MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Купивши півтора роки тому за $ 1 млрд блокпакет акцій «АвтоВАЗу», Renault розраховувала увійти до трійки найбільших автовиробників світу (продажу Lada тепер консолідуються у звітності Renault). Правда, заплачені за пакет гроші пішли акціонерам - «Ростехнологіям» і «Трійці діалог». З «АвтоВАЗом» Renault просто хотіла налагодити співпрацю. Але криза поставила тольяттинский завод на межу розорення. У результаті на початку жовтня прем\'єр Володимир Путін особисто підняв питання перед Renault про те, що концерн також повинен брати участь в інвестиціях в підприємство. Сам уряд обіцяє «АвтоВАЗу» допомогу в 55 млрд руб. Крістіан Естев не сприйняв це як ультиматум. «АвтоВАЗ» - не згубне місце, а марка Lada має право на життя, говорить він. Як саме Renault має намір допомогти найбільшому російському автозаводу, він розповів в інтерв\'ю «Відомостям». \r \r \r \r \r - Місяць тому ви зустрічалися з Володимиром Путіним. Наскільки ця зустріч була для вас несподіваною? \r \r \r - Ця зустріч була незапланованою. У цей день у нас була призначена зустріч з [першим віце-прем\'єром Ігорем] Шуваловим у рамках комісії по роботі автопрому. Але з ранку того ж дня мене попередили, що буде також зустріч з паном Путіним. Я про неї не просив. Думаю, причина була в тому, що напередодні пан Путін заявив, що «АвтоВАЗу» повинні допомогти Renault і Nissan, і ці слова були невірно зрозуміли. Я вважаю, що ті висловлювання, що були в пресі, - не зовсім те, що він говорив, тому що це погано впливало на імідж Росії, «АвтоВАЗу», Renault і Nissan. [На мою думку] Путін просто хотів розставити всі крапки над i. \r \r \r - Тобто Путін не ставив вам ультиматуму? \r \r \r - Якщо б він хотів поставити ультиматум, думаю, він саме так і зробив би. Пан Путін - дуже розумна людина, він розбирається в міжнародних відносинах і все називає своїми іменами. \r \r \r - Про що тоді йшла мова на зустрічі? \r \r \r - Я підтвердив Путіну, що ми - стратегічний партнер «АвтоВАЗу», що сам «АвтоВАЗ» вважає, що ми йому необхідні для виконання його програм, і що ми готові до подальшої співпраці. Але я відразу уточнив, що у Renault, як і у решти виробників, зараз немає готівки. Ми, звичайно, готові допомагати «АвтоВАЗу» в усьому, що стосується наших знань і напрацювань, щоб впоратися з цією складною ситуацією. Я також сказав Путіну, що ми успішно працюємо з «АвтоВАЗом» і після того, як президентом став пан [Ігор] Комаров. Ми спільно з ним почали роботу, щоб побудувати реальний бізнес-план «АвтоВАЗу». Ми згодні з усім, що Комаров робить сьогодні, і ми йому допомагаємо. \r \r \r - А чому Ігор Комаров був відсутній на «АвтоВАЗі», коли через кілька днів туди приїхала урядова комісія на чолі з Ігорем Шуваловим? \r \r \r - Зустріч з Шуваловим сталася в понеділок, 5 жовтня, і я йому сказав, що на четвер було заплановано зустріч Комарова з радою директорів Renault в Амстердамі, і ми домовилися, щоб Комаров поїхав туди під час візиту Шувалова на «АвтоВАЗ». На цій зустрічі ми повинні були визначитися, які саме машини повинні випускатися на \"АвтоВАЗі», це стосувалося і моделей самого «АвтоВАЗу», і Renault, і Nissan. Саме після цього було вирішено, що там будуть випускатися машини всіх трьох компаній. \r \r \r \r \r \r - Ви були згодні з тим, щоб залишити виробництво Lada? Чому б не відмовитися від неї повністю? \r \r \r - Є люди, які думають, що наша єдина мета на \"АвтоВАЗі» - вбити