05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Рясний урожай. Росія залучила 22 виробництва всіх лідерів автопрому та отримає $ 4,2 млрд.

Японська Mitsubishi підписала з МЕРТ угоду про промислове складання автомобілів у Росії. Японці стали останніми, з ким міністерство підписує подібну угоду. Mitsubishi вкладе в російський автозавод понад $ 200 млн. Загальний же обсяг інвестицій іноземних автовиробників в рамках угоди про промсборке до 2012 року оцінюється в $ 4,2 млрд. Постанова № 166 про промсборке свою роль виконав - в Росії будують свої заводи практично всі найбільші автоконцерни світу.  Меморандум про намір Mitsubishi підписало ще в липні цього року. Це дало право укласти остаточну угоду про промислове складання машин у Росії після 19 листопада. Нагадаємо, що в цей день прийом заявок на промсборке був назавжди закритий. Японці встигли. Промсборке дає митні пільги на імпорт комплектуючих для складання автомобілів.

   Mitsubishi готова інвестувати понад $ 200 млн у створення заводу потужністю 50 тис. автомобілів, заявив сьогодні голова інвестиційного департаменту МЕРТ Дмитро Левченко. Перші японські автомобілі російської збірки можуть з'явитися в 2010 році, говорить джерело Reuters За словами Левченка, японці вибрали майданчик у Калузі. Вчора також стало відомо, що в Калузі поруч з запустивши нещодавно заводом німецького концерну Volkswagen побудує своє виробництво французький концерн PSA Peugeot Citroen.

   Не виключено, що Mitsubishi і PSA Peugeot Citroen об'єднають свої зусилля в Росії. У всякому разі, кожен з них говорить про можливість появи партнера в проекті. "Сьогодні проект на 100 відсотків належить PSA. Але ніхто не говорить про те, що ми проти залучення до участі в проекті партнерів, готових розділити витрати на зведення нового заводу", - цитує представника PSA агентство.

   Крім того, що обидві компанії вибрали один і той самий регіон для будівництва заводу, Mitsubishi і PSA Peugeot Citroen - давні партнери. Вони пов'язані чинним договором про співпрацю, за яким японський автовиробник випускає автомобілі 4X4, такі як C-Crosser і Peugeot 4007.

   У французькій компанії є позашляховики на спільній платформі з Mitsubishi Outlander. PSA, крім Peugeot 308 і Citroen C4, думає над складанням в Росії позашляховика. Mitsubishi має намір зробити російським теж позашляховик - саме Mitsubishi Outlander. Випускати на одному заводі позашляховики французам і японцям було б і економічніше, і зручніше.

    Хто застовбити в Росії

     Поки останні з могікан автомобільних все ще думають, як знизити ризики, деякі більш великі автовиробники вже встигли відкрити свої заводи. Постанова № 166 про промсборке виконало головне завдання. За оцінкою Мінпроменерго, було підписано 22 угоди в рамках цієї постанови. Але головним завданням було залучити якомога більше іноземних інвестицій. І вийшло. Іноземці до 2012 року вкладуть цілих $ 4,2 млрд. Інвестугоду з МЕРТ підписали Toyota, Nissan, Ford, Renault, General Motors, Volkswagen, Suzuki, PSA Peugeot-Citroen, Hyundai і останнім - японська Mitsubishi. До 2012 року вони будуть виробляти більше 1,4 млн автомобілів щорічно і створять близько 45 тис. робочих місць.

   Німецький концерн VW уже почав складання в Калузі автомобілів VW Passat і Skoda Octavia (у листопаді 2007 року). Німецький проект став найбільшим в російському автопромі, як за обсягом інвестицій ($ 1 млрд), так і по кількості моделей, які будуть проводитись. Крім VW Passat і Skoda Octavia, протягом двох років прописку в Росії отримають також моделі Volkswagen Jetta, Skoda Fabia, а також автомобільний лоукостер, який буде створений спеціально для російського ринку.

   Минулого тижня відкриття заводу в Санкт-Петербурзі святкувала японська Toyota разом з Путіним. Вони почали виробництво Toyota Camry. У майбутньому не виключено, що Toyota буде збирати тут свою бюджетну модель, яку японці розробляють для ринків, що розвиваються. Інший японський концерн Nissan тільки заклав цього літа перший камінь заводу. Його запуск намічений на кінець 2009 року. General Motors повинна порадувати росіян відкриттям заводу в наступному році. Suzuki в 2008 році почне будівництво виробництва в Пітері. До 2010 року мають запрацювати також заводи Hyundai, Mitsubishi і PSA Peugeot Citroen.

 Єдині, кого не пустили до Росії - це "китайці". На території Росії не буде жодного повномасштабного виробництва китайських автовиробників. Але експортні амбіції у "китайців" оцінити високий і вони обов'язково будуть будувати заводи в європейській частині. Україна повністю програла Росії боротьбу за інвесторів і не привернула жодного автовиробника з прямими інвестиціями. Зі списку світових лідерів нам, мабуть, вже нічого не світить, але залучити хоча б одного інвестора - це вже справа честі.   Хто із західних автоконцернів встиг "застолбілться" в Росії  



Toyota

Санкт-Петербург

Запущено 21 грудня 2007

152 млн

50-200 тис

Toyota Camry, бюджетна іномарка

Suzuki

Санкт-Петербург

1008 - будівництво заводу, наприкінці 2009 - запуск

116 млн

26-50 тис

Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4

Nissan

Санкт-Петербург

Липень 2007 року - закладка першого каменя, кінець 2009 року - запуск

200 млн

50 тис

Nissan Teana, Nissan X-Trail

General Motors

Санкт-Петербург

Будівництво заводу, осінь 2008 року - запуск виробництва

300 млн

70 тис

Opel Astra, Corsa, Zafira і Vectra, а також Chevrolet Captiva

Volkswagen

Калуга

листопада 2007 - запуск виробництва

490 млн

120 тис

VW Passat, Skoda Octavia, Volkswagen Jetta, Skoda Fabia, а також автомобільний лоукостер

Peugeot Citroen

Калуга

Запуск до 2010 року

300 млн

150 тис

Peugeot 308, Citroen C4, а також позашляховик

Mitsubishi

Калуга

Запуск до 2010 року

200 млн

50 тис

Mitsubishi Outlander

Hyundai

Санкт-Петербург

Запуск до 2010 року

400 млн

100-200 тис

Hyundai Tucson

Ford

Санкт-Петербург

розширення виробництва в 2008 році

до 230 млн додасться ще 50-100 млн

з 75 тис до 150 тис

до Ford Focus додасться Ford Mondeo

Renault

Москва

розширення потужностей у 2009 році

ще 150 млн

з 80 до 160 тис

Renault Logan

Компанія

Регіон

Статус

Інвестиції, $

Потужність

Моделі



Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Україні проспала автомобільних інвесторів? (Оновлено)
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Тест-драйв. Volkswagen Jetta - маленький Passat
  • Прем&
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • "Китайців" не пустили до Росії з виробництвом. В України є шанс
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.