05-01-2011 | Изготовление автомобилей

На КрАСЗ випущений 100 000-й автомобіль

22 лютого на Кременчуцькому автоскладальному заводі з конвеєра зійшов 100 000-й автомобіль. Ювілейним авто виявився GEELY MK , великовузлове складання якого почалася на заводі в листопаді минулого року. На урочистій події було присутнє керівництво підприємства, представники корпорації «АІС», партнери, гості та журналісти.
 Кременчуцький автоскладальний завод працює на ринку більше 12 років, перетворившись за цей час з невеликого виробника в компанію національного масштабу. Важливу роль в цьому зіграло входження заводу до складу корпорації «АІС». КрАСЗ був заснований в 1995 році як україно-російське СП «Кременчук-Автогаз», з часом перереєстроване в ТОВ «Кременчуцький автоскладальний завод». Активна робота заводу почалася в 2000 році, після того, як до складу засновників КРАСЗ увійшла корпорація "АІС". Новий власник провів роботу по налагодженню виробництва і вже в квітні 2003 на заводі був зібрано 5-тисячний автомобіль. У серпні 2004 року кількість автомобілів, що зійшли з конвеєра КрАСЗ, досягло 25 000 примірників.

     Тоді на Кременчуцькому автоскладальному заводі вироблялися автомобілі російських марок ГАЗ, в тому числі мікроавтобуси та автофургони «Газель» і «Соболь», УАЗ і ВАЗ. У грудні 2005 року на заводі був випущено 50-тисячний автомобіль. Ним став юнокорейскій позашляховик SsangYong Kyron. І вже в наступному, 2006 році, тут розгортається виробництво повноприводних рамних автомобілів корейської марки SsangYong. У серпні 2006 року завершилося будівництво нового складального цеху з виробництва великотоннажних автомобілів. У 2007 році модельний ряд випускаються на заводі автомобілів доповнився китайськими легковими автомобілями Geely, а також китайськими позашляховиками марки Great Wall.

   Виробничі активи Кременчуцького автоскладального заводу розміщені на території загальною площею 26 га. У минулому році заводу були виділені додаткові 50 га землі. На КрАСЗ працюють три складальних цеху: у першому налагоджена збірка легкових автомобілів, в другому - рамних позашляховиків SsangYong і Great Wall, в третьому випускається багатотоннажних вантажна автотехніка. У активі заводу також є складські і адміністративні приміщення, вантажопідйомні механізми і козлові крани, ділянки з під'їзними залізничними коліями, зона митного контролю і зона прибуття автотранспорту.

   «Серед пріоритетних завдань підприємства - збільшення виробництва бюджетних автомобілів, доступних для рядового українця, - повідомив виконавчий директор Кременчуцького автоскладального заводу Микола Черниш. - Сьогодні завод активно розвивається, створюються нові робочі місця, щоб виконати виробничий план підприємство працює у дві зміни. Завдяки таким стрімким темпам, не за горами святкування наступного ювілею - сходження з конвеєра 250000-го автомобіля ».

      GEELY МК став 100 000 автомобілем на КрАСЗ
 Першим автомобілем з сімейства GEELY, який отримали «прописку» на КрАСЗ став GEELY СК. Він почав збиратися на Кременчуцькому автоскладальному заводі в квітні 2007 року. Протягом минулого року продажі автомобіля демонстрували сталу динаміку зростання і на кінець року досягли рівня 4353 автомобіля. Седан GEELY МК, як і його попередник, відзначився активним стартом. У минулому році всього за місяць продажів його володарями стали 219 автовласників. У 2008 році планується зібрати і продати 3 000 автомобілів МК і 10 000 СК.

   GEELY МК обладнаний 4-циліндровий 16-клапанний двигун об'ємом 1.6 л потужністю 107 кінських сил і 5-ступінчастою коробкою передач. Двигуни всіх моделей GEELY проводяться за технологією Toyota. GEELY MK відрізняється високою економічністю, споживаючи 8 л на 100 км у міському циклі і 6,5 л на 100 км на трасі. Українському споживачеві надається на вибір чотири комплектації GEELY MK: Basic, Basic plus, Comfort і Impress. Ціна автомобіля в базовій комплектації стартує від $ 11 450.

     Вже в комплектації «Basic plus» автомобіль оснащений подушками безпеки водія, ABS + EBD (антиблокувальна система гальм і система електронного розподілу гальмівних зусиль), електросклопідйомники, електрорегулюванням зовнішніх дзеркал, центральним замком з ДУ, кондиціонером, гидроусилітелем рулюючи, протитуманними фарами, CD -програвачем, легкосплавними дисками і іншими важливими елементами для безпечної і комфортної їзди.

   В кінці 2008 року модельний ряд GEELY поповниться ще однією новинкою. На вітчизняному ринку з'явиться седан класу «С +» GEELY FС, який також буде збиратися на Кременчуцькому автоскладальному заводі методом SKD (великовузлового складання).  

Докладніше про Geely див на geely.ua


Статьи похожей тематики:

  • Кременчуцькому автоскладальному заводу (КрАСЗ) виповнилося 15 років
  • В Україні презентували нову модель Geely MK
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Geely CK. Перше знайомство
  • У корпорації «АІС» розповіли про перспективи розвитку мазкі Geely в Україні
  • Прем&
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Як роблять Great Wall. Репортаж із заводу легкових автомобілів
  • Продовжено сезон споживчих тест-драйвів автомобілів Geely
  • Український ринок обрусів
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • Заводи, де роблять Ваші машини. Кременчуцький автоскладальний завод - підпр ...
  • Почалися продажі оновленого SsangYong New Kyron
  • З конвеєра КрАСЗ зійшов 50-тисячний автомобіль
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.