марку Lada. Але у нас немає такого бажання! Це було б величезною дурницею, адже один плюс один - це два. Навпаки, Lada повинна зайняти своє місце в альянсі нарівні з Renault і Nissan. Я говорив про це Путіну, і він нас підтримав. Ставлення росіян до марки Lada - це суміш любові і ненависті. Я вірю, що в той день, коли «АвтоВАЗ» почне випускати якісні автомобілі, відбудеться те ж, що і з маркою Dacia [в Румунії], і з маркою Skoda [у Чехії] - буде величезна черга росіян, які захочуть купити Lada. \r \r \r - Але ж у «АвтоВАЗу» до цих пір немає свого перспективного продукту ... \r \r \r - Сподіваюся, ви розумієте, що машини Renault і Nissan - це не все, що буде вироблятися на «АвтоВАЗі». Крім виробництва автомобілів Lada на платформі В0 (платформа Logan) в плані «АвтоВАЗу» передбачено виробництво своїх автомобілів класу ultra low cost, ми будемо допомагати «АвтоВАЗу» перенести на його майданчик всі знання і досвід, якими володіємо. Я вважаю, що немає ніяких перешкод для того, щоб цьому автомобілю супроводжував світовий успіх. Десять років тому ми запустили у виробництво Logan, який виявився дуже популярним, зараз ми хочемо повторити цей успіх. І ми не єдині, хто вважає, що Росії потрібна саме така машина, - нещодавно Volkswagen заявив, що теж робить ставку на бюджетний автомобіль. \r \r \r - Чим вам цікавий саме ultra low cost? Адже вважається, що росіяни не дуже люблять дешеві автомобілі і прагнуть купувати машини класом вище ... \r \r \r - Коли криза закінчиться, ми дамо російському клієнтові автомобіль під маркою Lada, якість якого буде в її генах. Наші комерсанти іноді незадоволені Logan, але я їм кажу: у вас є автомобіль недорогий, якісний та сучасний і він продається сам, вам навіть не треба нічого робити! Я вірю, що з Lada ми можемо робити те ж, що зробили і з Dacia. \r \r \r - Говорилося, що Renault може допомогти «АвтоВАЗу» технологіями. Про які технологіях йде мова? \r \r \r - Основне завдання зараз - випустити нові автомобілі точно в строк. «АвтоВАЗ» не може чекати 10 років, щоб з нуля самостійно розробити новий автомобіль. У нас є методики та знання, щоб зробити це у найкоротші терміни. Наша допомога буде полягати в тому, щоб взяти платформу «Калина» і модернізувати її, знайти відповідних постачальників компонентів, щоб мати можливість виробляти недорогий і якісний автомобіль. Звичайно, ми не будемо займатися цим самі, це завдання інженерів «АвтоВАЗу», ми лише будемо допомагати своїми знаннями. Може здатися, що це занадто мало, але сьогодні ми впроваджуємо на \"АвтоВАЗі» Renault - Nissan Production System, яку ми розробляли протягом 10 років. Вона дозволить випускати автомобілі в потрібні терміни, з потрібною ефективністю, з необхідною якістю і за потрібною ціною. У результаті «АвтоВАЗ» отримає не тільки новий автомобіль, але і власну виробничу систему, при цьому максимально швидко. \r \r \r \r «Наші люди там нічого не робили» \r \r \r - У травні - липні більшість вихідців з Renault, що працювали топ-менеджерами «АвтоВАЗу», звільнилися з компанії. Виникло відчуття, що ваш вплив на «АвтоВАЗ» практично зійшло нанівець. Як ви в такому випадку будете контролювати цю роботу? \r \r \r - О, так, зараз там наших нікого немає - всього чоловік 60. (Сміється.) Не треба плутати дві речі. Коли ми купили акції «АвтоВАЗу», ринок зростав. Він йшов приблизно до 3 млн автомобілів на рік, і в усіх була повна ейфорія. Коли ви в такій ситуації, ви не бачите