05-01-2011 | Изготовление автомобилей

LDV розпродають з аукціону

На британського виробника фургонів LDV (їм володіє група ГАЗ), що знаходиться під зовнішнім управлінням, знову з'явився покупець - малайзійська Weststar. Вона вже претендувала на покупку 100% акцій LDV у групи ГАЗ, але придбання активів LDV c аукціону може обійтися дешевше.  
 Вчора лондонська The Times, а також ряд інших британських ЗМІ повідомили, що малайзійська Weststar (вона збирає і продає вироблені на LDV вантажівки Maxus в Азії) почала переговори із зовнішніми керуючими LDV і PricewaterhouseCoopers (PwC) про покупку активів заводу. Подробиць переговорів видання не призводять.  Зовнішній керуючий LDV Роб Хант заявив The Times лише те, що його головною метою є пошук покупця на всі активи LDV і що «переговори з Weststar» та іншими (неназваними) претендентами на ці активи повинні початися «найближчим часом». Він уточнив, що всього претендентів три. Серед активів, які можуть бути продані, називається виробничий майданчик LDV у Бірмінгемському районі Уошвуд-Хіт. Якась ясність у подальшу долю LDV наступить не раніше ніж наприкінці червня, додав пан Хант.

 LDV перейшов під зовнішнє управління PwC в понеділок, після того як виробник подав заяву про визнання себе банкрутом (див. "'" від 3 червня). Аудитори з PwC відразу ж провели скорочення 95% співробітників LDV (810 осіб), залишивши лише близько 40 людина для підтримки офісів і виробництва LDV у працездатному стані. Під загрозою перебуває ще близько 4 тис. робочих місць - постачальників і дилерів LDV.

     Влада Великобританії фактично відмовилися від підтримки LDV, не надавши компанії кредит на 50 млн фунтів стерлінгів. Вони погодилися надати LDV лише на порядок меншу суму (не більше 5 млн), необхідну для підтримки мінімальної життєдіяльності в умовах зовнішнього управління.

     Weststar вже претендувала на LDV, проте відмовилася від операції, оскільки не змогла залучити фінансування. Групі ГАЗ LDV не потрібна: група неодноразово заявляла, що не пов'язує з ним своє майбутнє (раніше група планувала оновити модельний ряд комерційної техніки, використовуючи компонентну базу Maxus). Можливо, що Weststar навмисно відмовилася від угоди з купівлі 100% акцій LDV, оскільки розраховує, що покупка активів LDV з торгів обійдеться їй дешевше, припускає Михайло Пак з ІФК "Метрополь". З ним згоден Михайло Лямін з Банку Москви, який говорить, що про «LDV як про виробника, напевно, вже пора забути».


Статьи похожей тематики:

  • LDV може заявити про банкрутство
  • SIA &
  • 5% автокредитних угод - шахрайство
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Малайзійці передумали купувати британський завод LDV
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • ГАЗ має намір купити британський LDV
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Диагностика и ремонт форсунок Cummins
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Jaguar і Land Rover отримають від Великобританії 800 мільйонів фунтів
  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Стан парку сільгосптехніки в Україні




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.