05-01-2011 | Изготовление автомобилей

У Росії думають, що робити з АвтоВАЗом

Подальше фінансування "АвтоВАЗу" за рахунок держави не має сенсу. Такі висновки містяться в листі заступника голови Мінпромторгу Андрія Дементьєва, підготовленому для антикризової комісії під керівництвом віце-прем'єра Ігоря Шувалова, яке опинилося у розпорядженні газети "Комерсант". Дементьєв вважає, що без масових звільнень врятувати завод неможливо. У своєму аналізі заступник міністра вважає, що збереження всього персоналу "АвтоВАЗу" при нинішніх обсягах виробництва (знизилися майже в два рази в порівнянні з минулим роком) призведе до необоротного "погіршення фінансового стану і поставить під сумнів можливість підприємства продовжувати свою виробничу діяльність". Тому Дементьєв пропонує залишити на заводі лише 55 тисяч співробітників, а державні гроші, на його думку, краще спрямувати на стабілізацію ринку праці в регіоні.

   Раніше Волзький автозавод уже повідомляв про намір звільнити понад 27 тисяч чоловік, проте ця ініціатива не отримала схвалення комісії Шувалова і Мінсоцздравразвітія. У результаті, поки "АвтоВАЗ" погодив скорочення лише 5,5 тисячі осіб.

   Дементьєв розкритикував також виробничу програму "АвтоВАЗу", при якій завод випускає кілька моделей, фактично конкурують між собою, і висловив побоювання у тоv, що партнерство між підприємством і французькою компанією Renault "не забезпечує потреби" заводу в нових моделях. На його думку, Renault не зацікавлена в розвитку "АвтоВАЗу".

   Як відзначають експерти, лист Дементьєва - це перший випадок об'єктивної оцінки ситуації на "АвтоВАЗі" держчиновниками. Проте комісія Шувалова навряд чи до нього прислухається, вважає Кирило Таченников з ІК "Відкриття". На його думку, навряд чи уряд зважиться банкрутити найбільший автозавод у Росії, а скорочення персоналу на "АвтоВАЗі" та його суміжниках зажадає величезних сум на соцвиплати.

   Раніше повідомлялося, що менеджмент автозаводу попросив в уряду 70 мільярдів рублів на погашення боргів, запуск інвестпрограми і компенсацію негативного грошового потоку. Це питання буде обговорюватися комісією Шувалова в середині листопада.


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Нова стратегія АвтоВАЗу: У 2012 році знімаємо з виробництва "класику&q ...
  • Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ...
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • За утилізацію старих вантажівок будуть виплачувати 50-250 тис. рублів
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • У російський автопром потрібно інвестувати ? 40 млрд. за 10 років
  • Московські дилери знижують ціни на ВАЗи у зв&
  • Думки представників російського автобізнесу з приводу нової концепції розви ...
  • Путін дав зрозуміти Renault, що від них чекають участь в порятунку АвтоВАЗу
  • Які рішення знайшли автовиробники на конференції «AutoPROm.UA-2009»?
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ...
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • У "АвтоВАЗу" закінчилися гроші




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.