підводних каменів - як у повноводною річкою. Але сталася криза, річка обміліла, і ми побачили, що камені в річці є. І з\'ясувалося, що команда французів, яких ми відправили на «АвтоВАЗ», виявилася не здатна керувати ситуацією в умовах кризи російської економіки ... \r \r \r - У чому була проблема? \r \r \r - Перш за все в тому, що [виконавчий віце-президент Ян Вансан займав посаду СОО, а в російській керуючій системі головним є СЕО, президент. Якщо президент не випустить паперовий наказ, то ніхто ніяких вказівок виконувати не буде. Вийшло так, що наші люди там практично нічого не робили. Нам потрібно було змінити наші методи роботи і знайти кого-то, хто міг би й хотів змінити порядок речей на «АвтоВАЗі». Я вважаю, що такою людиною може бути лише російська. Тому й на пост президента був призначений Ігор Комаров, якого, до речі, запропонували ми. Тепер він говорить, що йому потрібна допомога французьких менеджерів, щоб провести всі задумані зміни. \r \r \r - А хто ці менеджери? \r \r \r - Якщо Комарову щось потрібно від Renault, він одразу телефонує мені, і я знаходжу все, що йому потрібно. Саме я його постійний контакт. Що стосується тих 60 чоловік, які зараз працюють на «АвтоВАЗі», це в основному інженери, які працюють над новими проектами, впроваджують нові процеси виробництва. Вони регулярно змінюються. \r \r \r - Зарплату вони отримують в Renault? \r \r \r - Так, звичайно. На «АвтоВАЗі» вони перебувають у відрядженні. \r \r \r - Ще на початку року менеджери «АвтоВАЗу» говорили нам, що їх французькі колеги занадто дорого обходяться компанії ... \r \r \r - У нас є прислів\'я: якщо хочеш вбити свого собаку, говори всім, що вона хвора. Дуже багато людей, які не хотіли бачити нас на «АвтоВАЗі». І сьогодні також є дуже багато таких людей. \r \r \r - Про кого ви говорите? Про гурт «Сік»? \r \r \r - Я не знаю своїх ворогів. (Сміється.) Особисто в мене ворогів немає. \r \r \r \r \r - Чому було прийнято рішення розділити витрати на фінансування інвестпрограми «АвтоВАЗу» у пропорції 75% - іноземні акціонери, 25% - сам завод? \r \r \r - Для випуску нових моделей потрібно інвестувати у виробничу лінію та спеціальне обладнання, щоб виробляти комплектуючі для моделі. У нашому випадку на одній лінії будуть збиратися автомобілі Renault, Nissan і «АвтоВАЗу» на одній платформі B0, які будуть використовувати однакові набори компонентів. Розділити інвестиції у виробничу лінію між трьома партнерами логічно, тому що в такому разі виробництво моделей усіх трьох компаній буде рентабельно. Те ж саме вірно й відносно інвестицій в автокомпоненти. Ми повинні будемо розрахувати, скільки коштує платформа, скільки - нова Lada, скільки - Renault, скільки - Nissan. Внесок кожної компанії у виробництво буде залежати від того, скільки буде проводитися автомобілів. \r \r \r - Але ж зараз неможливо точно сказати, скільки яких машин буде випускатися через кілька років? \r \r \r - Тому ми ведемо втрьох складні переговори, щоб уникнути ситуації, коли хтось з партнерів виділить інвестиції, розраховуючи на один об\'єм, а в реальності він буде іншим. \r \r \r - Тобто співвідношення 75/25 може змінитися? \r \r \r - Воно відповідає нинішнім планам виробництва, але ви абсолютно праві: сьогодні абсолютно неможливо сказати, скільки яких машин буде випускатися. \r \r \r - На зустрічі в Амстердамі ви вирішили, які саме машини ви будете випускати? \r \r \r - Так. \r \r \r - Можете розповісти, що це за