05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Росія виділить на допомогу автозаводам $ 6,7 млрд

Прем'єр-міністр Росії Володимир Путін у минулу п'ятницю на нараді в Набережних Челнах уперше назвав конкретну суму держпідтримки для вітчизняних автовиробників ("АвтоВАЗ", "КамАЗ", група "ГАЗ" і Sollers) - 6,7 мільярда доларів. Такої підтримки поки не обіцяно жодної галузі російського машинобудування, пише "Коммерсант".    Основна частина цієї суми, 3,26 мільярда доларів, піде на підтримку автопродажів у лізинг і за держзамовленням. На лізинг, за словами Путіна, в 2009 році держава виділить 1,55 мільярда доларів - це кредити Зовнішекономбанку, які лізингові компанії при автозаводах (наприклад, "КамАЗ-Лізинг") отримають по ставці рефінансування Центробанку (ЦБ) або нижче.

   Друга за розміром витрат стаття витрат, до 2,17 мільярда доларів - це викуп державою облігацій російських автозаводів.

     Прем'єр зазначив, що для покупців облігацій "буде відкрито рефінансування з боку Центробанку", тобто папери заводів можуть бути включені в ломбардний список ЦБ. Чиї облігації будуть викуповуватися, Путін не уточнив, але джерело "'" стверджують, що мова йде про всі великі російських виробниках машин - "АвтоВАЗ", "ГАЗ", "ЗІЛ", Sollers і "КамАЗ".

     Наступна частина обіцяних грошей, 1,26 мільярда доларів - це держгарантії по кредитах, узятих автопідприємствами на поповнення своїх оборотних коштів. Путін запевнив, що, використовуючи механізм держгарантій, заводи зможуть залучити вдвічі більше - до 2,52 мільярда доларів.

     Крім того, прем'єр пообіцяв допомогти автовиробникам, просубсідіровав кредити на купівлю автомобілів так званого "масового попиту" - тобто вартістю до 350 000 рублів або 12 600 доларів.

     Наприклад, зараз переплата по трирічного кредиту на Renault Logan в комплектації Privelege (340 200 рублів) з початковим внеском 30% (102 060 рублів) складе 34 800 рублів (14,6%). А з урахуванням обіцяного, покупець переплатить за машину всього 14 300 рублів, а інші 20 500 рублів просубсідірует бюджет.

     Путін відзначив, що іноземні автозаводи, що збирають машини на території Росії, також можуть розраховувати на підтримку держави.

     Окрема підтримка обіцяна жителям Далекого Сходу, які виступають з різким протестом проти підвищення мит на іномарки. Прем'єр пообіцяв їм субсидувати перевезення машин по залізниці, щоб ціни в регіоні зрівнялися з європейською частиною Росії.


Статьи похожей тематики:

  • Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ...
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • У Росії почали діяти нові збільшені мита на авто
  • У Росії масові протести проти підвищення мит на авто. Влада побоюється безл ...
  • Стан парку сільгосптехніки в Україні
  • Російська влада сьогодні роздавали гроші та кредити автозаводам
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено)
  • У Росії знову хочуть підняти мита. Оголошено нові ціни на російські авто
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Як проходив процес голосування за Законом № 3677
  • Сумні підсумки Московського автосалону 2010




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.