаточні рішення по виконанню щодо нових спільно розроблених двигунів будуть прийняті пізніше, з тим, щоб виробництво було збалансованим і взаємовигідним для обох сторін.  Співробітництво в галузі двигунів буде проводитися згідно з технічними напрацювань, які забезпечать збереження і чітке розділення індивідуальностей марок і продукції, і в той же час надавати висококонкурентну структуру витрат. По-перше, високий рівень стандартизації не значущих для індивідуальності марки деталей принесе обом партнерам значну економію. По-друге, роздільне використання значущих брендових технологій гарантує дотримання спеціальних вимог кожної марки.

 Головна мета - збільшити конкурентоспроможність усіх партнерів за допомогою значного збільшення в обсягах, що ведуть до масштабної економії і поділу витрат на розвиток.

 Співпраця в галузі вантажопасажирських автомобілів

 Компанії також прийшли до угоди щодо тісної співпраці в сегменті вантажопасажирських автомобілів. Підрозділ комерційних автомобілів Mercedes-Benz Vans розширить свою пропозицію до зовсім нового сегмента entry, до 2012 року. Технічна база цього автомобіля прийде від Renault і буде проводитися у французькому місті Мобеж, на заводі Renault. Обидва партнери отримають прибуток від більш високих продажів, кращого використання потужностей, поділу витрат на інвестиції, що призведе до зниження загальних витрат.

 На додаток до співробітництва у сфері вантажопасажирських автомобілів, також будуть спільно використовуватися окремі компоненти силових агрегатів, з тим, щоб рашіріть пропозицію і збільшити продажі в сегменті средніразмерних однооб'емников. Це буде включати в себе малі дизельні двигуни і коробки передач, які Daimler отримає від Альянсу Renault-Nissan для своєї моделі Mercedes-Benz Vito. Ця додаткова моторизація в сегменті entry призведе до поліпшення продажів для Mercedes-Benz і оптимізації потужностей для Renault.

 Рівна участь в капіталі

 Стратегічний характер партнерства підкреслюється одноразовим перехресним участю в акціонерному капіталі, яка дозволить всім трьом компаніям обмінюватись досвідом і створити синергії на довгостроковій основі взаємовигідного співробітництва. Договір побудований на принципі рівного для кожної компанії участі в капіталі в розмірі 3.1/3.1/3.1 відсотків капіталу Renault, Nissan і Daimler; він буде здійснено за допомогою обміну акціями:

 o Daimler отримає 3.1% акцій Renault нового випуску;

 o Daimler отримає від Renault 3.1% існуючих акцій Nissan;

 o Renault отримає 3.1% акцій Daimler;

 o Renault погодилася незалежним чином обміняти з Nissan 1.55% акцій Daimler на 2% акцій Nissan;

 o Renault і Nissan стануть володарями кожен 1.55% акцій у капіталі Daimler.

   Керівництво стратегічним партнерством буде здійснюватися з боку Renault-Nissan BV для Альянсу та Daimler за допомогою нової структури - комітету зі співробітництва, що представляє всі сторони. Комітет по співпраці будуть очолювати Карлос Гон і Дітер Цетше. Цей комітет буде пілотувати топ-менеджерами всіх трьох компаній.

   Розвиток можливостей для співпраці

 Обидві групи мають намір, у рамках довгострокового співробітництва, спільно працювати над майбутніми областями партнерства між Renault, Nissan і Daimler. Кожна з компаній зможе скористатися майбутніми можливостями, які виникнуть після закінчення договору про стратегічне співробітництво та втіленні в життя перших головних спільних проектів. Це включає в себе вивчення можливостей спільного використання модулів і деталей на автомобілях Infiniti і Mercedes-Benz, співпрацю в регіонах, таких як США, Китай і Японія між Nissan, Infiniti і Daimler. На додаток до цього, Renault, Nissan і Daimler вивчать можливість спільних розробок технологій, що стосуються електромобілів і акумуляторів.


Статьи похожей тематики:

  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Прем&
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Компанія Nissan представила план антикризових заходів
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.