машини? Неофіційно говорилося про те, що Nissan буде випускати Bluebird, а що буде випускати Renault? \r \r \r - Я не можу зараз цього розкрити. Важливо розуміти, що головне у вартості автомобіля - це платформа, на базі якої можна робити самі різні автомобілі. Це як у світі моди: є манекенниця, яку ви можете одягнути в будь-яку сукню. Але манекенниця коштує дорожче, ніж надіте на неї сукню. Важливо, що Renault, Nissan і «АвтоВАЗ» вперше у світі будуть використовувати абсолютно однакову платформу. Ефект масового виробництва дуже істотний і для нас, і для постачальників. Останні будуть працювати з обсягами по 300 000 автомобілів, а не 50 000-60 000. Це нарешті дозволить вирішити завдання локалізації виробництва. \r \r \r - Основний ризик виконання ваших планів - величезний борг «АвтоВАЗу». Чи є у вас гарантії, що «АвтоВАЗ» не збанкрутує, а уряд не відмовить йому в підтримці? \r \r \r - Я цинік, тому що багато років я працював банкіром, і тому я дуже оптимістичний. Якщо банкір дав у борг підприємству, яке відчуває себе погано, його єдина турбота - повернути борг. Вибір банкірів зараз - залишити «АвтоВАЗ» і дати йому збанкрутувати або допомогти стратегічному інвестору його реформувати. Ви б що воліли? \r \r \r - Мабуть, другий варіант. \r \r \r - Ви самі кажете! \r \r \r - Нещодавно чиновник одного з міністерств запевняв мене, що плани «АвтоВАЗу» з утримання великої частки ринку нереалістичні, оскільки компанія буде використовувати тільки дві платформи і в неї буде занадто вузький модельний ряд. Чи згодні ви з такою оцінкою? \r \r \r - Ми цього чиновника можемо взяти на навчання до себе. Дивіться, на платформі B0 вже є седан, хетчбек, універсал, невеликий фургон, пікап, а буде ще й повнопривідний кросовер. Але платформу можна розтягнути і виробляти на ній ті ж типи автомобілів, але вже класу C. Так, це дуже вузька гама. (Посміхається) \r \r \r \r - На «Автофрамос» ви кілька років проводите лише одну модель Logan і лише порівняно недавно оголосили про запуск другої. Чи залишилися в силі ці плани? \r \r \r - Плани залишилися, інакше навіщо б ми розширювали свої потужності? На початку 2010 р. ми почнемо випуск Sandero - це хетчбек на базі Logan. У 2011 р. ми станемо випускати ще один автомобіль, про який я поки сказати не можу. \r \r \r - Наскільки «Автофрамос» зараз завантажений? \r \r \r - З травня у нас не було простоїв, і ми навіть додаємо робочі суботи, щоб у наших дилерів було більше автомобілів. Сьогодні потрібні якраз недорогі автомобілі хорошої якості, просто засіб пересування, їх ми і пропонуємо. \r \r \r - На ваш погляд, які регіони постраждали менше від кризи? Наскільки схожа ситуація в Румунії, де у вас є завод Dacia? \r \r \r - Хоч я і не відповідаю зараз за Румунію, мене з цим заводом пов\'язує дуже багато чого. Тому що саме я зробив 10 років на Dacia те, що зараз ми робимо на «АвтоВАЗі». Єдина відмінність - румунський завод був значно менше «АвтоВАЗу». Ваше питання цікавий, тому що Dacia зараз працює дуже добре, це один з небагатьох заводів групи Renault, де під час кризи не було простоїв. \r \r \r - Кого ви бачите як постачальників? Ви також робите ставку на СП з іноземними вендорами? \r \r \r - Ми не хочемо купувати комплектуючі у західних постачальників за цінами у доларах та євро. Наше завдання - зробити так, щоб всі витрати виражалися в рублях. До речі, ви знаєте, які сьогодні найкращі в Румунії постачальники Renault за вартістю компонентів і за якістю? Місцеві. У нас проблеми з якістю з тими західними постачальниками, яких ми привезли до Румунії. \r \r \r - Напевно домогтися цього в Росії буде складно ... \r \r \r - Не кажіть цього! Наша основна проблема - це не складності «АвтоВАЗу», Renault або російський уряд. Основна наша проблема - це відсутність вашої віри в самих себе. \r \r \r - Але на тому ж «АвтоВАЗі» справді дуже багато людей, які займаються не тим, чим треба, - грають у доміно, наприклад ... \r \r \r - Знаєте, 10 років тому в Румунії було все те ж саме, що сьогодні ми бачимо на «АвтоВАЗі». І знаєте, який сьогодні автомобіль за якістю кращий в групі Renault? Це Logan, який випускає Dacia і «Автофрамос»! Так що немає в Тольятті ніякого згубного місця! Потрібно тільки вірити в краще і бажати його досягти.\r \r \r - Якраз бажання щось змінити не помітно: очевидно, що на «АвтоВАЗі» надлишкова чисельність персоналу, але уряд не дає вам карт-бланш на звільнення цих людей ...\r \r \r - Його і не можна давати. Не можна внутрішню проблему «АвтоВАЗу» переносити на Тольятті, тому що в такому випадку постраждає і сам «АвтоВАЗ». Неможливо в таких умовах клацнути пальцями, сказати: все, я звільняю 50 000 чоловік і вмиваю руки. Не можна й нічого не робити. Потрібно щось придумувати, дивитися на досвід інших країн, адже у Франції, в Італії, в інших країнах були приклади масштабної реструктуризації в автомобілебудуванні, в кораблебудуванні, в металургії ... \r \r \r - Але коли Шувалов каже керівництву «АвтоВАЗу»: «Ми не дамо менеджменту вирішувати, скільки людина звільнити», - напевно, це перебір? \r \r \r - Я б не хотів коментувати слова Шувалова. Ми просто враховуємо ці вислови у своїх планах і розрахунках. \r \r \r \r \r - На ваш погляд, заходи підтримки автопрому російським урядом на сьогодні достатні? \r \r \r - Дуже добре працює субсидування автокредитів. Інша міра, яку ми з нетерпінням чекаємо, але яку важко запровадити в Росії, - це премія за утилізацію. Її потрібно вводити якомога швидше, тому що це важливо і для автозаводів, і для постачальників комплектуючих, і для дилерської мережі - всі вони у важкій ситуації. Поки що відомі лише результати «АвтоВАЗу», але, думаю, якщо подивитися на фінансові результати інших компаній, це буде дуже безрадісна картина. Тому якщо не стимулювати зростання попиту, може впасти цілий пласт економіки, і це потягне за собою такі соціальні наслідки, що «АвтоВАЗ» здасться квіточками. \r \r \r - Цих двох заходів досить? Могли б ви порадити якісь інші заходи підтримки, які використовують уряди інших країн? \r \r \r - Один із таких заходів - фінансово допомогти автомобільним підприємствам: наприклад, Renault отримувала гроші в той момент, коли у нас не було оборотних коштів. Але в Росії такий спосіб неефективний. Тут потрібно реструктурувати весь автопром, не тільки «АвтоВАЗ», без цього грошовими вливаннями не вирішити ніяких проблем. Ми повинні скористатися кризою, щоб зайнятися реструктуризацією. Коли криза закінчиться, ці компанії будуть як дівчата напередодні літа: всі красиві і підтягнуті. Це перше. Друге - це премія за утилізацію. Вона спрацювала всюди, але треба цей процес контролювати, щоб уникнути шахрайства. До того ж цей захід - як наркотик, від неї не можна різко відмовитися, інакше ринок знову впаде.\r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r \r Деталі. \"Відомостей\"') AND id != 23938 AND approve='1' AND date < '2021-01-25 01:32:58' LIMIT 15